יום שישי, 17.05.2024 שעה 11:56

מתחם הספורט של הטוטו במלון לייק האוס בכנרת

משפחות המפונים נהנו ממגוון רחב של פעילויות ספורט בהפקת הטוטו. מתחרה הנינג'ה אלכס חזנוב, ליווה את הילדים, יחד עם עידו קוז'יקרו ואירה דולפין

|
קוז'יקרו, דולפין וחזנוב (ניב שאול)
קוז'יקרו, דולפין וחזנוב (ניב שאול)

אחרי הפעילויות המוצלחות של מתחם הטוטו למשפחות המפונים השבוע בכפר המכביה ובמגדל, מתחם הספורט הגיע הפעם למלון לייק האוס בכנרת, בכדי לקיים פעילויות ספורט חווייתיות למשפחות המפונים מהצפון אשר מתארחות במקום.

מדובר באתר השלישי אליו מגיע הטוטו מתוך 14 אתרי אירוח של משפחות מהדרום והצפון, שנאלצו להתפנות מבתיהם. בכל אחד מאתרי האירוח מוקמים מתחמי ספורט ייעודיים לפעילות ספורט חווייתית המותאמת למבוגרים וילדים כאחד. מתחמי הספורט כוללים פעילויות מגוונות ובהן: מגרשי קט רגל, מגרשי כדורסל, מגרשי כדורשת, מתחם כושר ויוגה, ועוד.

לצד פעילויות הספורט השונות, המשפחות נהנו מעמדת די ג’יי, עמדת חלוקת מדליות וכן מתחם הדפסת חולצות הילדים. בנוסף היה גם מתחם מנוחה להורים, עמדת שתיה קלה ופירות, עמדת צילום ועוד שלל אטרקציות שהופקו לטובת המשפחות.

פעילות הטוטו בלייק האוס כנרת

ניתן היה לראות כי הפקת פעילויות הספורט החוויתיות של הטוטו שינתה לחלוטין את האווירה בקרב המשפחות, אשר זכו בבת אחת לאנרגיות חיוביות שהיו כה נחוצות להן בשבועות האחרונים. בנוסף, הילדים יכלו להיפגש עם הספורטאים/משפיענים אותם הם מעריצים, לקיים עימם פעילויות שונות, וכמובן להצטלם איתם (כפי שתראו בהמשך). הכול כדי לתת להם מעט חיוך בתקופה הכה מורכבת עבורם.

גם אירה דולפין, עידו קוז’יקרו ואלכס חזנוב היו שם

כבכל המתחמים הקודמים, מאמנת הכושר של ישראל, אירה דולפין, סיפקה תחילה מספר מילים אודות הפעילות הנוכחית: “היום הגענו למלון לייק האוס בטבריה כדי לעשות כיף, פעילויות ספורט, וכמובן מעט כושר למפונים מהצפון. הבאנו לכאן את מגוון האטרקציות שיש לנו, וכעת אפשר לצאת לדרך”.

אי אפשר לנוח כשאירה דולפין בסביבה (ניב שאול)אי אפשר לנוח כשאירה דולפין בסביבה (ניב שאול)

דולפין קיימה גם שיחה משעשעת עם כדורסלן העבר, עידו קוז’יקרו, אחד מהסנטרים הבולטים בליגת הכדורסל שלנו בשני העשורים הראשונים של שנות האלפיים: “כבר ביקשתי מההפקה לא להביא כדורסלנים, אבל לא מקשיבים לי, צריך להביא כמה סוגי סלים בשביל שחקן בגובה הזה...” (צוחקת). קוז’יקרו עצמו הוסיף: “איזה כיף להיות פה, אפילו תחת הנסיבות האלו, והכול כדי לעשות שמח לאנשים ולילדים המקסימים מהצפון – מהצפון שלי. האמת שראיתי את האימון שלך ורק מלהסתכל עלייך התעייפתי. אני מפחד מיוגה ומתרגילי בטן” (צוחק).

קוז'יקרו על מגרש הכדורסל עם הילדים (ניב שאול)קוז'יקרו על מגרש הכדורסל עם הילדים (ניב שאול)

דולפין גם התרגשה לדבר עם המטפס המקצועי, אלכס חזנוב, שזכה במקום השני בעונות הראשונה והשלישית של תוכנית הריאליטי "נינג'ה ישראל": “לא בכל יום אני מראיינת אלוף עולם ואלוף ישראל בטיפוס..”. חזנוב עצמו אמר: “אני נרגש להיות פה. זה היה מדהים לראות את כל הילדים עושים ספורט ופעילות גופנית, זה עושה הכי טוב לנפש של כל אדם. לראות אותם מחייכים, משחקים כדורגל, עושים אימון משקולות – זה היה באמת נהדר. הילדים פה פירקו אותי במגרש הכדורסל”.

חזנוב מעניק מדליות לילדים (ניב שאול)חזנוב מעניק מדליות לילדים (ניב שאול)

דניס סוקולוב, מנכ”ל המלון, התייחס לפעילות הספורטיבית בשטח המלון, אשר מארח את המפונים מאז השבעה באוקטובר: “תודה רבה לטוטו ולבלוסטון על ההפקה, על כך שהוצאתם את המשפחות מהחדרים לטובת הפעילות הזו, זה היה חשוב מאוד. אפשר לראות שכל המלון הגיע ונוכח וזו יוזמה מבורכת”.

דניס סוקולוב ואירה דולפין (ניב שאול)דניס סוקולוב ואירה דולפין (ניב שאול)

והיה גם את הילד, איתן ממטולה, שניתן היה לראות כמה שהוא חיכה לפעילות הזו: “אני משחק בעיקר כדורגל, גם בצורה מקצועית. ממש כיף פה, אני נהנה לשחק כדורגל ומכל הפינוקים שאנחנו מקבלים פה”.

איזה כיף אדיר למשפחות במתחם (ניב שאול)איזה כיף אדיר למשפחות במתחם (ניב שאול)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */