יום שבת, 27.04.2024 שעה 09:35

"כמויות הרס רוע וחורבן, לא נתפס"

שחקני מכבי חיפה ביקרו בכפר עזה בליווי אביה של אחת החטופות ושיתפו: "לא ניתן לתיאור במילים"

|

אמנם ברוב חלקי הארץ כולם חזרו לשגרה, אך המלחמה עדיין נמשכת ואף אחד לא שוכח את החיילים שלנו שעדיין נלחמים בחזית ואת החטופים שטרם שבו לביתם.

רועי פוקס בכפר עזה (אינסטגרם)רועי פוקס בכפר עזה (אינסטגרם)

מי שעשו תזכורת לעוקבים והראו שוב לכולם מה קרה לעם שלנו ב-7 באוקטובר הם גוני נאור ורועי פוקס, שחקני מכבי חיפה, שעשו דבר חשוב ביותר ונסעו לכפר עזה שם נעשה טבח מזעזע. השניים העלו תמונות קשות ושיתפו מאיפה הגיע הרעיון לנסוע: “עיניים אומרות יותר ממילים, היינו בשכונת הצעירים שם בתים נשרפו, אנשים שלא עשו דבר לאף אחד נחטפו וזוגות צעירים שרק התחילו את חייהם נרצחו יחד. לראות ולא להאמין. כמויות של הרס ורוע שלא ניתן להסביר”.

רועי פוקס בכפר עזה (אינסטגרם)רועי פוקס בכפר עזה (אינסטגרם)

“היום בזכות רוני שטיינברכר, אביה של דורון שטיינברכר שחטופה בעזה מאז המלחמה, יצאנו לראות בעיניים מה עבר על תושבי כפר עזה באותו יום נורא. כמויות החורבן, ההרס והעצבות בסיפורים הבלתי נגמרים לא ניתנים לתיאור במילים. ניסינו להבין מה עבר עליהם כשהמחבלים עברו בית בית ורק מחפשים איך לרצוח ולהרוס עוד ועוד משפחות, אבל זה לא נתפס בשום צורה. רוני היקר וכל משפחת שטיינברכר, אני מלא תקווה שדורון תחזור אלינו במהרה ותחזרו להיות משפחה שלמה ומאוחדת. כולנו אתכם ומאחוריכם. אסור לנו לשכוח את מי שכבר לא איתנו, וצריך להמשיך לעשות הכל כדי להחזיר את כולם הביתה כמה שיותר מהר”.

רועי פוקס (האתר הרשמי של מכבי חיפה)רועי פוקס (האתר הרשמי של מכבי חיפה)
גוני נאור (ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה)גוני נאור (ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה