יום שבת, 27.04.2024 שעה 07:12

אישה חזקה

רגע לפני יום האישה הבינ"ל, שני ברגר, ארוסתו של בלם מכבי חיפה עופרי ארד, מספרת על הקריירה כעורכת דין

|

אחד הדברים האהובים עלינו כאן במדור, הוא להראות את כוחן (הבלתי נגמר...) של הנשים בעולם הספורט שלנו, גם של הספורטאיות עצמן וגם של נשות הספורטאים. אז שימו לב לדבר הבא…

שני ברגר. אישה למופת! (אינסטגרם)שני ברגר. אישה למופת! (אינסטגרם)

רגע לפני יום האישה הבינ״ל, חשוב להזכיר שלשמחתנו הרבה הסטיגמות כבר לא קיימות, נשים הן לא רק במטבח ונשות הכדורגלנים הן כבר לא מה שהיה פעם. הן קרייריסטיות, מובילות דעת קהל וחזקות לא פחות מהגברים שלצידן. כמו שני ברגר, ארוסתו של עופרי ארד שחקן מכבי חיפה, שעבדה ולמדה מסביב לשעון כדי להפוך לעורכת דין מן המניין, ואיך אמר בן זוגה עופרי? ״היא עשויה מחומר אחר״.

שני ברגר ועופרי ארד. הוא טוען שהיא עשויה מחומר אחר, אנחנו נוטים להסכים! (אינסטגרם)שני ברגר ועופרי ארד. הוא טוען שהיא עשויה מחומר אחר, אנחנו נוטים להסכים! (אינסטגרם)

הנה מה שסיפרה לנו שני: ״אני מתמחה במשפטים במשרד לדיני משפחה ופלילי - חברת עורכי דין ארתור שני ושות׳ שיושבת בתל אביב. זאת לאחר סיום תואר ראשון בהצטיינות ולקראת סיומו של תואר שני במשפטים״ מספרת לנו שני בגאווה (ובצדק). ״אני רגילה לנסיעות ברכבת, נוסעת על קו חיפה-תל אביב כבר שנתיים, כי לפני המשרה הזו עבדתי במשרד הביטחון בתל אביב בחקירות (לא אוכל לציין באיזו יחידה). בחרתי במשרד הזה אחרי הרבה ראיונות כי זה התחום הכי מעניין ומספק שיש. יש לי יכולת להשפיע על חיים ומשפחות ואני קמה באמת כל יום בתחושת סיפוק!״.

שני ברגר. לא רק עופרי ווינר בזוגיות הזו (אינסטגרם)שני ברגר. לא רק עופרי ווינר בזוגיות הזו (אינסטגרם)

וראינו שגם עופרי מפרגן…״עופרי הכי תומך בעולם! ולמרות כל העומס, אני לא מפספסת אפילו משחק אחד שלו. זו ממש הגשמת חלום, אחרי שאסיים שנה וחצי של התמחות אגש למבחני לשכה ואז אהיה עורכת דין מן המניין, ויהיה על מי לסמוך בחוזים של עופרי״, היא אומרת לנו בחיוך. ״אנחנו ביחד כבר ארבע שנים וחצי ומהרגע הראשון שעברתי לגור איתו אמרתי לו שאני לא מוותרת על הקריירה שלי. יש הרבה וויתורים בכדורגל זה ידוע, ויתרתי הרבה למענו ולמען הקריירה שלו, זו ממש קריירה שנייה שלי. אני חיה אותו, ממשחק למשחק, לפי הזמנים שלו, המעבר לחיפה והכל. אבל אם כל אחד מהצדדים מפרגן לשני ואני ממשיכה בדרך שלי בלי ׳לוותר על עצמי׳ זה שווה הכל, והוא הכי דוחף בעולם, אין כמוהו. זכיתי בו בענק״.

שני ברגר. עורכת הדין הפרטית של בלם מכבי חיפה (אינסטגרם)שני ברגר. עורכת הדין הפרטית של בלם מכבי חיפה (אינסטגרם)
שני ברגר חוגגת עם עופרי ארד. זוג מנצח! (אינסטגרם)שני ברגר חוגגת עם עופרי ארד. זוג מנצח! (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה