יום שבת, 27.04.2024 שעה 00:40

השכטרים מתגייסים

איתי וליז שכטר נרתמו לפרויקט 'ים של חברים' למאבק בנידוי חברתי בקרב ילדים. גם שיר אלמליח לקחה חלק

|

בזמן האחרון לצערנו אנחנו שומעים על לא מעט מקרים בהם ילדים בבתי הספר מוחרמים, מנודים ומוצאים את עצמם ללא חברים. בעקבות המצב, פרויקט ״ים של חברים״ הרים את הכפפה!

משפחת שכטר. נרתמו לפרויקט (אינסטגרם)משפחת שכטר. נרתמו לפרויקט (אינסטגרם)

הפרויקט הוציא אמנה חברתית למאבק בחרם, המשכנע הורים וילדים להירתם ולהבטיח שאם הם נתקלים במצב של נידוי חברתי - יילחמו ויתנגדו. מי ששיתף את הנושא החשוב הזה הם הזוג שכטר, איתי וליז, שצירפו לינק לאמנה החברתית בתוספת הודעה מאמא של ילד שנמצא לבד ואין לו חברים. היא מספרת על התסכול והעצב שפוקד את כל המשפחה.

הסטורי של איתי שכטר. מיהר לקחת חלק (אינסטגרם)הסטורי של איתי שכטר. מיהר לקחת חלק (אינסטגרם)
הסטורי של ליז שכטר. גם היא שיתפה את היוזמה המבורכת (אינסטגרם)הסטורי של ליז שכטר. גם היא שיתפה את היוזמה המבורכת (אינסטגרם)

גם שיר אלמליח שיתפה אצלה הודעה של ילדה, שקיבלה הודעה מילדה אחרת שכתבה לה שהיא לא מוזמנת למפגש החברתי. שיר הוסיפה וכתבה: ״כמה עצוב להיתקל בהודעה כזו, עכשיו שאני עוד רגע אמא לשניים, לא הייתי רוצה לדמיין שאחד מהילדים שלי יעבור חרם, זה התעללות ומשהו שמלווה אותם לכל החיים, זה דבר שלא שוכחים. בבקשה אם אתם נתקלים במקרה של חרם - תעצרו! דווחו להורים, למורים, לרשויות, רק אל תתעלמו! הנפש של הילדים שלנו היא החשובה ביותר!״. אנחנו כמובן מחזקים ומצטרפים למלחמה בחרמות ומקווים שזה ייפסק בהקדם. (ליאור ליבוביץ’ אמיר)

שיר אלמליח. גם היא לקחה חלק (אינסטגרם)שיר אלמליח. גם היא לקחה חלק (אינסטגרם)
הסטורי של שיר אלמליח (אינסטגרם)הסטורי של שיר אלמליח (אינסטגרם)
הסטורי של שיר אלמליח (אינסטגרם)הסטורי של שיר אלמליח (אינסטגרם)
הסטורי של שיר אלמליח (אינסטגרם)הסטורי של שיר אלמליח (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה