יום חמישי, 28.03.2024 שעה 22:03
ארי שמאי

חלוץ? הניסנובים צריכים להשקיע בבלם

ארי שמאי בטור אישי ל-ONE: הגנת הפועל לא מספיקה אפילו לליגה שלנו, הימור שלי - רכש לא ינחת פה. חשוב שהירוקים יחזרו לעצמם, וגם: רחמים על אברמוב

1. טוב, נדמה שבזאת תם הדיון בשאלה האם צריכים הניסנובים לרוקן קצת את אחד מחשבונות הבנק שלהם לטובת חלוץ. התשובה היא לא, בטח שלא, מה פתאום צריכים חלוץ עכשיו, מקסימום אנחנו צריכים בלם, או מגן וחצי, עדיף גם וגם. כי הטיילת בהגנה באצטדיון העירוני בחיפה, הייתה מביכה גם ברמות אליהן התרגלנו בעת האחרונה. וגם לרובי לבקוביץ' מותר לטעות, בעיקר אחרי ששוב ושוב הוא רואה חלוצי יריב מנתרים בקלילות לעבר כדור מוגבה, בזמן שהגנה נמצאת על הסקלאה שבין קפיאה במקום לתזוזה לכיוון תמוה. אז עזבו אתכם מחלוצים, בשביל הליגת פח הזו מספיקים גם אלו שלנו, לא בטוח שההגנה שלנו מספיקה אפילו לליגת הפח הזו.

2. ולא שחברי אוהדי מכבי חיפה אמורים לצאת מגדרם אחרי ניצחון על הפועל, אבל בהחלט אפשר לזהות סוג של התקדמות בקבוצה, אמרו את זה קודם לפני, אתם יודעים, שילוב של צעירים ורכש נכון, הקרים פריי הזה למשל נראה כאופציה לבינגו. וזה חשוב שמכבי חיפה תחזור לעצמה, למען ליגה שוויונית יותר, למען אוהדיה הנפלאים באמת, וגם קצת למען זה שתקום כאן אופציה נוספת לתחרות מול מכבי תל אביב. טוב, לא קצת, הרבה.

אוראל דגני ושי אליאס (רדאד ג'בארה)אוראל דגני ושי אליאס (רדאד ג'בארה)

3. ולא חברים, צר לי להשבית שמחות, זה לא היה המשחק הכי טוב שבו צפינו העונה. לכל אחת מהקבוצות, היו אף בעונה משמימה כזו משחקים טובים יותר, וחמשת השערים במחצית הראשונה נבעו יותר מאחוזי דיוק הטובים בהרבה מאלו של מכבי ביורוליג, מאשר ממשחק גרנדיוזי של אחת משתי הקבוצות. בקיצור, יכול מאוד שהחברים מחיפה בדרך הנכונה, אבל לא המשחק המשונה הזה הוא ההוכחה לכך.

4. והנה הימור שלי, ביממה הקרובה לא יביאו הניסנובים רכש, ולא ינחת כאן איזה טופוזאקוב. ובינינו, הניסנובים מסתכלים בלוח המשחקים, בפער הנקודות, בחולשה של מ.ס אשדוד ואף בני סכנין, בעוד קבוצה וחצי שקרובות, ואומרים לעצמם, בשביל מה לזרוק את הכסף. הימור מושכל, שקשה להתווכח עימו, בעיקר, ושוב נזכיר, שהם היו כאן כשלא היה כאן איש.

שרון ניסנוב (רדאד ג'בארה)שרון ניסנוב (רדאד ג'בארה)

5. ובני יהודה מועמדת השבוע לדין כי אוהדיה קראו קריאות גזעניות. וזה לא שאוהדי בני יהודה גזענים, הם פשוט מוחים נגד ברק אברמוב, ויודעים שההתאחדות היא מאוד נגד גזענות, ולכן תעמיד לדין את אברמוב שהוא בכלל לא גזעני, אבל האוהדים הלא גזעניים שלו קראו קריאות ל גזעניות. ואין לידידי הלא גזעני, עו"ד ניר רשף, ברירה אלא להעמיד את בני יהודה לדין, כי ההתאחדויות בכל העולם מלאות באנשים מאוד טובים שהמלחמה בגזענות זורמת בדמם, והם הרי בעד מה שטוב ונגד מה שרע, בעד הקהילה ותורמים לווראיטי, וזו הוראה חד משמעית שלהם להלחם בתופעה עד כדי עצירת המשחק. העיקר שלא נחשב חס וחלילה גזענים. מסכן אברמוב, הוא בכלל לא גזעני.

ברק אברמוב (שחר גרוס)ברק אברמוב (שחר גרוס)

6. ואם כבר קצת "אנרכיזם" ספורטיבי, הרשו לי לברך בפנים קפואות את אוהדי מכבי על הזכייה המרשימה ושוברת השיאים באליפות שנה זו, ואף להציע להם הצעה אליה נחשפתי השבוע על ידי ידידי דובר הגרמנית ואוהד מכבי ידוע, חגי פגירסקי. "סוף סוף נוכל בחגיגות האליפות לפרוץ למגרש, שיורידו 15 נקודות, מה אכפת לנו". יאלל'ה, לכו על זה חברים, סדר זה לא הכל.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים