יום שישי, 29.03.2024 שעה 15:36
שלום לוי

מי הבא בתור

הצוות המקצועי כבר לא במכבי, אבל למאמן הבא יש לא מעט עבודה. מדוניאנין, גפני, סבן, זיו וקולאוטי גם הם חלק מהבעיה, הגיע הזמן להשתפר, ומהר

אפשר לדבר על פיטוריו של אבי נמני בלי סוף, על הדרך המשפילה מצד הבעלים מיץ' גולדהאר, על העידן החדש במכבי ת"א בלי מספר 8, על האוהדים הצהובים שחלק מהם כואב את ההחלטה ועדין מתקשה לעכל והחלק האחר, ששמח למדי ומרגיש הקלה מסוימת.

בלי קשר למאמן הבא של מכבי, אבי נמני היה צריך לקבל את ההזדמנות עד סוף העונה ואז היה אפשר לדעת אם בסופו של דבר הוא הצליח להשיג את המטרות שהקבוצה הציבה לעצמה בתחילת העונה או שלא. עם ליגה שיש בה קיזוז וכשאנחנו נמצאים רק במחזור ה-16 , אף אחד לא יכול להגיד שמכבי ת"א נכשלה.

אני קצת מאוכזב מהדרך בה פעל גולדהאר להדחתו של נמני ממכבי ת"א, אני חושב שסמל של מועדון קצת ראוי ליותר כבוד מפיטורים בטלפון. אך עם זאת אחרי כל הכסף שהוא שפך בשביל שמועדון מכבי ת"א יחזור לימיו הגדולים, לאוהדים אסור לצאת נגדו, כי אחרת נאבד אותו.

טובת הקבוצה היא מעל הכל וצריך להסתכל קדימה, אך לצערי העתיד הקרוב של המועדון לא נראה ורוד במיוחד. אחרי שאבי נמני פוטר, כל הצוות המקצועי, שכולל את יוסי מזרחי ואיציק עובדיה, הלך אחריו ובצדק. שני המאמנים הוכיחו ג'נטלמניות ועשו מהלך לא פשוט מבחינת הקריירה האישית שלהם.

עכשיו מחפשים במכבי ת"א מאמן חדש שיעשה סדר בבלאגן שנוצר. ומי אמור לגבש את ההחלטה למשרה הנחשקת? ג'ק אנגילידיס נציג הבעלים ועוזי שעיה המנכ"ל, שהרקע שלהם בספורט הוא חובבני בלבד.

המצב כרגע בקרית שלום מזכיר לי קצת את המצב שוולדימיר שקלאר ואלי ארזי היו בו כאשר ניהלו את בית"ר ירושלים. קצת כואב ומפחיד שאין כרגע אף איש מקצוע שעומד בראש המערכת ובאמת מבין ויודע כדורגל.

אלי ארזי. מה עם איזה איש מקצוע?
אלי ארזי. מה עם איזה איש מקצוע?
 

לגבי עמדת המאמן, מוטי איווניר הכי מתאים לקבל את התפקיד. מכבי צריכה דמות דומיננטית ומכביסטית ואין לי ספק שאיווניר צריך לקבל את ההזדמנות להוכיח את עצמו במועדון בו גדל והיה משחקניה הבולטים בשנות ה-80.

לא משנה מי יהיה זה שיגיע בסופו של דבר, אך בראש ובראשונה הוא יצטרך לעשות סדר במצבת השחקנים. כל הצוות המקצועי אמנם הלך הביתה, אבל כל השחקנים נשארו, והם אשמים ביכולתה של הקבוצה לא פחות. לא יקרה שום אסון אם גם לחלק מהשחקנים של מכבי ת"א יראו את הדלת החוצה אם לא ישתפרו מיידת, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה האישית.

האריס מדוניאנין שחקן מצויין שלא נראה הרבה כמוהו בליגה שלנו, אך אם הוא לא ישפר את ההתנהגות שלו - כל דקה בה הוא על המגרש נראית כאילו הוא עושה טובה - אז לא תודה.

מדוניאנין. לא רוצה, לא צריך (משה חרמון)
מדוניאנין. לא רוצה, לא צריך (משה חרמון)
 

רוני גפני, יואב זיו וקלמי סבן, כדאי שתתעוררו ומהר. ממשחק למשחק האוהדים בוחנים אותכם, ותמיד זה נראה כאילו הרגע עליתם מהנוער: מבוהלים וחסרי ביטחון, אם הלחץ גדול עליכם, אז שלום ולהתראות.

רוברטו קולאוטי, כבשת לא מעט שערים בעבר בליגה שלנו ואתה מקבל משכורת עתק, ציפו ממך לקצת יותר משני גולים אחרי 16 משחקים. תתחיל לשים את הכדור ברשת והתירוצים על זה שלא מוסרים לך קצת אומללים. 

לסיום: למי שיגיע לעמדת המאמן מצפה עבודה רבה עם המון לחץ וציפיות במהרה. ולשחקנים, תראו לפחות שאתם מתאמצים, כי אם לא, אתם הבאים בתור.
 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים