יום שני, 29.04.2024 שעה 10:50

חג גדול לדרומיים!

שחקני הפועל באר שבע חגגו במסיבת פורים אקסקלוסיבית, מי לדעתכם ניצח בתחרות התחפושות?

|

פורים לגמרי הפך להיות החג של הכדורגלנים שלנו, ואנחנו פשוט לא נרגעים מההשקעה המטורפת שלהם! אחרי שסיפרנו לכם פה על המסיבות של מכבי נתניה, מכבי תל אביב ומכבי חיפה, הגיע תורה של קבוצה נוספת שמתמודדת על האליפות - הפועל באר שבע.

שחקני הפועל באר שבע. חג גדול לדרומיים! (אינסטגרם)שחקני הפועל באר שבע. חג גדול לדרומיים! (אינסטגרם)

אז אתמול בירת הנגב צהלה ושמחה כיוון שאלונה ברקת הראתה לכולם איך עושים נשף פורים בסגנון באר שבעי. אולם אירועים שלם נסגר לטובת האירוע, קייטרינג משובח, מוסיקה ואלכוהול כיד המלך - כי פורים יש רק פעם בשנה! כל שחקן קיבל קוקטייל בדמותו וכמובן שאיך אפשר בלי תחרות תחפושות נוצצת! אז מה היה לנו שם?

דור ואלמוג מיכה. מי מתעסק? זה מיכה! (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)דור ואלמוג מיכה. מי מתעסק? זה מיכה! (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
איתי וליז שכטר. הערפדים (אינסטגרם)איתי וליז שכטר. הערפדים (אינסטגרם)
ליאור ג'רפי ואביב סולומון. ליצנים בסטייל (אינסטגרם)ליאור ג'רפי ואביב סולומון. ליצנים בסטייל (אינסטגרם)
שגיב יחזקאל ואליאן יוסף. כמעט מלאכים (אינסטגרם)שגיב יחזקאל ואליאן יוסף. כמעט מלאכים (אינסטגרם)
רותם חטואל. עדיין מנסים לפענח את התחפושת (אינסטגרם)רותם חטואל. עדיין מנסים לפענח את התחפושת (אינסטגרם)
אלונה ברקת. לטווסית הזאת ללא ספק יש במה להתגאות! (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)אלונה ברקת. לטווסית הזאת ללא ספק יש במה להתגאות! (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
אלונה ברקת והצוות הרפואי (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)אלונה ברקת והצוות הרפואי (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)

אריאל הרוש ולי-מאי התחפשו ליצורי טבע, אלמוג ודור מיכה לליצנים רוצחים, אביב סולומון וליאור ג׳רפי לליצנים פחות אלימים, מיגל וטניה ויטור לסקוטים, איאד אבו עביד הגיע עם אשתו ובנו ושלושתם התחפשו למשפחת גיבורי על, רועי גורדנה ואשתו נופר לצבי נינג׳ה, עומרי גלזר ושירה ללוחמי נינג׳ה, דוד קלטינס ויעל למצרים, שגיב יחזקאל ואליאן למלאכים, איתי וליז שכטר לזוג דרקולה ואלונה ברקת לטווס יפיפה. רק שאלה לאדון רותם חטואל היקר, לא הבנו למה התחפשת, בוא תגיד לנו מה פיספסנו?…

דוד קלטינס ויעל גולד. אם הוא פרעה אז היא חייבת להיות קליאופטרה! (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)דוד קלטינס ויעל גולד. אם הוא פרעה אז היא חייבת להיות קליאופטרה! (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
ניר כץ. סמנכ"ל הכספים הפציץ בתחפושת של פארוק! (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)ניר כץ. סמנכ"ל הכספים הפציץ בתחפושת של פארוק! (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
תומר יוספי ואור דדיה. נוכל הטינדר ואחת הקורבנות (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)תומר יוספי ואור דדיה. נוכל הטינדר ואחת הקורבנות (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
עומרי גלזר ושירה מורג. יש נינג'ה בשער (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)עומרי גלזר ושירה מורג. יש נינג'ה בשער (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
אריאל ולי מאי הרוש. התחברו לטבע (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)אריאל ולי מאי הרוש. התחברו לטבע (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
מיגל וטניה ויטור. הפורטוגלים התחפשו לסקוטים (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)מיגל וטניה ויטור. הפורטוגלים התחפשו לסקוטים (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
רועי ונופר גורדנה. קוואבנגה! (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)רועי ונופר גורדנה. קוואבנגה! (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
איאד אבו עביד והבן. ספיידרמן ותור! (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)איאד אבו עביד והבן. ספיידרמן ותור! (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה