יום ראשון, 05.05.2024 שעה 02:27

אירוסין בין ב"ש להולנד

שגיב יחזקאל הציע במהלך חופשה באמסטרדם נישואין לאליאן יוסף, שהופתעה: "באמת שלא ידעתי כלום"

|

לפתוח את השבוע ב״מזל טוב״ זה אולי הדבר הכי טוב שיכול לקרות לנו. אז...מזל טוב!!!! שחקן הפועל באר שבע שגיב יחזקאל הציע נישואין לזוגתו אליאן יוסף!

שגיב יחזקאל מציע נישואין לאליאן יוסף. מזל טוב! (אינסטגרם)שגיב יחזקאל מציע נישואין לאליאן יוסף. מזל טוב! (אינסטגרם)

השניים מנצלים את זמן הפגרה ומטיילים להם בחופשה באמסטרדם עם כמה חברים שאתם בטח מכירים - דור מיכה ואלמוג, איתי שכטר וליז ועומרי גלזר, דוד קלטינס ואביב סולומון יחד עם בנות הזוג כמובן.

יחזקאל, שכטר, מיכה, קלטינס וגלזר. החבר'ה הטובים (אינסטגרם)יחזקאל, שכטר, מיכה, קלטינס וגלזר. החבר'ה הטובים (אינסטגרם)
איתי וליז שכטר עם שגיב יחזקאל ואליאן יוסף. יצאו עם חיזוק מהארץ (אינסטגרם)איתי וליז שכטר עם שגיב יחזקאל ואליאן יוסף. יצאו עם חיזוק מהארץ (אינסטגרם)

בזמן שהחבורה טיילה לה ברחובות הקפואים של הולנד, יצאו למסיבות במועדונים ואכלו במסעדות (וכמובן חיכו שעות בתור הענק של הצ׳יפס המפורסם כיאה לתיירים אמיתיים) שגיב הסתובב עם הטבעת בכיס בכל הזמן הזה וחיכה לרגע הנכון. אתמול במסעדה האסיאתית ״מומו״ שלף יחזקאל את היהלום, כרע ברך וריגש את כל הנוכחים! וגם אותנו ברור…

שגיב יחזקאל, אליאן יוסף והטבעת. פייר, התרגשנו (אינסטגרם)שגיב יחזקאל, אליאן יוסף והטבעת. פייר, התרגשנו (אינסטגרם)

אליאן, ברכות!! ״תודה רבה!! וואו הייתי מופתעת לגמרי הוא חשב על כל הפרטים הכי קטנים כדי שלא אגלה ובאמת שלא ידעתי כלום רואים גם לפי הלק הלא מתאים…״. ורק אנחנו חושבים שהכל מושלם, כולל הלק? (ליאור ליבוביץ’ אמיר)

שגיב יחזקאל ואליאן יוסף. עדיין מנסים להבין מה לא בסדר בלק (אינסטגרם)שגיב יחזקאל ואליאן יוסף. עדיין מנסים להבין מה לא בסדר בלק (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה