יום שני, 03.06.2024 שעה 10:49

"אל תכפישו את השם שלי": נאנלי הגיב לסערה

שחקן פרטיזן ואקס מכבי, שתועד מכה את לזארביץ' מהכוכב האדום, הבהיר את הצד שלו: "לאמני הקליקבייט, לא תקפתי אף אחד". סמית': "ג'יימס הגן על עצמו"

|
ג'יימס נאנלי מול מילוש תאודוסיץ' (הטוויטר של פרטיזן בלגרד)
ג'יימס נאנלי מול מילוש תאודוסיץ' (הטוויטר של פרטיזן בלגרד)

סערת האגרוף של ג’יימס נאנלי לשחקן הכוכב האדום סטפן לזארביץ’ ממשיכה להעסיק את סרביה. כזכור, הפורוורד הוצא מהסגל של פרטיזן בלגרד רגע לפני משחק 3 אתמול (ראשון) בגמר פלייאוף הליגה האדריאטית, זאת אחרי שהכה באלימות את שחקן היריבה וגרם לו לחבלות חמורות. ז’ליקו אוברדוביץ’ החליט להוציא את אקס מכבי ת”א מהסגל ובהיעדרו הקבוצה הפסידה 82:76 וחטפה סוויפ מהיריבה המושבעת.

כפי שפורסם לזארביץ’ ניגש לנאנלי כשהקבוצות התחלפו בדרכם לאימון המסכם בשטארק ארנה. תיעוד האירוע ממצלמות האבטחה הוביל להודעות גינוי רבות כלפי נאנלי הוא פרסם היום הודעה בחשבון הטוויטר הפרטי שלו בו הצהיר ש”לא תקף אף אחד” ודרש מכלי התקשורת “לא להכפיש את שמו”. בציוץ כתב: “לאמני הקליקבייט. לא ‘תקפתי’ אף אחד, בבקשה אל תכפיש את שמי יותר”. הוא הוסיף גם את גרסתו לכל הסערה.

“אני מה שאני. אני לא מה שאתה חושב שאני, אני לא מה שאתה רוצה שאהיה, אני אני”, כתב בראש דבריו. “המצאות ומניפולציות אינן הכרחיות במצב, מכיוון שיש ראיות וידאו קשות המוכיחות שהתגוננתי מפני אדם תוקפני. אחרי שניסיתי להרגיע את המצב הרגשתי את הגב שלי נלחץ לקיר, הידיים שלו סביב הצוואר שלי ואגרוף מונף לפניי, לא הייתה לי ברירה אלא להדוף אותו. אין לי איבה כלפיו בכלל, מקווה שהוא בסדר.

“כל נרטיב שלילי עליי, שלא כולל את זה שאני אדם סולידי וישר לא יכול להיות נכון וגם לא יתקבל. לעולם לא אהיה מושלם ואני לא שואף להיות, אני פשוט לומד מהטעויות שלי תוך כדי שאני אחראי על טעויות העבר שלי. דרך אגב, אני לא גזען, בשביל אלה שאומרים לי שאני גזען בזמן שקוראים לי קוף שחור, שולחים לי בננות (אני אוהב אותן בשייק, אבל הן לא הבחירה האהובה עליי) ואיומים. שום דבר מזה לא ישנה את דעתי לגבי האנשים האחרים בסרביה, איתם בניתי מערכת יחסים בתקופתי כאן.

“תפרשו את זה איך שתרצו, רק תדעו שדעתכם עליי לא משנה את דעותיהם של מי שבאמת מכיר ואוהב אותי”, חתם נאנלי והוסיף את המשפט: “שום דבר אמיתי לא יכול להיות מאוים ושום דבר לא אמיתי קיים”. למעשה, נאנלי טען כי הסרטון שפורסם על ידי הכוכב האדום היה ערוך ומגמתי והבהיר את הצד שלו שכביכול לזארוביץ’ תקף אותו והתגובה שלו הייתה אקט של התגוננות. שחקן הכוכב אגב נפגע בצורה חמורה בפניו.

מי שהתייחס לאירוע היה חברו של נאנלי מפרטיזן, ג’יילן סמית’, שאמר לכלי התקשורת המקומיים בסיומו של המשחק אתמול: “הייתי שם לאורך כל המקרה, הוא פנה לג’יימס ורצה לעשות משהו, ג’יימס פשוט הגן על עצמו. אם תשאלו כל אדם הוא יגיד שהיה מגיב בדיוק באותה צורה. אני הייתי היחיד שראה את הכול, לא יודע אם המשטרה יודעת את זה, ראיתי את הסרטון שפורסם אבל גם ראיתי את מה שלא נתפס במצלמה”.

סטפן לזארוביץ' לאחר המכות מג'יימס נאנלי (הכוכב האדום בלגרד)סטפן לזארוביץ' לאחר המכות מג'יימס נאנלי (הכוכב האדום בלגרד)
אסור לפספס
נגןנחשף! חשבון הטיקטוק של בלינגהאם מגיל 15
נחשף! חשבון הטיקטוק של בלינגהאם מגיל 15
נגןאחרי הצמד: עבדה חוגג את הנצחון עם הקבוצה
אחרי הצמד: עבדה חוגג את הנצחון עם הקבוצה
נגןהתנין הנשכן חיכה לשחקני נבחרת אנגליה
מי משחקני נבחרת אנגליה קיבל ביס מהתנין?
נגןנחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
נחש מה בקופסה עם דניאל פרץ ושחקני באיירן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */