יום חמישי, 28.03.2024 שעה 15:32

הסינגל של קים

קים אור אזולאי, זוגתו של שחקן מכבי ת"א יפתח זיו, פרסמה שיר ראשון בקריירה לקראת יציאת הסרט 'הסיפור שלנו'

|

ספורטאי ארצנו הם אולי כוכבים ענקיים על המגרש, הפרקט וכל מקום אחר שהם מתחרים בו, אבל רובם חולקים את התהילה עם כוכבות שגרות איתן באותו הבית - בנות הזוג כמובן.

הסינגל של קים אור אזולאי

אז הפעם אנחנו מדברים על קים אור אזולאי, זוגתו של שחקן מכבי תל אביב בכדורסל יפתח זיו. ידוע שאזולאי היא שחקנית בסדרות נוער, כוכבת פסטיגלים ומשפיענית רשת גדולה, ומעכשיו יש גם לומר - זמרת? קים אור תככב בסרט חדש שייצא בקרוב לאקרנים (ב-7.4 ליתר דיוק) בשם ׳הסיפור שלנו׳ שם היא משחקת בתפקיד הראשי דמות של כוכבת פופ גדולה, וכיאה למעמד יצא גם הסינגל של הסרט ושהוא גם הראשון של קים בקריירה - ׳בנשיקה׳.

קים אור אזולאי. בדרך לקריירת שירה? (אינסטגרם)קים אור אזולאי. בדרך לקריירת שירה? (אינסטגרם)

היום יצא השיר לראשונה וקים אור הנרגשת כתבה בעקבות כך: ״טוב אז כמו שכולם יודעים אני לא זמרת. זה חוסר הביטחון שלי ואני עובדת על זה לאט לאט, אני לא מתיימרת להיות זמרת. וזו הסיבה שאני אוהבת להיות שחקנית - כל פעם אני קופצת לאוקיינוס אחר, לנשמה אחרת, ולומדת בין לבין להתמודד עם האתגרים שלי. אז שמתי על עצמי את הדמות של קים כוכבת הפופ מהסרט החדש שלנו ׳הסיפור שלנו׳, נכנסתי לאולפן ונתתי בראש. ו-וואלה? גאה מאוד בתוצאה! תהנו!״ אנחנו בטוחים שגם יפתח גאה. ועכשיו תורכם להביע את דעתכם, מה אתם אומרים על הזמרת החדשה?

יפתח זיו וקים אור אזולאי. מה דעתו של בן הזוג על השיר? (אינסטגרם)יפתח זיו וקים אור אזולאי. מה דעתו של בן הזוג על השיר? (אינסטגרם)
קים אור אזולאי. לא מפסיקה להפתיע (אינסטגרם)קים אור אזולאי. לא מפסיקה להפתיע (אינסטגרם)
קים אור אזולאי. כוכבת (אינסטגרם)קים אור אזולאי. כוכבת (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה