יום שבת, 27.07.2024 שעה 04:31

זו הבעיה הגדולה שעומדת בפני הפועל חולון

אחרי שאתונה ירדה מהפרק, הסגולים נמצאים בבעיה רצינית לגבי המשחק הקרוב בטורקיה ולמעשה גם המשך השתתפותם בליגה האלופות של פיב"א. כל הפרטים כאן

|
שחקני הפועל חולון (פיב
שחקני הפועל חולון (פיב"א)

הפועל חולון אמורה לפגוש ביום רביעי הקרוב את בורסאספור במסגרת ליגת האלופות של פיב״א על אדמת טורקיה רק שבמועדון מנסים לפתור כעת מספר סוגיות בוערות, ביניהן כמובן את סוגיית הביתיות לאחר שאתונה ירדה מהפרק לאירוח.

הסגולים צהובים קיבלו הצעה לארח באתונה במגרשה הביתי של אא״ק, על הנייר האופציה התאימה מאוד, תחילה מדובר על עיר מרכזית באירופה שנותנת מענה לבעיות לוגיסטיות מרובות. האופציה של יוון עלתה לאחר שבמועדון הבינו שהמהלך של איגוד הכדורסל לאירוח בקפריסין לא ישים. כמו כן חלופות אחרות שנבדקו בצ׳כיה, דנמרק, גרמניה ואפילו בוסניה. היעד של אתונה היה אידיאלי כאמור כי מדובר בעיר מרכזית באירופה וגם כי אא״ק משחקת גם כן בליגת האלופות של פיב״א. 

הבחירה באא״ק מבחינתה של חולוניה הייתה בגדר לא מאהבת מרדכי, מה גם שלאנשי הקבוצה אירועי העונה שעברה בין אוהדיה של אא״ק לבין הפועל ירושלים זכורה היטב לראשי המועדון. כזכור אוהדיה של הקבוצה היוונית זרקו מכל הבא ליד על אוהדי הפועל ירושלים והתמיכה של האוהדים היוונים שתלו דגל של פלסטין ושרפו דגל ישראל, בחולוניה זכרו היטב את הדברים וכעת מחפשים במועדון יעד אחר שיארח את משחקיה הביתיים של הקבוצה.

הבעיה המידית במידה מסוימת היא יריבתה הטורקית של הסגולים צהובים, בורסאספור היות ועל פי המלצת המל״ל ישנה המלצה שלא לצאת לטורקיה. הפועל חולון בדקה את האופציות שעומדות בפניה היות והיא לא יכולה לשחק בטורקיה לאור המצב. אי הופעה למשחק ברביעי הקרוב משמעותו בראש ובראשונה הפסד טכני 20:0 כאשר בנוסף אליו חולוניה לא תקבל נקודה על ההפסד, כשכמו כן ישנו גם את נושא הקנס הכספי בגין אי הופעה. 

אופציה נוספת שיש לחולוניה ובעצם לכל הקבוצות הישראליות היא להגיע לטורקיה אך ללא הנציגים הישראלים, כלומר להגיע לשם עם משלחת זרה על כל המשתמע מכך - שחקנים ואנשי צוות זרים במידה ויש. האופציה הזו בעייתית בלשון המעטה היות ובמועדון תחילה יצטרכו להחתים שחקנים, שנית בצוות האימון של הקבוצה אין זר ומה גם שהקבוצה עצמה משחקת כקבוצה ישראלית. הזמן למציאת הפתרונות אוזל וחולוניה תצטרך למצוא אותם או לספוג הפסד טכני שיכול במידה רבה לסיים את העונה של הקבוצה במפעל האירופי כמו גם לספוג נזק כלכלי בעקבות הקנס.

בהקשר לכך, משרד החוץ פרסם הודעה: “החלטת ממשלת טורקיה להחזיר את השגריר להתייעצויות בזמן שמדינת ישראל נמצאת במלחמת הגנה עצמית שנכפתה עליה על ידי ארגון טרור הגרוע מדעאש, היא צעד נוסף של נשיא טורקיה המתייצב לצד ארגון הטרור חמאס. מחבלי החמאס רצחו, טבחו והוציאו להורג מעל 1400 איש וחטפו לעזה 240 בהם תינוקות, ילדים נשים וזקנים.  מעבר לכך מחבלי החמאס משתמשים באוכלוסיית עזה כמגנים אנושיים, מונעים מהם מעבר לאזורים בטוחים וגונבים מהם דלק, מזון ומי שתייה. החמאס הוא האויב האמיתי של העם הפלסטיני ומבצע פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות”.

אסור לפספס
נגןהילד מחקה מושלם את הרגעים המוזרים של מסי
הילד מחקה מושלם את הרגעים המוזרים של מסי
נגןשחקנה של פיינורד המציא את החגיגה המושלמת
שחקנה של פיינורד המציא את החגיגה המושלמת
נגןפפ שם סוף לסאגה: "דה בריינה לא הולך"
פפ שם סוף לסאגה: "דה בריינה לא הולך"
נגןהם ממש לא ציפו לקבל את סטף קרי בחנות
סטף קרי לוחץ מעריצה לרכוש את הגופיה שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */