יום שישי, 03.05.2024 שעה 20:00
לוח תוצאות

הישג נהדר: אהלי טמרה זכתה באליפות נערים ג'

קבוצתו של אחמד אבו רומי ניצחה את מועדון כדורגל מעיליא ולקחה תואר ראשון היסטורי מבחינתה: "כל טמרה מדברת עלינו, הישג של ילדים שעתידם לפניהם"

|
שחקני אהלי טמרה (באדיבות המועדון)
שחקני אהלי טמרה (באדיבות המועדון)

שלושה מחזורים לסיום, הוכרעה ליגת נערים ג' מפרץ 1, כאשר קבוצת אהלי טמרה ניצחה את מועדון כדורגל מעיליא בתוצאה 1:8, במסגרת המחזור ה-19 בליגה, שלושה מחזורים לסיום. הקבוצה של אחמד אבו רומי מוליכה הטבלה ב-10 נקודות הפרש ממכבי עוספיא כשבקופה נותרו תשע נקודות בלבד. אף אחד לא האמין שאפשר לעשות זאת בדרך כה מיוחדת בטמרה. עם אפס הפסדים, 10 שערי חובה בלבד (!) ועוד 87 שערי זכות, במועדון מקווים לסיים את העונה הזו, לצד הזכייה בצלחת האליפות, ללא הפסדים ולמעלה מ-100 שערי זכות.

אבו רומי התייחס לניצחון החשוב שהביא אליפות, לדרך מתחילת העונה, ובעיקר להצלחתם של הילדים המדהימים שעשו עונה יוצאת מן הכלל. "אתמול כשישבתי עם יושב הראש של המועדון, מוחמד שייח' עלי דיאב, אמרתי לו שאין דרך לתאר את התחושות של הרגע המכונן הזה. זה נחשב להישג היסטורי בעיר טמרה כי אף אחד לא עשה את זה בגיל נערים ג'. זו פעם ראשונה שנעריך ג' שלנו זוכים באליפות בדרך כזאת, בדרך לא פשוטה בכלל, בליגה מאוד קשה ומשוגעת. בדרך כלל שלוקחים אליפות בקבוצת בוגרים, אומרי שעכשיו ישחקו עם הנוער. אנחנו צריכים להגיד שנשחק עכשיו על ילדים א' שלנו", הוא משתעשע בהומור מרוב אושר בדבר האליפות.

אהלי טמרה חוגגת אליפות

הוא מוסיף ואומר: "בתחילת העונה קיבלתי את הקבוצה מהמנהל המקצועי שלנו, מוחמד בוקאעי, ככה שהקרקע הייתה מוכנה מבחינתי, כמו שאומרים. כל השחקנים שלנו הם מטמרה. אין ילדים מחוץ לעיר. זה גם מה שמאחד אותם ומביא להם את הכוחות להמשיך ולעבוד חזק עד לסיום העונה – אחד למען כולם וכולם למען אחד. הכדורגל, לצד החברות שנרקמת כאן זה משהו נפלא. אני גאה בכל אחד ואחד מהילדים האלה שאני מאמן כאן. מגיע להם מילה טובה. זה לא היה קורה בלעדיהם".

הוא סיים את דבריו בכך שהציפייה מהילדים וממנו זה להמשיך בדרך שהחלו. לא לעצור עכשיו. "הדרך שהלכנו איתה מתחילת העונה עד עכשיו צריכה להימשך בכל הכוח. בתור שחקן כדורגל, מאוד קשה לי עם השיטה בארץ. אני אוהב כדורגל על הרגל, שכולם שותפים לו מהשוער ועד לשער של החלוץ. אנחנו רוצים לסיים את העונה הסדירה ללא הפסדים בכלל, להמשיך להוכיח לכל העיר שאנחנו מגדלים כאן את דור העתיד. אני יודע מה הם שווים ואנחנו כל הזמן מדברים איתם על זה. שהאופוריה עכשיו מהאליפות לא תקלקל לנו את הדרך. רוצים גם לעבור את 100 שערי הזכות. הכול תלוי בנו".

אחמד אבו רומי (אהלי טמרה)אחמד אבו רומי (אהלי טמרה)

היופי של אהלי טמרה, למי שלא יודע, הוא בכך שהיא מחזיקה אפילו אנליסט כדורגל, אדהם עבד אלחלים, המצלם את כל משחקי הקבוצה, ובתהליך המקצועי המאמן, אבו רומי, יושב עם שחקניו ומראה להם מה היה אפשר לשפר, מה צריך לשמר ואיך אפשר לעשות את המשחק הבא יותר קל מבחינת המועדון. לא הרבה קבוצות לוקחות את הכדורגל לשלב כל כך מתקדם בגיל 14.

ליגת נערים ג' מפרץ 1, מחזור 19:

מועדון כדורגל מעיליא – אהלי טמרה 8:1 (כבש למעיליא: אנטואן גורי; כבשו לטמרה: עומר עואד  ומוחמד שקיר עם שלושער כ"א, מוחמד חיגאזי וטארק אסמאעיל).

מכבי עוספיא – מועדון ספורט שפרעם 1:8 (כבשו לעוספיא: שאדי אבו רוקן עם רביעייה, דניאל עלי עם צמד, ארז אסעד ודן נסראלדין; כבש לשפרעם: יזן חוג'יראת).

מועדון ספורט קריית ים – מכבי עירוני קריית אתא 6:0 (כבשו לקריית אתא: עילאי פלאש עם שלושער, ליאם סופנבוים, נהוראי כהן ובן בוסקילה).

מועדון ספורט כפר יאסיף – איחוד בני שפרעם 3:0 (כבשו לשפרעם: פאול רלו ג’ובראן, ראני עוקל, עבדאללה חאלד).

ההתמודדות שתנעל את המחזור תתקיים מחר (שלישי) בין מכבי נהריה להפועל יוקנעם. המשחק יתקיים בצור שלום בשעה 15:00. ניצחון של נהריה יעלה אותה מהמקום האחרון מעל קריית ים. ניצחון של יוקנעם יצמיד אותה למעיליא, שנמצאת במקום החמישי.

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */