יום שבת, 04.05.2024 שעה 01:11
ריף גרוס

כוכבי המשנה מובילים בריאל

בלינגהאם בדרך לכדור זהב, מספרי ויניסיוס אדירים ורודריגו מגיע בקלאצ', אך העונה המחמאות מגיעות לשחקני המשנה: ואסקס, ברהים, רודיגר, לונין ועוד

אפשר כבר לומר זאת ב-99% – ריאל מדריד תהיה אלופת ספרד. כעת נותר לבלאנקוס להשלים עונה פשוט חלומית עם זכייה בליגת האלופות, כאשר באיירן מינכן מחכה בחצי הגמר של המפעל. אם זה יקרה, קרלו אנצ’לוטי ללא ספק ירשום את אחת מהעונות הגדולות בקריירה שלו.

ג’וד בלינגהאם, ויניסיוס, רודריגו, טוני קרוס, פדריקו ואלוורדה ודני קרבאחל הם רק חלק מסוללת הכוכבים שיש לריאל. בעבר היו שמות אדירים אף יותר. כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה, גארת’ בייל, סרחיו ראמוס, איקר קסיאיס ואפשר להמשיך עד מחר למנות, אבל השנה התחושה היא שונה.

התחושה היא שעם כל הכבוד לעונה המטורפת של בלינגהאם, שעוד עשויה להסתיים עם כדור זהב, למספרים המופלאים של ויניסיוס, לווינריות של רודריגו ולמנהיגות של ואלוורדהר וקרוס, העונה הזו היא שונה. העונה הזו היא העונה של כוכבי המשנה בריאל.

רודיגר לא רואה בעיניים (רויטרס)רודיגר לא רואה בעיניים (רויטרס)

דווקא הגיבורים הלא צפויים הם אלה שהובילו את המועדון האדיר לאין שהוא הגיע עד כה. הרי תסתכלו בדיוק על המשחקים הגדולים. בשמינית גמר ליגת האלופות, ריאל גברה 0:1 על לייפציג. הכובש? ברהים דיאס, שחקן ללא ספק נפלא, אך כזה שאת רוב בדקות במשחקים הוא עושה על הספסל. שער שהיה שווה עלייה לרבע הגמר.

ברבע הגמר? אמנם השערים נכבשו על ידי ואלוורדה, ויניסיוס ורודריגו, אך את רוב המחמאות קיבלו אחרים. אנדריי לונין עם מופע בין הקורות במשחק השני, אנטוניו רודיגר עם שני משחקי ענק מול ארלינג הולאנד, שלא היה קיים ואפילו פרלאן מנדי קיבל ציונים טובים בתקשורת, כשגם נאצ’ו הבלתי נגמר סיפק את הסחורה.

ובקלאסיקו, שכולם ידעו שניצחון שווה אליפות. ג’וד עם שער האליפות, ויניסיוס עם שער ובישול, אבל הגיבור הגדול מכולם? לוקאס ואסקס. סחט פנדל בשער הראשון, כבש בעצמו את ה-2:2 ובישל לבלינגהאם את השער החשוב ביותר העונה בליגה הספרדית, אי שם בדקה ה-91.

לוקאס ואסקס חוגג (רויטרס)לוקאס ואסקס חוגג (רויטרס)

כל קבוצה צריכה שחקנים גדולים. ללא המספרים, המנהיגות והשקט של הכוכבים אי אפשר להגיע לכלום, אבל כל כוכב יגיד לך שבשביל שהקבוצה תצליח, חייב צוות מסייע מספיק טוב. של ריאל לא רק מספיק טוב, הוא אדיר. שחקנים שלא רגילים לראות הרבה דשא, שהרבה פעמים לא נספרו, אך יודעים ברגע האמת לתת את הסחורה.

לונין היה שוער שני לטיבו קורטואה וגם אחרי הפציעה שלו הביאו את קפה ששוב השיב את האוקראיני לשוער שני. ואסקס חווה מהספסל עונת שיא של קרבאחל, רודיגר ראה איך שנה שעברה הוא לא שיחק בגומלין מול סיטי ומה קרה, נאצ’ו כבר רגיל לתקן “הכלבויניק מהספסל” כבר למעלה מעשור וברהים דיאס מסתכל על השמות הכי נוצצים שיש מועמדים לכדור הזהב.

ברהים דיאס (La Liga)ברהים דיאס (La Liga)

זה הסוד של אנצ’לוטי, הצורה בה הוא מחזיק חדר הלבשה. שכולם רעבים, כולם יודעים בדיוק מה מצופה מהם. לפעמים מצופה מהם לא לשחק משחק או שניים, לפעמים בגלל פציעות הם צריכים להפוך לשחקנים קבועים בהרכב ולהציג את הרמה שדרושה משחקן בריאל.

לא מובן מאליו שכוכבים במימדים הללו רצים כל כך כמו שהם רצו אחרי סיטי, הרי הם כוכבים, מבחינתם לקבל את הכדור לרגל ולהראות מה הם יודעים. אבל בריאל זה לא ככה, בריאל כל אחד יודע מה מצופה כדי לנצח, כל אחד מבין את מה שדרוש. בהצלחה לבאיירן מינכן ולפ.ס.ז’/דורטמונד.

קרלו אנצ'לוטי ושחקני ריאל מדריד (רויטרס)קרלו אנצ'לוטי ושחקני ריאל מדריד (רויטרס)
לילה לבן: 2:3 בדקה ה-91 לריאל בקלאסיקו!
אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים