יום חמישי, 28.03.2024 שעה 20:50

רומן אסור

בעלי צ'לסי רומן אברמוביץ' מנהל זוגיות סודית עם מגישת טלוויזיה אוקראינית בת 25, מה יגיד החבר הטוב פוטין?

|

על רקע הסנקציות הקשות נגדו ובהתאם לכך, גם נגד מועדון הכדורגל צ’לסי שבבעלותו, המיליארדר הרוסי, רומן אברמוביץ’, אשר מחזיק גם באזרחות ישראלית, ממשיך לייצר כותרות, והפעם ברמה הרומנטית…

רומן אברמוביץ'. מנסה לראות את הצד החיובי (רויטרס)רומן אברמוביץ'. מנסה לראות את הצד החיובי (רויטרס)

אברמוביץ’, שספג סנקציות כלכליות קשות בעקבות הקרבה שלו לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, עקב המלחמה הקשה שמתנהלת בשבועות האחרונים באוקראינה לאחר הפלישה הרוסית למדינה, מצוי במצב לא פשוט, כאשר הממשלה הבריטית הקפיאה את כל נכסיו בממלכה, כולל אלופת אירופה צ’לסי, שמוחזקת כבת ערובה.

רומן אברמוביץ' עם ולדימיר פוטין. מה נשיא רוסיה יגיד על הזוגיות החדשה? (רויטרס)רומן אברמוביץ' עם ולדימיר פוטין. מה נשיא רוסיה יגיד על הזוגיות החדשה? (רויטרס)

עם זאת, בעוד רוסיה תוקפת באוקראינה והמלחמה בשיאה, על פי הדיווחים ברחבי אירופה, רומן דווקא שומר על יחסים קרובים ומנהל זוגיות סודית עם מגישת הטלוויזיה האוקראינית, אלכסנדרה קורדניוק בת ה-25, שעל פי הדיווחים, מנהלת זוגיות עם האוליגרך בחודשים האחרונים. אותנו מעניין מה דעתו של החבר הקרוב ולדימיר פוטין על הנושא…

אלכסנדרה קורנדיוק. בת הזוג האוקראינית של אברמוביץ'? (אינסטגרם)אלכסנדרה קורנדיוק. בת הזוג האוקראינית של אברמוביץ'? (אינסטגרם)
אלכסנדרה קורנדיוק. איך המלחמה תשפיע על הזוגיות? (אינסטגרם)אלכסנדרה קורנדיוק. איך המלחמה תשפיע על הזוגיות? (אינסטגרם)
אלכסנדרה קורנדיוק. מעניין מה היא חושבת על פוטין... (אינסטגרם)אלכסנדרה קורנדיוק. מעניין מה היא חושבת על פוטין... (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה