יום שישי, 03.05.2024 שעה 18:21

פיקה, שומע? זה הרכב ששאקירה עיצבה בעצמה

אחרי שהזמרת שרה "שהוא החליף פרארי בטווינגו", פיקה הראה לכולם שאין לו כל בעיה עם הדגם של רנו. בינתיים מסתבר כי לזמרת יש ניסיון רב בעולם הרכב

|
שאקירה, פיקה, והרכב שעיצבה שאקירה (מתוך האתר הרשמי)
שאקירה, פיקה, והרכב שעיצבה שאקירה (מתוך האתר הרשמי)

אין ספק שאחת מהדמויות המתוקשרות ביותר בעולם הכדורגל בימים אלו הינה דמות שמעולם לא הבקיעה שער בחייה. מדובר כמובן בזמרת שאקירה, זוגתו לשעבר של פיקה, אשר “שיר הנקמה” שלה בבלם הספרדי לשעבר עבר את ה-100 מיליון צפיות ביוטיוב תוך מספר ימים.

עבור מי שאינו מכיר את שאקירה, נזכיר כי מדובר באחת הזמרות הגדולות ביותר של שני העשורים אחרונים, אשר עם כל הכבוד לפיקה, לא ממש צריכה את נוכחותו כדי לתת את הטון בעולם הספורט.

שיר המונדיאל שלה ממשחקי הגביע העולמי ב-2010 בדרום אפריקה “Waka Waka” הוא שיר המונדיאל המצליח ביותר בכל הזמנים עם למעלה מ-3 מיליארד צפיות, כאשר שיר המונדיאל הנוסף שלה מהמשחקים ב-2014 בברזיל עשה גם הוא חייל עם למעלה מ-2 מיליארד צפיות.

אם זה לא מספיק, האחרונה זכתה להופיע במחצית משחק הסופרבול (הדבר תועד בסרט הדוקו “מחצית” של ג’יי לו אשר הופיעה איתה יחד), וכמובן שלא חסרים לה בארון פרסים על פועלה באופן כללי בעולם המוזיקה הכוללים בין השאר 3 פרסי גראמי ועוד 12 פרסי גראמי לטיני.

עקץ את שאקירה: הרכב המפתיע של פיקה

וכעת בואו נחזור ברשותכם לשיר אודות פיקה: כידוע, שאקירה שרה באחת משורות השיר כי הוא החליף פרארי ב(רנו) טווינגו ושעון רולקס בשעון קאסיו, ותגובתו של פיקה לא איחרה להגיע.

מסתבר כי האחרון הגיע למשחקי 'ליגת המלכים' (ליגת הקטרגל שהקים) ברכב רנו טווינגו. אם זה לא מספיק הוא גם הופיע לשידור של אותה הליגה עם שעון קאסיו והכריז באופן רשמי: "הגענו להסכם עם קאסיו". באותה הכרזה היה גם מסר ברור לזוגתו הנוכחית: "זה שעון לחיים, זה חתיכת שעון".

עד כה סביר להניח שעיקר הפרטים כבר ידועים לכם, אך מה שפחות ידוע הוא שלשאקירה יש היסטוריה לא קטנה בעולם המוטורי, ומה שאירוני הוא, שמדובר דווקא באותה רנו טווינגו, אותה הציגה הזמרת לנוכחים אי שם ב-1995 במופע מוטורי בבירת קולומביה, בוגוטה.

Seat León Cupra (מתוך האתר הרשמי)Seat León Cupra (מתוך האתר הרשמי)

שם זה לא נעצר – כעבור 12 שנים, בשנת 2007, שאקירה עיצבה דגם מוגבל של Seat León Cupra ממנו יוצרו שתי יחידות בלבד עם חתימתה המקורית של הזמרת על מכסה המנוע.

מה שהיה מיוחד באותו עיצוב (כפי שודאי ראיתם מעלה) היה הצבע הסגול מלא הנוכחות של המרכב החיצוני, כאשר במקביל חישוקי הגלגלים (18 אינץ’) נצבעו בשחור כדי לתת לרכב מראה מטאלי ייחודי. אם תהיתם באשר לעיצוב הפנימי, מסתבר שגם בו לא תצליחו למצוא שטח גדול מדיי ללא אותן נגיעות סגולות שנבחרו ע”י הקולומביאנית (ראו בתמונה מטה).

בכל הקשור לביצועים, מנוע הרכב הנו מנוע טורבו 2.0 ליטרים עם 240 כוחות סוס המאיץ מ-0 ל-100 ב-6.4 שניות. אגב, מטרת ייצור שתי היחידות האמורות מאותו רכב היתה לגייס תרומות לקרן של שאקירה לטובת ילדי קולומביה, כאשר בסופו של דבר אכן גוייסו 100 אלף אירו. בהמשך, לשאקירה היו שני שיתופי פעולה נוספים עם המותג הספרדי (סיאט) בהקשר סיבובי ההופעות שלה באירופה.

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ומאז 2019 עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור האזור המוטורי? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את האזור המוטורי. נתראה בכתבה הבאה!

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */