יום חמישי, 16.05.2024 שעה 20:10

מהו הרכב האהוב ביותר על ג'ייסון סטיית'האם?

כוכב סרטי מהיר ועצבני חשף מהו הרכב האהוב עליו, אשר לאכזבת המעריצים זכה לזמן מסך די מינימלי בסרט האחרון. באיזה רכב מדובר ולמה הוא מאוהב בו?

|
ג'ייסון סטיית'האם (אינסטגרם)
ג'ייסון סטיית'האם (אינסטגרם)

ג'ייסון סטיית'האם הוא אחד משחקני האקשן המבוקשים ביותר בעולם, שכן כמעט כל סרט שהוא מופיע בו הופך לשובר קופות. בישראל החלו להכיר אותו בעיקר מסדרת סרטי “המשלח”, אך מאז הוא כבר הספיק לעלות את הרף בסרטים בהם הוא מופיע.

הוא החל את דרכו בסדרת סרטי “מהיר ועצבני” החל מ”מהיר ועצבני 6”, כאשר על הדרך נוצרה עבורו ועבור דה רוק סדרת מקביל מקבילה בשם “הובס ושואו”. פלא שהונו האישי מוערך כבר ב-100 מיליון דולר?

הסרט האחרון של מהיר ועצבני בו הוא לקח חלק הוא “מהיר ועצבני 10”, אשר הופק בתקציב היקר ביותר בתולדות הסדרה (350 מיליון דולר) והשמיני היקר אי פעם. לאחרונה הוא חשף בפני 35 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם את הרכב האהוב עליו ביותר בסרט.

מדובר ב-McLaren Senna, שלצד חיבתו של סטיית'האם, היה קשור גם באכזבה של מעריצים רבים של הסרט, שכן בניגוד לטריילר שרמז שהוא עומד להופיע פעמים רבות, הוא זכה לזמן מסך די מינימלי.

בנקודה זו יש לציין כי המקלארן סנה זכה בלבו של סטיית’האם למרות שלל האפשרויות שעמדו לרשותו של השחקן הבריטי בסרט דוגמת הדודג' צ'ארג'ר (של וין דיזל), הלמבורגיני גלרדו , אלפא רומיאו 2000 GT, דאטסון 240Z וכו'.

סטיית’האם הסביר את בחירתו: “מדובר ברכב שהוא הרבה פחות פיזי מ’רכבי השרירים’, שהם הרבה יותר תובעניים בכל הקשור לעבודה עם הבלמים, המצמד וידית ההילוכים. הסנה דומה לרכב ממשחקי ווידאו, שכן יש הרבה יותר שליטה בהיגוי ללא עבודה מאומצת”.

בהמשך לדבריו של סטיית’האם יש לציין כי אכן מדובר ברכב המופיע בלא מעט משחקי ווידאו, ובדומה לרכבים אחרים שהם קלאסיקה בפני עצמם, גם הוא יוצר בייצור מוגבל של 500 יחידות.

ג'ייסון סטיית'האם (אינסטגרם)ג'ייסון סטיית'האם (אינסטגרם)

הרכב כול מנוע טורבו בנזין בנפח 4.0 ליטרים עם 800 כוחות סוס ותיבת הילוכים רובוטית של שבעה הילוכים. הוא מאיץ מ-0 ל-100 קמ”ש בתוך 2.5 שניות בלבד ומגיע למהירות מירבית של 320 קמ”ש.

מיותר לציין כי למרות שמדובר ברכב האהוב ביותר על ידי סטיית’האם הוא גם מחזיק באוסף רכבים נרחב הכולל בין היתר את הלמבורגיני גאלרדו, פורשה 911 GT2, אסטון מרטין DBS, פרארי F12 Berlineta, וכמובן רכבים נוספים.

אגב, סטיית’האם הרוויח בסרט האחרון כ-15 מיליון דולר, ואם אתם כבר לא יכולים לחכות לראות אותו שוב, תצטרכו לחכות רק כמה חודשים עד ליציאת הסרט “הבלתי נשכחים 4”, שיהיה סרט ברביעי בסדרת סרטי האקשן המצליחה בהובלתו של סילבסטר סטאלון.

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */