יום שישי, 29.03.2024 שעה 11:27

עוקץ האינסטגרם

מיכל פרס, זוגתו של נהג הפורמולה, רוי ניסני, הזהירה את עוקביה מנסיון עוקץ ממנו התחמקה באינסטגרם

|

המדיה החברתית יכולה להיות מקום מאוד מסוכן, רבים וטובים נפלו כבר ברשתם של מתחזים, האקרים וכל מיני וירוסים למיניהם. גם מישהי שכולכם מכירים כמעט נפלה קורבן וניצלה ברגע האחרון…

מיכל פרס. ניצלה ברגע האחרון (אינסטגרם)מיכל פרס. ניצלה ברגע האחרון (אינסטגרם)

אנחנו כמובן מדברים על מיכל פרס, זוגתו של נהג הפורמולה מספר אחת בישראל - רוי ניסני. רק לא מזמן בילו השניים יחד בחופשה זוגית מפנקת בברצלונה, רגע לפני שניסני חזר למסלול המירוצים ומיכל שבה ארצה לעיסוקיה בעולם הדוגמנות. ועכשיו, באמצע חגיגות חג הפורים, עצרה מיכל כדי להזהיר את כולנו מפני עוקץ באינסטגרם.

מיכל פרס. שימו לב! (אינסטגרם)מיכל פרס. שימו לב! (אינסטגרם)
מיכל פרס. ושלא יעבדו עליכם! (אינסטגרם)מיכל פרס. ושלא יעבדו עליכם! (אינסטגרם)
מיכל פרס. מזהירה מהעוקץ (אינסטגרם)מיכל פרס. מזהירה מהעוקץ (אינסטגרם)
מיכל פרס ורוי ניסני (אינסטגרם)מיכל פרס ורוי ניסני (אינסטגרם)

פרס קיבלה הודעה כביכול מאינסטגרם באופן רשמי, בה נאמר כי בפוסט שהיא העלתה בעמוד האישי שלה נעשתה הפרת זכויות יוצרים. בהודעה התבקש ממנה להשיב בפידבק אם היא חושבת שמדובר בטעות, ואם לא חשבונה ייסגר למשך 24 שעות. ההודעה כמובן מזוייפת, ובטח שלא נשלחה מהמשרדים הראשיים של אינסטגרם כמו שנכתב ונחתם בתחתית. מיכל שיתפה את ניסיון העוקץ וכתבה: ״ההודעה שקיבלתי ושרדתי כדי לספר לכם שלא תיפלו בפח״. היא גם הוסיפה סקר, בו הרוב הצביעו כי זה לא היה קורה להם כי הם מכירים את זה, ואילו השאר הצביעו שהם היו נופלים בפח ולא חוזרים לאינסטגרם לעולם. ומה איתכם? זהירים או שמיכל הצילה אתכם?

הסטורי של מיכל פרס (אינסטגרם)הסטורי של מיכל פרס (אינסטגרם)
מיכל פרס. לא נפלה בפח! (אינסטגרם)מיכל פרס. לא נפלה בפח! (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה