יום חמישי, 18.04.2024 שעה 10:05
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

ממכבי עד בית"ר: טל בן חיים שובר שתיקה

הבלם בראיון בלעדי ל-ONE מדבר על המעבר לבירה והפתיחה הגרועה, שולל את התקרית עם כחילה, מנתח את העונה הקשה ונותן טיפים לבניון ולחוגג. חלק א'

|
בן חיים. לא מסתיר כלום (רדאד ג'בארה)
בן חיים. לא מסתיר כלום (רדאד ג'בארה)

טל בן חיים הגיע לבית"ר ירושלים אחר שעזב בצורה לא נעימה את מכבי תל אביב. הבלם הוותיק רצה לסיים את הקריירה שלו בקבוצה בה גדל והיחידה בה שיחק בישראל עד המעבר שלו לבירה. ההתחלה לא הייתה קלה. השחקן, שלא ערך מחנה אימונים ולא שיחק במשחקי אימון עם הירושלמים, התאקלם בצורה איטית. היחסים עם האוהדים הידרדרו בהתחלה, אך היום, לקראת סיום העונה, טל בן חיים הפך לאחד השחקנים החשובים במערך של בית"ר והאוהדים “עפים” עליו. הוא שידרג משמעותית את בית"ר עם הגעתו של ניר קלינגר לקבוצה,  ויש האומרים שאם לא בן חיים ואיתמר ניצן, הקבוצה אף הייתה יורדת ליגה.

לא סתם בגיל 37 בן חיים ממשיך לשחק ונראה טוב על הדשא. בן חיים עושה דברים ששחקנים בתחילת הדרך לא עושים. מלבד האימונים עם הקבוצה, הוא מקפיד כל שבוע לערוך 3-4 אימוני חדר כושר בשבוע בשעות הערב, וכאשר הוא לא מבקר שם, הוא נוהג ללכת לעשות יוגה. כך הוא מתחזק את הגוף שלו.

שובר שתיקה: טל בן חיים מדבר על הכל

מאז שהוא עזב את מכבי ת"א, בן חיים שתק, למרות הכעס הרב שלו, הוא בחר עד היום שלא לדבר מלבד ראיונות קצרים לפני משחקים. כעת, לאחר למעלה משנה, בן חיים שובר שתיקה בראיון מיוחד ובלעדי ל-ONE.

הראיון עם בן חיים מתקיים בביתו בראשון לציון. מסביב שלושת הבנים  אורי, איתן ואיתמר, שכל אחד עסוק במשחקים שלו, והאישה מיכל, רחוקה מאור הזרקורים, אבל נראה שהיא מעורבת מאוד בקריירה של בעלה. האבא עמנואל מגיע לשמוע מקרוב את בנו כמו שעשה לאורך כל הקריירה שלו. בן חיים מדבר על היחסים עם האבא, הקשר עם הקהל, ההשתלבות בבית"ר ועל השאלה האם הוא ביקש מניר קלינגר להדיח את טל כחילה מההרכב של בית"ר. בן חיים מתיישב ועונה בנינוחות על הכול ומשדר אמינות.

החלק הראשון של הראיון עוסק במעבר של בן חיים לירושלים. בחלק השני שיפורסם מחר (שישי), מדבר הבלם על נבחרת ישראל, על התחושה הקשה שחווה כששמע שהוא לא ממשיך במכבי ת”א, ויש לו דעה גם על ‘שחקני האינסטגרם’, ששכחו שקודם כל צריך לדבר על המגרש. מבט מרתק על הכדורגל הישראלי.

בן חיים. הבלם הטוב של דורו (חגי מיכאלי)בן חיים. הבלם הטוב של דורו (חגי מיכאלי)

טל, בשבוע שעבר ראינו באינסטגרם תמונה שלך עם יוסי בניון ועוד שחקנים בסיום אימון של הקבוצה אחרי שניצחתם במשחקון פנימי, מה שמראה על המון תשוקה, כאילו אתם בני 16, מאיפה זה?
"אהבה למקצוע, זה מה שמאפיין אותנו באמת. תשוקה גדולה, רצון לנצח. מי שמכיר אותי יודע שגם כאשר אני מפסיד בשש בש, אני משתגע. מאז שהייתי ילד אהבתי לנצח, כל דבר שעשיתי. תמיד זה היה במאה אחוז".

זה גם מה שמחזיק אותך עד היום? לבוא לכל אימון עם הטירוף החיובי בעיניים, עם הניצוץ והתשוקה למשחק גם בגיל 37? לפעמים זה נראה שרק אתמול התחלת לשחק.
"אני חושב שכן, זה שילוב גם של כוח רצון, גם של תשוקה, השקעה של מקצוענות, לאכול בריא, להתאמן חזק, להתאמן מעבר לשעות האימון, זה מכלול של כמה דברים".

לא נמאס לך כבר?
"ממש לא".

לפני שעברת לבית"ר, סגרת עם בני יהודה. ברק אברמוב כעס עליך אחרי שהוא נענה לכל התנאים שרצית, עם סכומים שהוא לא שילם לאף שחקן. בסופו של דבר הוא חש שעשית לו תרגיל.
"אני יכול להבין את האכזבה של ברק אברמוב ויוסי אבוקסיס, הם באמת נתנו לי כל מה שרציתי ומעבר לכך, נתנו לי יותר ממה שהם הציעו לכל שחקן, אז אני מבין את האכזבה. מצד שני, כשמועדון כמו בית"ר ירושלים, עם קהל כזה, מועדון עם מסורת שפונה אליך, אז אני חושב שהם יכולים להבין אותי".

ברק אברמוב. "מבין את האכזבה שלו" (שחר גרוס)ברק אברמוב. "מבין את האכזבה שלו" (שחר גרוס)

כשמשה חוגג פונה אליך, מה הוא דורש ממך? מה הוא מבקש ממך?
"לא צריך לדבר יותר מדי, מושיקו דיבר איתי כמה דקות, גם אלי אוחנה. אני שחקן שעבר די הרבה בקריירה, אז אני יודע מה מצפים ממני ברגע שמחתימים אותי".

ואז אתה מגיע לבית"ר ועם כל הציפיות הכל מתרסק.
"לצערי כן. התחלת עונה לא פשוטה, גם מבחינה אישית, גם מבחינה קבוצתית, הקבוצה יצאה למחנה אימון עם ארבעה שחקנים שכיום נמצאים בסגל, עם הרבה צעירים, בין העברת בעלות, קרו כל הניסים והנפלאות, אבל נצטרך ללמוד מכל המצב ובעונה הבאה לפתוח הרבה יותר חזק".

לקח לך זמן להיכנס לכושר הטוב שלך.
"כן, לא עשיתי מחנה אימון, פעם ראשונה בקריירה שאני לא עושה מחנה אימון עם קבוצה, לא עושה משחקי אימון, אז לא הייתי בכושר וכמה שהייתי רץ בים ועורך אימונים בחדר כושר, זה לא אותו דבר. כושר משחק זה אך ורק משחקי אימון, וברגע שלא היה לי את זה, לקח לי כמה משחקים להתניע וכמובן שאחרי זה, כשנכנסתי לכושר, הכל זרם הרבה יותר טוב".

מה קרה עם גיא לוזון, שאימן אותך בעבר. איך זה שהוא נפל עם הקבוצה?
"אני חושב שגיא מאמן טוב מאוד, אבל הוא נקלע לסיטואציה לא קלה של העברת בעלות, פתח את העונה עם כמה שחקנים צעירים, החתימו הרבה שחקנים אמנם טובים, אבל שלא התחברו מהר, לוקח זמן לקבוצת כדורגל להתחבר וגיא נפל פה קצת בין הכיסאות".

גיא לוזון. "נקלע לסיטואציה לא קלה" (איציק בלניצקי)גיא לוזון. "נקלע לסיטואציה לא קלה" (איציק בלניצקי)

עד היום לא התחברתם.
"אני מסכים שאנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב, אבל אם יש משהו שלמדתי לאורך הקריירה שלי זה שאין הוקוס פוקוס, לוקח זמן לשחקנים להתחבר, להכיר את המאמן, להכיר את השיטה, לתרגל שיטות שונות, זה לוקח זמן, אני משוכנע שאנחנו נפתח את העונה הבאה בצורה הרבה יותר טובה".

מה ההבדל בין מכבי תל אביב לבית"ר? לא רק ברמת הקבוצה, אלא גם ברמת המועדון.
"מבחינת מגרשי אימונים ותנאים אז כמובן שמכבי תל אביב ומכבי חיפה ברמה מאוד גבוהה, אני מאמין שעם המתקן החדש של הפועל באר שבע גם הם מתחילים לצמצם פערים. את בית"ר ירושלים עכשיו מנהלים אנשים שחוו משהו בכדורגל ומשה חוגג הביע נכונות להשקיע והוא כבר הוכיח את זה, אני חושב שבשנים הקרובות נראה את בית"ר ירושלים מצמצמת פערים בכיוונים האלה גם".

אתה עוקב אחרי מה שכותבים עליך בתקשורת?
בגדול שולחים לי כתבות, לפעמים טובות, לפעמים פחות טובות, אז אני נחשף לזה, במגרש שום דבר שנכתב עליי לא משפיע עליי".

אני אקח אותך לתוך בית וגן, יש איזה סיפור שמסתובב במועדון שאתה נכנסת לחדר של ניר קלינגר וביקשת לא לשחק עם טל כחילה במרכז ההגנה, אלא עם אור זהבי, היה או לא היה?
"לא היה ולא נברא, אף פעם לא נכנסתי לחדר של מאמן ואמרתי לו עם מי אני רוצה לשחק. מה שכן אני יכול לספר זה שלפעמים לאורך הקריירה שלי, גם בנבחרת ישראל וגם בקבוצות באנגליה, היו מאמנים ששאלו אותי עם מי אני מעדיף לשחק ואמרתי, אני לא מתבייש בזה. אבל בבית"ר ירושלים לא היה ולא נברא. לא שאלו אותי ובכל אופן אני אוהב את כחילה ואת זהבי, אין לי בעיה לשחק עם שניהם, שיחקתי עם שניהם, שיתפתי פעולה טוב עם שניהם שמרתי על רשת נקייה גם עם כחילה וגם עם זהבי, ככה שאין לי בעיה עם אף אחד".

טל כחילה (עמרי שטיין)טל כחילה (עמרי שטיין)

אגב, מה אתה חושב על אור זהבי? הוא הוחתם על חוזה ארוך טווח, שאלו אותך עליו?
"לא, אור עשה התקדמות גדולה מאוד, ברגע שאני משחק עם מישהו אז באופן טבעי אני מעודד אותו ומכוון אותו, עוזר לו במה שאני יכול, אני חושב שהוא עשה התקדמות גדולה מאוד, הוא עדיין ילד, והאו עוד צריך להתפתח".

בתחילת העונה היה לך לא פשוט, הקהל שרק לך בוז במשחקים, אני זוכר שבאחד האימונים שלכם בבית וגן הגיעו שני אוהדים עד לדשא וממרחק של שני מטרים ממך הם קיללו אותך. זו סיטואציה הגיונית ששני אוהדים יכולים להגיע עד למרחק של כמה מטרים מהשחקנים ולקלל אותם?
"לא חוויתי דבר כזה במקומות אחרים, אני יכול להגיד שאת הדברים האלה צריכים לנקות בבית"ר. אם רוצים להתקדם ולהיות מועדון גדול ולהגיע לסטנדרטים אחרים, אז לא יכולה להיות סיטואציה כזו. אגב, אמרתי לאותם אוהדים שמבחינתי אין לי בעיה שמקללים אותי, אני לא מתרגש מקללות וצעקות, אבל יש שחקנים שאתם באים ומקללים אותם ואתם מורידים להם את כל הביטחון, לפני המשחק אתם שורקים להם בוז בחימום וזה פוגע מאוד. יש כאלה שעברו משהו בקריירה והם לא מתרגשים מזה וזה בסדר, אז אפשר לשרוק לי בוז ולקלל אותי, אני מספיק חסין לדברים האלה, אבל אתם לא יכולים לקחת שחקן ולהוריד לו את הביטחון רגע לפני משחק. אני מדבר על שחקנים אחרים בקבוצה שלנו, כי אתם פוגעים לו במשחק, בטח שעושים את זה בחימום. אני חושב שלאט לאט זה מתחיל לחלחל ואנחנו פחות ופחות שומעים קריאות, במשחקים האחרונים אני רואה את הקהל תומך, אין פילוג וכולם מעודדים את הקבוצה וזה חשוב מאוד".

עכשיו היחסים עם הקהל מצוינים, הקהל קורא לך ואוהב אותך, ידעת שהגלגל יתהפך?
”לא היה לי ספק שזה יקרה, אבא שלי מגיל קטן אומר לי שהחיים הם גלגל, אי אפשר שהכול יהיה לא טוב לאורך זמן, ידעתי שאני אכנס לכושר שאני אמשיך להתאמן קשה והכל יהיה בסדר והקהל למד לקבל אותי, לאהוב אותי ולהעריף את מה שאני נותן על המגרש וגם אני למדתי לאהוב את הקהל ואני מחובר אליו מאוד כרגע".

טל בן חיים על הכתפיים באימון (אורן בן חקון)טל בן חיים על הכתפיים באימון (אורן בן חקון)

הזכרת את אבא שלך, יש איזה משהו שמסקרן מאוד ביחסים ביניכם, בכל מחצית אתה ניגש ליציע ומחליף כמה מילים איתו, זה ריטואל קבוע, על מה אתם מדברים לפני שאתה יורד לחדר ההלבשה במחצית?
"אני מקבל תדרוך קליל של חצי דקה, זו מסורת, זה היה קורה גם במכבי תל אביב וגם באנגליה, ובאנגליה הוא הגיע ל-60-70 אחוז מהמשחקים, ואם הוא לא היה מגיע אז במחצית היו לנו את שתי דקות השיחה שלנו. זה נותן לי הרבה, זה נותן לי עוצמות וכוח, זה משהו שמשאיר אותי בחיים לאורך זמן".

החיבור עם אבא שלך עמנואל זה משהו בלתי רגיל, נכון?
"כן, אני מסכים יש לנו יחסים לא רגילים, הוא יודע עלי הכל, אני משתף אותו בכל דבר, בכל החלטה, הרבה שחקנים לאורך הקריירה שלי אמרו לי שאם היה להם אבא תומך כזה הם היו מגיעים הרבה יותר רחוק".

טל בן חיים ואביו עמנואל. יחסים מיוחדים (רדאד ג'בארה)טל בן חיים ואביו עמנואל. יחסים מיוחדים (רדאד ג'בארה)

אני זוכר את ההתפרצות שלכם וגם את ההתפרצות שלך באופן ספציפי אחרי הניצחון האחרון על הפועל תל אביב, זה לא היה קצת מוגזם? או שזה היה פורקן של עונה שלמה?
"תשמע, אנחנו היינו במצב שאף אחד לא האמין, גם אני בחלומות הכי שחורים שלי לא האמנתי שנהיה במצב שכזה שחמישה-שישה משחקים לסיום העונה, במקום שנאבק על אליפות או על מקום באירופה, אנחנו נאבקים נגד ירידה. אני חושב שהגול בדקה ה-92 אחרי ששלושה שבועות לפני זה היה לנו משחק טוב מול הפועל תל אביב בטדי, שטפנו את המגרש, רצנו הרבה ובדקה ה-90 במתפרצת אחת הם הבקיעו וניצחו אותנו, זה ישב לנו טוב טוב בראש. לפני המשחק במושבה הקהל הגיע לעודד ולתמוך בנו ואני חושב שבאמת, כשאתה נותן גול בדקה ה-92 ועוד דוד קלטינס שכולם מאוד מאוד אוהבים אותו בקבוצה, אז הייתה שמחה בלתי רגילה. הבנו שאנחנו עושים את השינוי ונשארים בליגה ולצד זה מציגים יכולת הרבה יותר טובה מאז, בהחלט זה היה פורקן במיוחד שזה נגד הפועל שאנחנו יודעים את היריבות הספורטיבית בין המועדונים, זו הייתה בהחלט שמחה גדולה".

יוסי בניון מונה למנהל המקצועי, איך זה מבחינתך? איך תסתדר תחת בניון? כי יש כאלה שמפיצים על כך שיש ביניכם סכסוך או מתיחות.
"אין שום סכסוך, היחסים בינינו טובים מאוד, תמיד בתקשורת אוהבים לייצר איזשהו בלון וכותרות, אז כמובן שאם יש שחקנים כמו בניון וכמוני אז זה עושה הרבה יותר עניין, למדנו להתגבר על זה, אנחנו צוחקים על זה בחדר הלבשה".

איך היחסים שלכם היום?
"יחסים טובים, הוא מתבאס עליי כשהוא מפסיד לי בשש בש, אבל ברצינות - היחסים טובים, יחסים של הערכה הדדית, מכבדים אחד את השני, היחסים טובים".

יוסי בניון וטל בן חיים בימים אחרים (שני לוי)יוסי בניון וטל בן חיים בימים אחרים (שני לוי)

איך אתה רואה את הג'וב החדש שלו?
"קודם כל אני מאחל לו בהצלחה, אני חושב שזה מבורך ששחקנים עם קריירה כל כך מפוארת יקבלו תפקידים משמעותיים, יש אנשים שלא קשורים למקצוע ומקבלים תפקידים בכדורגל הישראלי, אם זה פרשנים, אם זה מנהלים, אני חושב שבהחלט זה צעד מבורך של חוגג ואוחנה, אני מאחל לו המון בהצלחה".

בוא נדבר על ניר קלינגר. איך קרה שהוא עד כדי כך שהוא לא הצליח עם הקבוצה?
"אני חושב שניר קיבל את הקבוצה במצב לא קל, עשינו אם אני לא טועה חמש נקודות בשמונה משחקים ראשונים, ככה שזה באמת מצב לא קל. קבוצה די מפורקת, גם מבחינה חברתית דרך אגב. ניר בא בהתחלה והחדיר לנו הרבה אמונה עצמית, הרבה ביטחון, תרגל שתי שיטות שלא היינו רגילים אליהן, עבד אתנו על דברים שהוא רוצה לחזק. ההתחלה הייתה נראית טוב, התחלה מבטיחה, אבל אני תמיד טוען שהשחקנים הם בסופו של דבר אלה שעולים למגרש ונותנים את הטון, אני חושב שהרבה שחקנים ברגע האמת קצת התחבאו, היו מתחת ליכולת שלהם. אני לא חושב שכל האשמה תמיד צריכה ליפול על המאמן, אנחנו השחקנים מקבלים משכורות מספיק יפות וצריכים לקחת אחריות על המצב ולא להתחבא מאחורי המאמן".

קלינגר ובן חיים. "לא צריך להתחבא מאחורי המאמן" (רדאד ג'בארה)קלינגר ובן חיים. "לא צריך להתחבא מאחורי המאמן" (רדאד ג'בארה)

יש לכם סגל עם הרבה אגו בחדר ההלבשה, זה פגע בקבוצה?
"כדורגל מורכב מהרבה דברים, יש את הקטע המקצועי והקטע החברתי, כמובן כשהתוצאות לא טובות אז הסביבה פחות נחמדה, פחות כיף להגיע לאימון, כשמנצחים אז הדברים נראים אחרת, ככה זה היה וככה זה תמיד יהיה"

ראינו לא מזמן את דן איינבינדר מתפוצץ באימון של הקבוצה, זה דבר מקובל?
"לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שדן טעה, הוא הבין את הטעות שלו, הוא התנצל בפני השחקנים ובפני המאמן. הוא עשה את זה כי כאב לו המצב, כי הוא רוצה לנצח, כי הוא גם ווינר, אז אפשר להבין את התסכול, אבל אני כמובן מאמין שלהבא הוא יחשוב פעמיים לפני שהוא עושה את זה".

אתה חושב שמשה חוגג יצא פראייר העונה?
"ממש לא, אני חושב שהשנה הראשונה תמיד קשה, אם ניקח את מכבי תל אביב של מיץ' גולדהאר, אז לקח להם 3-4 שנים לקחת אליפות, אני חושב שזה דבר שחוגג לקח בחשבון, שנה ראשונה תמיד קשה וכדי לבנות מועדון כמו שצריך שירוץ בצמרת צריך שיהיה לו בסיס ותשתית של שחקנים צעירים איכותיים, שיהיו שחקני נוער טובים, זה לוקח זמן לבנות דבר כזה ומי שנכנס לכדורגל צריך לדעת את זה".

משה חוגג ואלי אוחנה. "השנה הראשונה תמיד קשה" (אורן בן חקון)משה חוגג ואלי אוחנה. "השנה הראשונה תמיד קשה" (אורן בן חקון)

מה צריך לעשות בבית"ר בעונה הבאה כדי שתחזור לצמרת ולא תעברו עוד עונת סיוט כמו העונה הנוכחית?
"אני חושב שהאנשים במערכת הם אנשים שעברו הרבה בכדורגל והם יסיקו את המסקנות".

איזו עצה היית נותן ליוסי בניון?
"שיהיה מי שהוא, שיביא את מה שהוא יודע, מה שהוא חווה לאורך הקריירה, הוא עבר הרבה מאמנים טובים, הרבה מנהלים מקצועיים, ככה שיש לו מספיק ניסיון".

פעם שאלנו  אותך על המעבר של איתי  שכטר לבית"ר, ואמרת שאם לא מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים זה המקום האולטימטיבי לכל שחקן.
"כן, אני חושב שבית"ר זה אחד המועדונים הכי גדולים בכדורגל הישראלי. גם בשנה שעברה כשהיה לי עוד חוזה במכבי ת"א, ואיכשהו ניסו לקשור אותי לכל מיני קבוצות, אם זה אנשים ממכבי ואם זה אנשים מבחוץ, תמיד אמרתי שאם לא מכבי תל אביב, אז מבחינתי בית"ר ירושלים זה המקום האופטימלי".

בן חיים. "ניסו לקשור אותי לכל מיני קבוצות" (רדאד ג'בארה)בן חיים. "ניסו לקשור אותי לכל מיני קבוצות" (רדאד ג'בארה)

מסקרן אותך מי יהיה המאמן של בית"ר בעונה הבאה? או שאולי אפילו אתה יודע מי זה יהיה ותגלה לנו.
"לא, אני ממש לא יודע מי יהיה המאמן, זה בהחלט מסקרן מאוד, כמובן שזו הולכת להיות עונה חשובה מאוד לבית"ר ירושלים".

מה אתה יכול להבטיח לקראת העונה הבאה לאוהדי בית"ר שסבלו כל כך בעונה הנוכחית?
"אני יכול להבטיח שנעשה את הכל על מנת שהעונה הזו לא תחזור. זו הייתה עונה לא נעימה לאף אחד, לא רק לאוהדים אלא גם לא נעימה לנו ולא למשפחות שלנו. ללכת הביתה אחרי משחק שאתה מפסיד והקבוצה במצב לא טוב אז אתה לא ישן טוב, אתה לא אוכל טוב, זה מלווה אותך ביום יום עם הילדים, עם האישה, באמת הרגשה לא נעימה, כמו שהאוהדים לא רוצים לחוות את זה גם אנחנו לא רוצים לחוות עונה כזו שוב ונעשה הכל כדי שזה לא יקרה”.

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */