יום ראשון, 19.05.2024 שעה 21:00

אשתו של גלזר חושפת...

הקשיים בהתחלה, ה'וייב' של העיר, יום כיפור, ההתנתקות ואפילו הביקורים למשפחה: כמה חודשים אחרי המעבר, שירה מורג מספרת על החוויות מסרביה

|

לא מזמן חשפנו בפניכם ראיון בלעדי עם אשתו של שוער הכוכב האדום עומרי גלזר, שירה מורג, בו היא פתחה בפנינו הכל לקראת המעבר לבלגרד. עכשיו כשהיא נמצאת שם כבר תקופה לא קצרה, היא מדברת על מצבם כעת.

עומרי גלזר ושירה מורג (מיכה בננו)עומרי גלזר ושירה מורג (מיכה בננו)

״החלק הקשה נגמר ברגע שהגעתי לזרועות של עומרי״, מספרת שירה. ״מה שהיה לי באמת קשה היה להיות רחוקה ממנו כמה שבועות, כשהוא היה במחנה אימון, ולארוז לבד בית וחיים שלמים בארץ. עכשיו כאן ביחד זה כבר מרגיש בבית, הייתי אומרת שהתאקלמנו מאוד מהר. כולם כאן מאוד חמים וטובים ורוצים לעזור לך, אז המעבר באמת היה יותר חלק גם בזכות זה. יש לנו כבר חברים טובים מהקבוצה ויצא שטסתי גם הרבה לארץ אז ראיתי את המשפחות…״

עומרי ושירה גלזר (פרטי)עומרי ושירה גלזר (פרטי)

״בכיפור עומרי ואני צמנו ביחד בבית״, שירה המשיכה. ״וזה היה הכי מדהים וכיף בעולם. בשקט שלנו רק שנינו. החיים שלנו כל כך אינטנסיביים שלפעמים לעצור ל-24 שעות הכל, ופשוט להיות בשלווה בבית, לשחק משחק קופסא או לקרוא ספר - זה מטורף! בית הכנסת לא קרוב מספיק כדי ללכת אליו ברגל לצערי אז לא הלכנו, מקווה שאולי שנה הבאה נצליח״.

שירה מורג (אינסטגרם)שירה מורג (אינסטגרם)

״אני באמת אוהבת את בלגרד. לא יכולה ממש להסביר את זה, אבל לבלגרד יש את ה-׳וייב׳ שלה, מרגיש קצת של פעם ואנחנו אוהבים את זה. אני מרגישה שיש לי עוד המון מה לראות”, סיכמה שירה.

עומרי ושירה גלזר (אינסטגרם)עומרי ושירה גלזר (אינסטגרם)
עומרי ושירה גלזר (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)עומרי ושירה גלזר (האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה