יום שני, 20.05.2024 שעה 00:02

"ממה הוא עשוי?! הוא לוחם משוגע"

מישל גרציג מסכמת את העונה הלא פשוטה שעברה עליה ועל בעלה טיבו קורטואה בריאל: "הוכיח לכולם מה הוא כח אמיתי"

|

אחרי שריאל מדריד סיימה את חגיגות האליפות מספר 36 שלה בתולדותיה, מישל גרציג מתפנה לסכם את השנה שעברה עליה ועל שוער ריאל מדריד בעלה, טיבו קורטואה.

מישל גרציג עם טיבו קורטואה ובתם (אינסטגרם)מישל גרציג עם טיבו קורטואה ובתם (אינסטגרם)

“טוב הגיע הזמן להיות קצת רגשנית”, פתחה מישל את דבריה. “בוא נשים רגע בצד את המשחק המדהים שהיה לטיבו ואת העצירות המטורפות שלו, ונדבר פשוט עליו, על אהובי, על הלוחם המשוגע שהוא. לפני תשעה חודשים הוא נפצע פציעה ששברה את ליבם של כל האנשים שאוהבים ומעריכים אותו בעולם, וגם את שלו כי כדורגל וריאל מדריד זה הרבה יותר מסתם עבודה בשבילו. אבל טיבו במקום לתת לזה לשבור אותו, פשוט ניצל זאת כדי להיות אפילו טוב יותר. ראיתי אותו עובד כל יום בלי הפסקה וכל כך קשה כדי לחזור”.

מישל גרציג ואלי ביציע (אינסטגרם)מישל גרציג ואלי ביציע (אינסטגרם)

“ימים שלמים לבד בנפרד מהקבוצה, לא מסוגל לבעוט בכדור ובהתחלה אפילו לא מסוגל ללכת! בחיים שלי לא ראיתי מישהו כל כך חזק מנטלית, הוא כמעט חזר אבל אז שוב עוד פציעה ועוד ניתוח. אני זוכרת כשהוא התקשר אליי עם הבשורות הנוראיות, הייתי בחודש תשיעי לקחתי את הרכב ונסעתי לבית החולים. כל אדם אחר היה מרים ידיים אבל הוא לא. לא יודעת ממה הוא עשוי. בסוף הוא חזר, ולא יכולתי להיות יותר גאה. הוא לימד את כולם מה הוא כוח אמיתי ואמביציה. שמחתי לראות אותו בדשא שוב והוא הוכיח לכולם פעם נוספת שבדיוק לשם הוא שייך”.

מישל גרציג בברנבאו (אינסטגרם)מישל גרציג בברנבאו (אינסטגרם)

טיבו שהתרגש מדבריה של אשתו הגיב על הדברים שנאמרו: “תודה על המילים היפות הללו. בלעדייך לצידי כל זה לא היה יכול לקרות והיה בלתי אפשרי. אני אוהב אותך כל כך, האישה הכי טובה אי פעם”.

טיבו קורטואה עם מישל גרציג וילדיו (אינסטגרם)טיבו קורטואה עם מישל גרציג וילדיו (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה