יום שישי, 26.04.2024 שעה 09:50

קרדשיאן? לנו יש את בוזגלו

עכשיו זה רשמי: תהיה עונה רביעית ל'הבוזגלוס' ב-YES!

|

משפחת בוזגלו חתמה לעונה נוספת  של התכנית שלהם ״הבוזגלוס״ עם חברת יס . בקצב הזה הם ישתלטו על המסך הקטן שלכם!

לצד החגיגות של  יעקב בוזגלו שגדל בשנה, משפחת בוזגלו ממשיכה לכבוש תארים - הפעם בזכות תכנית הריאלטי שלהם הבוזגלוס שמתעדת כל צעד שלהם, סטייל משפחת הקרדישאנס מעבר לים. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לאבא הכי יקר לי בעולם!!! רוצה לאחל לך אושר, שמחה, זוגיות מדהימה ( אתה נשוי טרי וצריך לשמר את זה ) עם אמא, מעל הכל רוצה לאחל לך בריאות איתנה! אתה מודל לחיקו בשבילי, כולנו יודעים שאין גבול לאהבה והנתינה שלך, ואם אצליח להיות אבא כמו שאתה ב 50% לילדים שלי, אז אני אדע שאני את שלי עשיתי... מאחל לך אריכות ימים ואת כל הטוב שבעולם, ושרק תחייך ותישאר תמיד כמו שאתה כי אין עליך בכל היקום וחזרה... אוהב אותך ללא תנאי... המון מזל טוב! ?????????????????????? #אבא_גנוב #אבא_שלי_הוא_הכי_בעולם #אהבתחיי??

A post shared by אסי בוזגלו (@asi_buzaglo) on

כבר 3 עונות ברצף שהבוזגלוס מתעדים את חייהם מול מצלמות - גירושים, נישואים מחדש, משברים וקמפיינים. הרייטנג המוצלח הוביל לעונה רביעית ולא מעט מזומנים בחשבון הבנק.

אימפריה כבר אמרנו??

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לא 1, לא 2, לא 3, אלא 4?? אני שמח ונרגש לבשר לכם שחתמנו על חוזה לעונה רביעית של הבוזגלוס... לעשות עונה רביעית, זה לא דבר של מה בכך. הסידרה הזאת עם רייטינג חלומי, אחת מסדרות הריאליטי המצליחות אבר... כנראה שאם יש עונה רביעית והולכים לראות אותנו על המסך עוד הרבה זמן, אז אנחנו עושים משהו נכון?? ברור לי שתמיד יהיו אנשים שיהיה להם מה להגיד, ויהיו כאלה שלא תמיד יפרגנו, זה חלק מהעם שלנו, אבל התגובות האמיתיות, החום, האהבה, והפירגון שלכם הוא דבר מטורף!!! אני רוצה לומר תודה לארצה הפקות ולבעלים שי אינס, ודפנה פרנר, ולחברת יס ברשותו של אופיר רבינוביץ שנותנים בנו אמון עונה אחריי עונה, ואנחנו דואגים להחזיר להם ולכם על המסך... אנחנו כבר מרגישים חלק ממשפחה כל כך גדולה ותומכת?? רוצה לומר תודה למשפחה המקסימה והמורחבת שלי שתמיד נישאר מאוחדים ומלוכדים אמן?????? ואחרונים חביבים רוצה לומר תודה רבה לכם הקהל על הרייטינג המטורף והחום והאהבה שאתם מרעיפים עלינו, זה פשוט לא מובן מאליו?? נתראה בעונה 4 של הבוזגלוס ובתקווה להגיע ל 10 עונות על המסך???? שלכם אסי בוזגלו?????? #מרגיש_בבית #משפחה_לא_בוחרים #משפחה_מעל_הכול??

A post shared by אסי בוזגלו (@asi_buzaglo) on

מימין אלמוג בוזגלו אסי בוזגלו אהוד כחילה יעקב בוזגלו מאור בוזגלו וטל כחילה צילום ארנון בוסאני (מערכת ONE)מימין אלמוג בוזגלו אסי בוזגלו אהוד כחילה יעקב בוזגלו מאור בוזגלו וטל כחילה צילום ארנון בוסאני (מערכת ONE)
מאור ומירן בוזגלו (מערכת ONE)מאור ומירן בוזגלו (מערכת ONE)
מאור ומירן בוזגלו (אינסטגרם)מאור ומירן בוזגלו (אינסטגרם)
חני ויעקב בוזגלו צילום ארנון בוסאני (מערכת ONE)חני ויעקב בוזגלו צילום ארנון בוסאני (מערכת ONE)
אוהד, אלמוג ואסי בוזגלו (מערכת ONE)אוהד, אלמוג ואסי בוזגלו (מערכת ONE)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה