יום ראשון, 19.05.2024 שעה 13:01
איציק אהרונוביץ

המחליפים של מכבי חיפה אכזבו בגדול

אהרונוביץ בטור ל-ONE: אלו שקיבלו צ'אנס היו רדומים וזקוקים לחשבון נפש. חזיזה שינה את המשחק עם מסירות רוחב גדולות, עם שרי ומוחמד זה נראה אחרת

לפי המחצית הראשונה בניצחון הערב (שלישי) 1:2 של מכבי חיפה על האמרון ספרטנס, המחליפים, שקיבלו הזדמנות בלתי חוזרת לשחק מול קבוצה שבאה לטייל, אכזבו ובגדול. נורה אדומה, או יותר נכון פרוז’קטור אדום וגדול, צריך להידלק למסאי דגו לגבי אותם שחקנים שקיבלו הזדמנות כי אף אחד מהם לא סיפק את הסחורה. הם פשוט היו גרועים, רדומים ובלי אנרגיות. הם שיחקו רחוק משחקני האמרון ספרטנס. 

מדובר ביריבה חלשה שספגה רביעייה, ולמרות זאת היא עשתה מה שרצתה במחצית הראשונה וגם הוליכה 0:1 מטעות גדולה של מחמוד ג’אבר שהשאיר את ג’וזף מבונג לבד מול השוער. ליאור רפאלוב לא יכול לשחק באמצע לבד. הוא לא יכול להיות הקשר המוביל וה-’10’ האמיתי של מכבי חיפה בשום שלב העונה, גם בכדורגל הבלגי הקשר שיחק לאורך הקו. הוא כל הזמן ניסה לברוח לשם כי כשהוא באמצע, חוץ מדאבל פס עם דיא סבע כשהשאיר אותו לבד מול השוער, הוא בכלל לא בא לידי ביטוי.

כשגוני נאור היה חלש מאוד וג’אבר המשיך בחולשתו מאז תחילת האימונים, ליאור רפאלוב לא יכול להתמודד בגילו לבד וצריך לשחק עם שחקנים טובים. למרות שסבע ניסה מפעם לפעם לבוא לעזרתו זה לא היה זה. בגדול זה נראה שה-0:4 במלטה במגרש הסינתטי הפריע לקבוצה הביתית ועזר למכבי חיפה כי בסמי עופר האמרון הרגישה נהדר בעוד שהירוקים, שנראו במחצית הראשונה רע מאוד, התגעגעו כנראה לסינתטי.

ליאור רפאלוב (רדאד ג'בארה)ליאור רפאלוב (רדאד ג'בארה)

השחקנים שקיבלו את ההזדמנות צריכים לעשות חשבון נפש עם עצמם, איך יכול להיות שהם נראו ככה? היחיד שהניח את הדעת היה אורי דהן, אבל גם הוא לא חף מטעות שכמעט עלתה למכבי חיפה בשער.

תמיד בכדורגל יש מחצית  שנייה, ובספסל ישבו כל הכוכבים. כשנכנס דולב חזיזה שכולם התגעגעו אליו, שרי שהוא מספר אחד במכבי חיפה ועלי מוחמד, זה היה קישור שונה וכל המשחק של מכבי חיפה השתנה מקצה לקצה. המהלכים, הנגיעה האחת בכדור, הפריסות על הדשא והמהירות של שרי, מסירות העומק, יצירת היתרון המספרי של שרי ומוחמד. כל אלו סחפו את מכבי חיפה למשחק ענק. אפילו ג’אבר השתפר במחצית השנייה וחזר לעצמו. מכבי חיפה זקוקה לו.

דולב חזיזה חוגג (עמרי שטיין)דולב חזיזה חוגג (עמרי שטיין)


המהלכים של הגולים של חזיזה עם עלי מוחמד, שרי וכל מי שהשתתף היו לפנתאון. חזיזה כמו גדול סידר מסירות רוחב לאריק שוראנוב ופרנזי פיירו, שלא היו יכולים להחטיא מול שער ריק. מסאי דגו ניסה לעבור לשלושה בלמים עם שני שחקנים שמשחקים גבוה – פייר קורנו ומאור קנדיל המאכזב, שהיה חלש מאוד ונרפה. קנדיל ניסה לשחק עם כניסות לעומק כמו שהיה במכבי תל אביב, אבל זה לא עובד במכבי חיפה שמשחקת מסודר. גם קנדיל צריך לעשות חשבון נפש.

עם זאת, כשמסאי דגו חזר לרביעייה רגילה, ראינו את היכולת של סונדגרן, את קורנו יוצר מהלכים נהדרים לצד חזיזה ומכבי חיפה הראתה שה-0:4 לא היה מקרי. אני לא אהבתי שמסאי דגו נתן לכל כך הרבה שחקנים לנוח. אוקיי, אני מבין, הוא רוצה לזכות בתואר כבר ביום שבת, אבל בסופו של דבר הוא נתן לשחקנים לשחק אולי יותר ממה שתכנן. 

שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמרי שטיין)שחקני מכבי חיפה חוגגים (עמרי שטיין)


אותו ההרכב שסיים איתו, אולי רק כששון גולדברג משחק במקום אורי דהן, הוא הרכב מצוין שיתמודד בכבוד גם מול בית”ר ירושלים וגם במשחק הקרוב במוקדמות ליגת האלופות, אבל איך שלא מסתכלים על זה, פיירו העלה את הירוקים לשלב הבא בסופו של דבר.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים