יום חמישי, 28.03.2024 שעה 20:09

קנה פרארי ב-300 אלף אירו והרס אותה אחרי 3 ק"מ

לראות ולא להאמין: אזרח בריטי מהעיר דרבי הצליח להרוס את הפרונט של מכונית הספורט האיטלקית באותו יום בו רכש אותה מסוכנות הרכבים. התמונות בפנים

|
בהחלט לא נעים (אילוסטרציה)
בהחלט לא נעים (אילוסטרציה)

לשני שחקני הכדורגל הטובים בהיסטוריה, מסי ורונאלדו, יש מספר רכבי פרארי. לשחקן הכדורסל הטוב בעולם, לברון ג’יימס יש מספר רכבי פרארי. לשחקן האלוהי ביותר בעולם, זלאטן אירהימוביץ’ גם יש מספר רכבי פרארי. האם משמעות הדבר כי רק כוכבי הספורט הגדולים בעולם יכולים להרשות לעצמם רכבי פאר? ברור שלא.

גם אזרחים מן השורה יכולים להרשות לעצמם פרארי חדשה ומנקרת עיניים, אבל אם להיות כנים, לא כל פרארי. אם ניקח למשל את ה-Ferrari Daytona SP3, אשר יוצרו ממנה 599 יחידות בלבד ומחירה עומד על 2 מיליון אירו, אז ברור שרשימת הלקוחות תצטמצם באופן דרמטי והיא תהיה פחות נגישה.

במקרה עליו נספר לכם מיד, אין מדובר במכונית היקרה ביותר של פרארי, אלא בדגם ה-488 GTB, שהוא למעשה הדגם הראשון בסדרת ה-448. הדגם הושק בתחילת 2015 כאשר מדובר במכונית קופה בעלת שני מושבים בעלות של כ-300 אלף אירו.

מדובר אגב במכונית ספורט לכל דבר ועניין שכן היא מתאפיינת במנוע 3.9 ליטרים עם 670 כוחות סוס, אשר מאפשר לה להגיע למהירות שיא של 330 קמ”ש ולהאיץ מ-0 ל-100 קמ”ש ב-3 שניות בלבד.

וכעת לסיפור עצמו: אזרח בריטי מהעיר דרבי שבאנגליה נכנס לסוכנות רכבים כדי ליהנות מהפרארי 480 GTB החדשה שלו. אפשר רק לנחש שאותו אזרח אולי היה מוטרד מכך שהקבוצה העירונית (דרבי קאונטי) עומדת לרדת לליגה השלישית, שכן אחרי 3 ק”מ בלבד הוא ריסק לחלוטין את החלק הקדמי של רכישתו הטריה.

למרבה המזל, למרות שהתאונה ארעה בסמוך למרכז העיר, לא היו כל פגיעות בנפש, כולל לא של הנהג עצמו, והסתבר כי הנזק היחיד בא לידי ביטוי בפרונט של יצירת הפאר האיטלקית, שהפכה לשיחת היום עבור 260 אלף תושבים המאכלסים את העיר.

זה לא נראה טוב (הטוויטר הרשמי של שמטרת התנועה)זה לא נראה טוב (הטוויטר הרשמי של שמטרת התנועה)

מי שבישר לציבור על התאונה (מלבד ה-BBC ואתרי החדשות המקומיים) היה עמוד הטוויטר של משטרת התנועה המקומית, שציין כי הנהג רכש את המכונית ממש באותו בוקר וכי לא נגרם נזק בנפש או ברכוש. אותו ציוץ זכה לכמעט 2500 לייקים, שוודאי התאהבו יותר בסיפור הנדיר מאשר מהמראה החדש של הפרארי האומללה.

אחרי שהסיפור הגיע כאמור לרשתות החברתיות, חלק מהדיון נסוב בהקשר התאריך של התאונה, שכן הציוץ פורסם ב-1 באפריל. היות ומדובר בתאריך שקשור בטבורו למתיחות, משטרת התנועה נאלצה להגיב בעצמה שהסיפור הוא אמיתי לחלוטין.

ומה באשר לנהג עצמו? האחרון לא נעצר ולא הואשם באף עבירה, ונאלץ לגרור את המכונית ממקום התנועה על חשבונו. החדשות הרעות הן שכעת הוא צריך לתקן את כל הנזק האמור, שכן אין מדובר במכונית שניתן לתקנה כלאחר יד – זו בכל זאת פרארי…

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה!

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */