יום שישי, 19.04.2024 שעה 19:29
ארי שמאי

מקווה שאופיר זוכר שאנו מתחת לקו האדום

ארי שמאי בטור אישי ל-ONE: הפועל שיחקה לא רע, אך שוב קיבלה שער שטותי, ולא אופיר, אתה קובע את ההרכב, לא השחקנים. וגם: איביץ', עטר והפנאטיקס

1. להגיד לכם את האמת, לולא הייתי קורא השבוע באתרים כי אופיר חיים החליף את קובי רפואה, ספק אם הייתי שם לב שהפועל החליפה מאמן. כי עוד חוזר הניגון שאנחנו משחקים לא רע (בשליש השני של המשחק אפילו לא רע בכלל), מחמיצים קצת, נרגעים, ואז חוטפים שער דבילי לקראת הסיום. ולא רק אני מספר לכם את האמת, גם אופיר חיים סיפר אותה שברגע כמעט אצילי פרגן למודח שישב בבית בפרצוף, כמעט כהרגלו, עגום.

ואם כבר פרצוף עגום, אז בזהירות נגיד שהפועל שיחקה היום כדורגל קצת יותר שמח, ביטלה את נתניה כמעט לחלוטין, ועוד בחוץ. ובליגה צפופה כמו זו, לכו תדעו, אולי צודק חיים, שהצהיר בסיום כי המטרה היא הפלייאוף העליון, המרוחק מאיתנו ארבע נקודות בלבד. מקווה שהוא גם זוכר שהקו האדום מרוחק מאיתנו שתי נקודות פחות מכך, ועוד מהצד הפחות טוב שלו.   

אופיר חיים (אחמד מוררה)אופיר חיים (אחמד מוררה)

2. כמו כל אוהד הפועל טיפוסי, יתרון של שער אחד, לעולם לא ירגיע אותנו. איך ירגיע אם גם יתרון של שלושה שערים בדקה ה-75 לא מרגיע, אבל היום בנתניה הייתה תחושה אחרת. נתניה לא רק נראתה כמי שלא מסוגלת לכבוש שער, אלא גם כקבוצה שלא מסוגלת לבשל מצב לאחד. ברגעים מסוימים נראו שחקניה כאילו הצטרפו לשביתת הנשים המופרכת שלא תתרחש עלינו באמת בשלישי הקרוב. אולי הזדקנו, אבל היינו רגועים.

ואז פתאום בושל השער של נתניה, ושלושה מקבלים יחד את הקרדיט. שי אליאס האהוב (טעויות קורות חבר) שכח שלא מתחכמים ליד הרחבה, גוטליב שכח איפה הוא נמצא, והשופט הטוב בדרך כלל, זיו אדלר, הנפיק פרשנות מחמירה לספק חסימה של הבלם, אבל צודק שוב אופיר חיים, אם היינו שמים את השני, לא היה צריך להאשים את הטועים.

שחקני מכבי נתניה חוגגים (אחמד מוררה)שחקני מכבי נתניה חוגגים (אחמד מוררה)

3. וסליחה לידידי אופיר חיים, אבל יש משפט אחד שאמרת כבר פעמיים השבוע, והוא לגמרי מזויף ולא אמיתי, אפילו  שהוא נשמע חכם. לא אופיר, לא "השחקנים קובעים את ההרכב", אתה קובע אותו. אני יודע אופיר שהמשפט נשמע מצוין, אבל עד שתתן לאמיר עגייב ורועי זיקרי לשבת יחד ולהחליט מי מבין שניהם הפגין יכולת טובה יותר באימוני השבוע, תחסוך מאתנו את החכמה הזו. השחקנים מקבלים כסף על מנת לשחק, ואתה מקבל בשביל לאמן באמצע השבוע ולקבוע את ההרכב בשבת. אפילו אם זה יוצא בשני.

4. ואפרופו קביעת הרכב, ולא שזה צרות שלי, אבל לו הייתי אוהד מכבי הייתי מאוד כועס על הזועף הסרבי ולדימיר איביץ', על כך שהוא עושה סדרת חינוך לכוכב הגדול של הקבוצה, אלירן עטר. אבל זה לא צרות שלי, אז מה אני מתערב. רק שהחברים מהפנאטיקס לא יכעסו.

ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)

5. והנה הצרות שלי לסיכום. הליגה צפופה, כפי שאמר אופיר חיים, אנחנו שתי נקודות מתחת לקו האדום, וב-15 בדצבמר אמור המפרק קוטלר לפרסם את הדו"ח שלו. אמיר כבירי, דווקא ההוא שהוציא מכיסו סכום עתק על הפועל, הוא אחד מהמשופדים בדו"ח, ונמאס לו לשתוק. אז כבירי מתכוון לתקוף קצת, תזכרו איפה קראתם את זה לראשונה, את קוטלר והניסנובים, מה שאומר שהולך להיות שמח. ולא מדובר בשמחה שעוזרת להרגיע את הקבוצה, להפך. אז יפה אופיר שהמטרה היא הפלייאוף עליון, אבל אנחנו נסתפק במטרה הצנועה יותר, תן לנו גם דרבי בעונה הבאה, אפילו שלא אתה קובע את ההרכב.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים