יום שישי, 19.04.2024 שעה 08:26
אבי נמני

וילי צריך להזיז את מנור שמאלה נגד אוסטריה

אבי נמני בטור אישי ל-ONE: זהבי הוכיח שהוא החלוץ הישראלי הטוב בכל הזמנים. הנבחרת חייבת להיות מרוכזת בשבת במצבים הנייחים ולהציג משמעת טקטית

המשחק הערב מול איי פארו בחוץ החל עבורנו שבוע אינטנסיבי, קריטי ואף גורלי לקראת המשך קמפיין מוקדמות המונדיאל, שיאפשר לנו לקבל ביום שלישי הבא, אחרי המשחק בחוץ מול דנמרק, תמונת מצב ברורה בנוגע לשאלה האם אנחנו בתמונת הסיכויים לסיים במקום השני או שאנחנו מתרחקים ממנו.

משחק המפתח האמיתי בשלושת המשחקים שהנבחרת משחקת בשבוע הזה הוא המשחק ביום שבת בבית מול אוסטריה, שאמורה להיאבק איתנו על המקום השני הנכסף יחד עם הצלע השלישית סקוטלנד, שבמפגשים האחרונים מול נבחרת ישראל מתקשה מאוד לגבור עלינו. מהמשולש הזה תצא הנבחרת שתסיים את קמפיין המוקדמות במקום השני כאשר לישראל יש סיכוי טוב, גם על הנייר ובעיקר על כר הדשא.

הניצחון הערב מול איי פארו החלשה הוכיח את פערי האיכות העצומים בין שתי הנבחרות, למרות יום בינוני של נבחרת ישראל אבל עם עליונות מוחלטת של ערן זהבי בשני שערי בזק נפלאים שהכריעו את המשחק כבר במחצית הראשונה והפכו אותו למלך השערים של הכדורגל הישראלי בכל הזמנים. זהבי, שהשלים שלושער רגע לפני הסיום, מציג יכולת מדהימה לאורך זמן ומוכיח שהוא באמת החלוץ הישראלי הטוב ביותר בכל הזמנים, כאשר לא פעם נראה שהוא עושה זאת בקלות.

ערן זהבי (רויטרס)ערן זהבי (רויטרס)

המשחק הערב היווה סוג של חימום לקראת הקרב האמיתי והקריטי מול האוסטרים. בעוד שלושה ימים, בסמי עופר מלא עם דחיפה גדולה של הקהל, אנחנו מסוגלים לנצח ולתקוע יתד במקום השני.

היריבה האוסטרית יצאה חבולה ופגועה בפעם האחרונה בה היא הגיעה לישראל, ועל מנת שזה יחזור ביום שבת עלינו להגיע מאוד מרוכזים במכות הנייחות מבחינה הגנתית, ליזום מבחינה התקפית עם דגש על יציאה מסיבית של שני המגנים ובעיקר הזזתו של מנור סולומון לאגף שמאל, שם הוא מצליח לבוא לידי ביטוי הרבה יותר מאשר כשהוא מתופקד במרכז המגרש. מעל לכל צריך שתהיה משמעת טקטית אבסולוטית עם שילוב של אמונה עצמית שאנחנו באמת לא פחות טובים מאוסטריה, וכמובן לנצל את יתרון הביתיות שבא נהדר לידי ביטוי במפגש האחרון מול האוסטרים על אדמת ישראל.

מנור סולומון (חגי מיכאלי)מנור סולומון (חגי מיכאלי)

הקמפיין הנוכחי הוא סוג של מתנה עבור הכדורגל הישראלי. הגרלת הבתים האירה לנו פנים וזכינו לבית הסביר ביותר שיכולנו לקבל, לעומת בתים אחרים הרבה יותר קשים על הנייר. דנמרק אמנם הנבחרת הבכירה והאיכותית ביותר בבית זה בקמפיין המוקדמות, אך קשה לי להאמין שנקבל בעתיד הזדמנות כמעט בלתי חוזרת להתמודד מול נבחרות שוות אלינו ברמתן במאבק על המקום השני דוגמת סקוטלנד ואוסטריה.

הזדמנויות כאלה אנחנו חייבים לקחת בשתי ידיים ובשתי רגליים, אסור לנו לפספס הפעם את הצ’אנס הבלתי חוזר שקיבלנו, הלוואי שבשבת בלילה נמצא את עצמנו עמוק במקום השני אחרי ניצחון, עם פער משמעותי מהאוסטרים. חייבים לבוא על מנת לנצח, אנחנו בוודאות מסוגלים לעשות את זה.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים