יום שישי, 29.03.2024 שעה 09:16

אדומים ונהנים

שחקני הפועל תל אביב חגגו גם הם את חג הפורים, דן וליאת איינבינדר התחפשו לחייזרים, טראורה גנב את ההצגה

|

אוהדי הפועל תל אביב - הגיע תורכם. אחרי שראיתם את כל מסיבות הפורים המושקעות של קבוצות ליגת העל, עכשיו אתם יכולים להתרווח בכיסא וליהנות מאווירת החג של השחקנים שלכם!

שלומי אזולאי, אלון אזוגי ורוי ברנס. תביאו בורקסים דחוף! (אינסטגרם)שלומי אזולאי, אלון אזוגי ורוי ברנס. תביאו בורקסים דחוף! (אינסטגרם)

גם האדומים חגגו את החג האהוב והצבעוני, במועדון תל אביבי שנסגר במיוחד עבורם. וגם כאן, המוסיקה, האוכל והאלכוהול זרמו כל הערב וכמובן התחפושות המטורפות והמושקעות ביותר! השחקנים וגם הצוות המקצועי הפציצו בהחלט ונותנים פייט לא קטן לשאר שחקני ליגת העל מכל הקבוצות…אז מוכנים לפירוט?

דן וליאת איינבינדר. זוג מכוכב אחר (אינסטגרם)דן וליאת איינבינדר. זוג מכוכב אחר (אינסטגרם)

דן וליאת איינבינדר הגיעו כחייזרים, אדי גוטליב ונטלי עובדי קרקס, עידן ורד ומאי אלאדין ויסמין, שי אליאס ומור מזרחי נערי דיסקו, שלומי אזולאי עם אלון אזוגי ורוי ברנס הגיעו כשלישיית מה קשור בתוכנית המפורסמת אנחנו על המפה, אופק ביטון, המושאל להפועל ירושלים, התחפש לצייד פרפרים והגיע עם הפרפר הפרטי שלו – נועה קליין, אושר דוידה ושיר התחפשו לוונום וקארנג’, בן ביטון ויובל התחפשו לפיראטים ומוחמד קליל טראורה הצחיק את כולם שהתחפש לאחת מנשות הצוות בהפועל ת״א! אז מה דעתכם?

מוחמד קליל טראורה. מבחינתנו אין ספק שהוא ניצח בתחרות (אינסטגרם)מוחמד קליל טראורה. מבחינתנו אין ספק שהוא ניצח בתחרות (אינסטגרם)
שי אליאס ומור מזרחי. שוב הדיסקו כאן! (אינסטגרם)שי אליאס ומור מזרחי. שוב הדיסקו כאן! (אינסטגרם)
אושר דוידה ושיר משה. ווי אר ונום! (אינסטגרם)אושר דוידה ושיר משה. ווי אר ונום! (אינסטגרם)
עידן ומאי ורד. אלאדין ויסמין (אינסטגרם)עידן ומאי ורד. אלאדין ויסמין (אינסטגרם)
אדי ונטלי גוטליב. עשו קרקס (אינסטגרם)אדי ונטלי גוטליב. עשו קרקס (אינסטגרם)
בן ויובל ביטון. ג'וני דפ, מאחוריך! (אינסטגרם)בן ויובל ביטון. ג'וני דפ, מאחוריך! (אינסטגרם)
אופק ביטון ונועה קליין. גם המושאל להפועל ירושלים הגיע (אינסטגרם)אופק ביטון ונועה קליין. גם המושאל להפועל ירושלים הגיע (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה