יום רביעי, 15.05.2024 שעה 00:32

הג'וב של פלצ'יק ולירז צ'רכי

הג'ודאי הישראלי קוטף קמפיין לצד השחקנית-זמרת

|

פרזנטור חדש לחברת הקוסמטיקה המדעית “ביופור”. הג’ודאי הבכיר בישראל, אלוף אירופה והמדורג מס’ 1 בעולם – פיטר פלצ’יק – יוביל מעתה את קמפיין הגברים של המותג, לצד לירז צ’רכי שמהווה את הפנים הנשיות. פיטר חתם לשנה, במטרה לפרוץ לשוק הגברי…

המחליפה של ערן: שדו עבר לאמן את שי זהבי

“ביופור”, חברת הקוסמטיקה המדעית, מכריזה על עוד פריצת דרך בענף, והפעם בתחום השיווק דווקא: אסטרטגית שיווק המכוונת לשוק הגברי. בעולם שכמעט כולו נשי, עם רוב מכריע של נשים כמקבלות טיפול קוסמטי וכצרכניות של מוצרי קוסמטיקה, עושה “ביופור” צעד ענק בדרך לשינוי תפיסת הצרכן. “גבר מי שמטפח”, אומרים בחברה, ומתכוונים ל”דווקא בגלל שאתה גבר”.

פיטר פלצ'יק (עודד קרני)פיטר פלצ'יק (עודד קרני)

לצורך כך, בחרה החברה בפלצ'יק, המדורג מס’ 1 בעולם במשקלו ואלוף אירופה. ביום שבת האחרון, נוספה אל אוסף המדליות המרשים שלו גם מדליית כסף בתחרות הגרנד סלאם היוקרתית. פיטר, שהולך להוות את הפנים והדמות הגברית של “ביופור”, מביא איתו, מלבד פנים יפות וגוף מרשים, גם ערכים חשובים. ערכים של מצוינות, נחישות, דבקות במטרה, הישגיות, התמדה ודמות נערצת על ידי ספורטאים וקהל רחב כאחד. פיטר ידוע כאדם צנוע ומרשים באופיו, עוצמתי, חם ורגיש. למעשה, “ביופור” חתמה עם פיטר הסכם למשך שנה עם אופציה לחמש שנים נוספות, במסגרתו ישתתף הספורטאי בקמפיינים, פעילות במדיה החברתית וכן פיתוח ליין מוצרים ייעודי לגברים בשיתופו…

מעמד החתימה (מערכת ONE)מעמד החתימה (מערכת ONE)

רונית שגב, המדענית וחוקרת העור, מייסדת ומנכ”ל החברה, אמרה במעמד החתימה: “אני מתרגשת לצרף למשפחת “ביופור” את פיטר פלצ’יק. פיטר בעיני הוא סמל למצוינות, דבקות במטרה ונחישות. יש לו תכונות של אלוף. ערכים שמתיישבים באופן טבעי למותג “ביופור”. יש לנו תוכניות ארוכות טווח עם פיטר. החיבור בין ספורטאי בכיר למותג קוסמטיקה לא מובן מאליו לכולם. אבל “ביופור” רגילה לעשות דברים לראשונה ולפרוץ דרך. בשנים האחרונות אנחנו רואים שגברים הפכו מטופחים יותר, אבל לא מודעים לצורך לטפח ולשמור על עור הפנים המשפיע מאד על המראה הכללי לאורך השנים.

(מערכת ONE)(מערכת ONE)

“הסיבה בגללה בחרנו פרזנטור שהנו ספורטאי מהשורה הראשונה הנה גם ציונית. ידוע שספורטאי עילית בספורט יחידני המייצגים אותנו אינם נהנים מתמיכה כלכלית מספקת מהמדינה, ולצערנו לא באמת יכולים להרשות לעצמם לעסוק באופן מלא בפיתוח יכולתם הגופנית. מי שעוזר בעניין הוא בעיקר ספונסרים. להעניק לו את השקט הנפשי להתאמן ולהכין עצמו לעוד ניצחונות, הוא עבורי שליחות. ואנחנו מחזיקים לו אצבעות לקראת קיץ 2021 בטוקיו. אנחנו איתו ממש לאורך כל הדרך”.

(מערכת ONE)(מערכת ONE)

פלצ’יק עצמו אמר: “אני מאוד מתרגש מאד מהחיבור ושיתוף הפעולה ולהצטרף למשפחת חברת הקוסמטיקה “ביופור”. זה כבוד גדול עבורי לייצג את הסדרה הגברית שמהווה תקדים ופריצת דרך בעולם הקוסמטיקה הגברית בישראל ובעולם. אני בטוח שביחד נוכל לכבוש פסגות וגבהים חדשים ומצפה לשיתוף הפעולה. אני רוצה להודות באופן אישי לרונית, המנכלי”ת והמייסדת, שבחרה לעמוד מאחוריי לאורך כל הדרך למשחקים האולימפיים שיתקיימו בטוקיו 2021 ולדעת שיש חברה מדהימה שעומדת מאוחרי, וזה כבוד גדול עבורי”. עוד הוסיף הג’ודאי: “אני אוהב להיראות טוב. הרבה לא יודעים אבל לפני כל קרב אני מסתרק ושם עליי בושם. זה סוג של טקס לפני כל קרב. ואני מעביר ככה מסר ליריב - לא משנה כמה אני עייף או מותש, אני בא רענן”.

פיטר פלצ'יק ולירז צ'רכי (אינסטגרם)פיטר פלצ'יק ולירז צ'רכי (אינסטגרם)

פלצ’יק אלוף אירופה לשנת 2020 והמדורג 1 בעולם במשקל עד 100 ק”ג. פיטר נולד בחצי האי קרים (רוסיה), עלה בגיל 9 חודשים לארץ והתגורר בראשון לציון. מגיל ארבע הוא מתאמן בג’ודו. הוא סגן אלוף אירופה לשנת 2018, זוכה מדליית הזהב הראשונה באבו דאבי, שם לראשונה הושמע ההמנון הישראלי. בשנת 2019 זכה בזהב בגראנד פרי תל אביב, הולנד, וטרבילסי.  בשנת 2020 – זוכה בגראנד סלאם פריז לראשונה אחרי 16 שנה ולאחריו אלוף אירופה לשנת 2020. זוכה מדליית הארד בקאטר ומדליית הכסף בגרנד סלאם תל אביב (2021). פיטר נשוי לדניאל, משרתת בכוחות הביטחון אותה הכיר בגיל 17, והשניים התחתנו באפריל 2016.

(שחר גרוס)(שחר גרוס)

חברת "ביופור", הוקמה לפני כ-15 שנים על ידי המדענית וחוקרת העור, רונית שגב (MA,Bsc), מפתחת תכשירים לעור ולקוסמטיקה מקצועית. שגב נחשבת לאוטוריטה בתחום הטיפול הקוסמטי והאסתטי בעור: פרסמה עשרות מאמרים מקצועיים, כתבה ספר מדעי לאנשי מקצוע, מרצה בכנסים.

(נעם מורנו)(נעם מורנו)

החברה מונה  45 עובדים. התכשירים פרי פיתוח החברה נחשבים לפעילים מאוד ומרוכזים, והם נמכרים אך ורק לקוסמטיקאיות, לאחר השתלמויות מקצועיות מקדימות. התכשירים מותאמים למטופלים ע”י הקוסמטיקאיות בשיטת התאמה אישית מיוחדת – שיטת GSI. הם מיוצרים בשלושה מפעלים בארץ, על פי נוסחאות בלעדיות של רונית שגב. תכשירי “ביופור” זמינים לקהל הרחב, לאחר אבחון מקצועי, באמצעות כ-4,000 קוסמטיקאיות מוסמכות בכל רחבי הארץ.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה