יום שלישי, 07.05.2024 שעה 05:46

ליאור חושפת...

ליאור ג'רפי, ארוסתו של מגן הפועל ב"ש אביב סולומון, מדברת על הכל בפינתנו '5 דברים שלא ידעתם על...'

|

כשהסופ״ש בפתח וחמישי מגיע זה זמן טוב להוציא החוצה להתאווררות קלה את הפינה האהובה עלינו, שכל השבוע אנחנו מחכים רק לה! אז גם היום מחכים לכם חמישה פרטים מסקרנים שלא ידעתם על מישהי מעניינת מאוד…מדובר בליאור ג׳רפי, ארוסתו הטרייה של מגן הפועל באר שבע, אביב סולומון. אז קדימה, בואו נתחיל!

והפעם, חמישה דברים שלא ידעתם על...ליאור ג'רפי! (אינסטגרם)והפעם, חמישה דברים שלא ידעתם על...ליאור ג'רפי! (אינסטגרם)

#1

״למדתי home design בטכניון וכיום עוסקת בתחום דומה, אני מפיקה ומעצבת אירועים ואני מאוד אוהבת את התחום הזה ומתכוונת בקרוב להמשיך ללמוד ולהתפתח״. אז אם אתם מכירים חתן וכלה שמחפשים מישהו שיפיק להם ערב חלומי, יש למי לפנות!

תכירו את מפיקת האירועים - ליאור ג'רפי (אינסטגרם)תכירו את מפיקת האירועים - ליאור ג'רפי (אינסטגרם)

#2

״אני מאוד פרפקציוניסטית, בכל דבר שאני נוגעת בו! זה חייב מבחינתי להיות מושלם. אני חייבת להצליח להגיע למקסימום והכל חייב לצאת בדיוק איך שאני רוצה״. אין ספק, מתכון בטוח להצלחה מסחררת!

ליאור ג'רפי. לא מתפשרת על פחות ממושלם (אינסטגרם)ליאור ג'רפי. לא מתפשרת על פחות ממושלם (אינסטגרם)

#3

״אני אוהבת מאוד פילאטיס זה מרגיע ומשחרר את הגוף והנפש, ובנוסף יש לי מאמן כושר אישי בבאר שבע שמתאים לי תוכנית שמדויקת לי״. אז אם תהיתם מאיפה הלוק מעורר הקנאה - בעיקר מעבודה קשה!

ליאור ג'רפי. מתאמנת ואוהבת פילאטיס (אינסטגרם)ליאור ג'רפי. מתאמנת ואוהבת פילאטיס (אינסטגרם)

#4

״כרגע אני מתעסקת בארגון החתונה, הלחץ מתחיל להיות מורגש כי כמובן שחשוב לי שהכל יהיה מתוקתק מ-א׳ ועד ת׳. בכל זאת, אני פרפקציוניסטית אז יש למה לצפות…״. גם פרפקציוניסטית, גם מפיקת אירועים וגם מתחתנת בקרוב. בקיצור מחכה לנו אירוע מהסרטים ביוני הקרוב!

ליאור ג'רפי ואביב סולומון. יש למה לצפות! (אינסטגרם)ליאור ג'רפי ואביב סולומון. יש למה לצפות! (אינסטגרם)

#5

״עוד משהו שאני מאוד אוהבת ונותן לי שלווה, זה כשאני עם עצמי ופתאום באה לי המוזה אני פשוט לוקחת קנבס ומתחילה לצייר…מתה על אומנות וציור! כשהייתי ילדה זכיתי בתחרות ארצית בציור במקום הראשון ואולי בקרוב אפתח משהו מעניין לעיצוב הבית״. אז אם בעתיד תיתקלו בתערוכת ענק של האמנית ג׳רפי, אל תשכחו איפה שמעתם את זה קודם. ליאור, את פשוט לא מפסיקה להפתיע! (ליאור ליבוביץ’ אמיר)

ליאור ג'רפי. גם ציירת מחוננת (אינסטגרם)ליאור ג'רפי. גם ציירת מחוננת (אינסטגרם)
ליאור ג'רפי ואביב סולומון (אינסטגרם)ליאור ג'רפי ואביב סולומון (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה