יום שבת, 11.05.2024 שעה 13:58

משפחה במשבר?

מה קורה בין עומר לאור אצילי? ההתנהלות החשודה באינסטגרם גרמה לנו לצאת ולחקור...

|

אנחנו כמובן תמיד אוהבים ומעדיפים לספר לכם בשורות טובות, אך לפעמים לצערנו יש כאלה שקצת פחות. אז מה קורה בין עומר לאור אצילי? מדור גליצ׳ים יצא לחקור.

עומר ואור אצילי. הכל בסדר? (אינסטגרם)עומר ואור אצילי. הכל בסדר? (אינסטגרם)

חדי העין יכלו לראות שלאחרונה אור, אשתו של עומר אצילי, מחקה את כל התמונות האחרונות שהעלתה בדף האינסטגרם שלה, בעיקר את כל התמונות מתקופת מכבי חיפה. עם עומר נשארו תמונות מעטות (ובעיקר מתקופת מכבי תל אביב) ומה שנשאר אלה בעיקר תמונות עם הילדים וכרגע, התמונה האחרונה היא מיולי 2020. גם עומר עצמו הפסיק להעלות תמונות עם אור, בתמונה האחרונה שהעלה עם שני ילדיהם היא לא מתוייגת והיא עצמה לא הגיבה או עשתה לייק לתמונה זו כלל (מה שבדרך כלל כן קורה). גם לאחר הרביעייה הענקית שכבש אצילי נגד מ.ס אשדוד, אור לא הגיבה לו, לא פירגנה ולא הזכירה זאת כלל. אז האם אלה סימנים שמראים על פרידה?

משפחת אצילי. צרות בגן עדן? (עמרי שטיין)משפחת אצילי. צרות בגן עדן? (עמרי שטיין)

בדקנו עם האנשים הקרובים ביותר אל השניים, וזה מה שהם אמרו לנו: ״אנחנו לא מכירים דבר כזה, בכנות. וגם אם יש איזה ויכוח או עניין, זה קצת דרמטי להגיד נפרדים לא? אולי היא לא באה למשחק מול אשדוד בגלל השעה עם הילדים, אולי יש איזה ריב קטן, לא מכירים. באמת״. אנחנו מקווים שהכל יהיה בסדר ומשפחת אצילי תמשיך להיות חזקה כתמיד, ושיהיו רק בשורות טובות. (ליאור ליבוביץ’ אמיר)

אור ועומר בחרו בשלב זה שלא להגיב לנושא ותגובתם, אם תגיע, תובא לכשתתקבל. 

עומר ואור אצילי. יש סיבה להתנהלות ברשתות החברתיות? (מיכה בננו)עומר ואור אצילי. יש סיבה להתנהלות ברשתות החברתיות? (מיכה בננו)
עומר ואור אצילי. נקווה שזה סתם (אינסטגרם)עומר ואור אצילי. נקווה שזה סתם (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה