יום שבת, 27.07.2024 שעה 04:50

"אני בתור, וחושבת רק על החטופים"

קים אור אזולאי ביקרה בלונה פארק ובמקום חוויה מהנה חשבה רק על החטופים והאימה שהם עוברים: "דיסוננס"

|

בסוף השבוע האחרון מדינת ישראל קיבלה סוף סוף בשורות משמחות בתקופה הקשה שכולנו עוברים, כשסוף סוף הוחזרו ארבעה חטופים בשלום לביתם לאחר מבצע הירואי של צה”ל, השב”כ והימ”מ.

נועה ארגמני (צילום מסך)נועה ארגמני (צילום מסך)

עדיין על אף השמחה הגדולה צריך לזכור שיש עוד חטופים שנמצאים בשבי החמאס וכולנו מייחלים לחזרתם, מי שלא מצליחה להתעלם מכך באופן יומיומי היא זוגתו של הכדורסלן יפתח זיו, קים אור אזולאי: “קרה לי משהו בלונה פארק בתור לאחד המתקנים, היינו צריכים לחכות במן מקום חשוך וצר, מלוכלך ומאובק. אני מניחה שכל האנשים שהיו בפארק חשבו שמכניסים אותם לאווירה. הדבר הראשון שלי קפץ לראש היה מנהרה, חטופים, חושך ואימה”.

איתן אזולאי מקדיש את הניצחון לאלמוג מאיר ג'אן שחטוף בעזה (עמרי שטיין)איתן אזולאי מקדיש את הניצחון לאלמוג מאיר ג'אן שחטוף בעזה (עמרי שטיין)

“אנחנו אשכרה מחכים לעלות לרכבת הרים וכל מה שעובר לי בראש זה הסיוט שהחטופים עוברים. המוח נדפק מהמחשבה שהם עוד שם, שמונה חודשים במקום להיות בבית. איך זה הגיוני? עם כל הכאב אני שמחה שזה הדבר הראשון שעלה לי לראש, שזה הדבר הכי חזק שיש לנו במודע ובתת מודע, לא משנה איפה אנחנו בעולם וכמה כיף נעשה הם בראש שלנו תמיד עד שיחזרו הביתה. זו הדוגמא הכי טובה ךמה זה אומר לחיות לצד הכאב מאז ה-7 באוקטובר, הדיסוננס שיש לנו בתור ישראלים, במקום כל כך כיפי – כל כל הרבה עצב”.

קים אור אזולאי (אינסטגרם)קים אור אזולאי (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה