יום שישי, 03.05.2024 שעה 23:46

גם לאחר הפרישה: אוסף הרכבים של ג'רארד פיקה

הבלם של ברצלונה תלה את הנעליים לאחר המשחק מול אלמריה וכעת הוא יכול ליהנות, בין השאר, מאוסף הרכבים שלו. וגם: אי אפשר שלא להזכיר את האופניים

|
גם פיקה אוהב רכבים (אינסטגרם drivercarsbcn)
גם פיקה אוהב רכבים (אינסטגרם drivercarsbcn)

אי אפשר לחשוב על ההיסטוריה ההגנתית של ברצלונה לאורך העשורים האחרונים מבלי לחשוב על ג’רארד פיקה. אחד מהבלמים היותר טובים של המועדון הקטלוני בכל הזמנים (בשנים האחרונות קצת פחות) הודיע על פרישה ממשחק פעיל, ותלה את הנעליים לאחר המשחק הביתי מול אלמריה.

עם כל הכבוד לפרשיות שונות הקשורות בענייני טניס, שאקירה, רכישת קבוצות ומשחקי פוקר, אי אפשר לשכוח לפיקה את התארים הגדולים עם בארסה: שמונה זכיות בתואר האליפות, שבע זכיות בגביע המלך, שש זכיות בסופר קופה המקומי, שלוש בסופר קאפ האירופאי ועוד שלוש פעמים בגביע העולם לקבוצות.

לכלל התארים עם בארסה (כולל 52 שערים ב-616 הופעות בכל המסגרות ושני טרבלים) יש להוסיף כמובן את הזכיה בגביע העולמי ב-2010 ואת הזכיה ביורו 2012, כך שמדובר בשם ענק גם בכל הקשור לתור הזהב של הנבחרת הספרדית.

כפי שהזכרנו קודם לכן, שמו של פיקה אינו נקשר אך ורק לכדורגל, ובדומה לכדורגלנים רבים אחרים ברחבי העולם, גם הבלם הקטלוני החזיק (ומחזיק) בלא מעט רכבים יוקרתיים שתוקשרו לא פעם בתקשורת המקומית – הנה טעימה מחלק נכבד של הרשימה.

חלק מרכביו של פיקה לאורך השנים היו קשורים בהסכם החסות של הקבוצה עם Audi, כאשר הרכב העצמתי ביותר שלו מבית המותג הגרמני היה ה-RS6 עם מנוע V8 ו-600 כוחות סוס בעלות של 140 אלף אירו. בנוסף הוא גם החזיק ב-SQ7 שהנו רכב יותר “משפחתי”.

אחד מהרכבים היותר מסקרנים באוסף של פיקה הוא ה-Aston Martin DB9 GT. כאן כבר מדובר ברכב ספורט עם מנוע 6.0 ליטרים V12 אשר מפיק 547 כוחות סוס. הרכב מאיץ מ-0 ל-100 ב-4.5 שניות ומגיע למהירות שיא של כמעט 300 קמ”ש.

כמובן שאי אפשר לדבר על אוסף רכבים ללא נציג מבית פורשה, בטח כאשר מדובר ב-Cayenne Turbo S E-Hybrd. עם מנוע שמפיק 680 כוחות סוס, ודאי לא תופתעו לקרוא שעלות התענוג עומדת על 190 אלף אירו.

הרכב הבא ברשימה של פיקה מגיע גם הוא מבית יצרן גרמני והוא ה-Mercedes S-Class 63 AMG. מדובר ברכב המייצר 585 כוחות סוס בעלות של 210 אלף אירו, אשר מוגבל למהירות 250 קמ”ש ומאיץ מ-0 ל-100 קמ”ש ב-3.9 שניות.

ואם כבר מדברים על יצירות אומנות אי אפשר שלא להזכיר את ה-GranTurismo Sport (M145) מבית Maserati האיטלקית, שמעבר לעיצוב הייחודי גם מגיע למהירות שיא של 300 קמ”ש עם תאוצה מ-0 ל-100 ב-4.7 שניות.

ולסיום, אמנם אין מדובר ב”רכב”, אבל כבר בישרנו לכם בעבר על האופניים החשמליים של פיקה ה-Greyp G12S מבית חברת Rimac (גם סרחיו ראמוס נצפה עם אופניים דומים), אשר שווים לא פחות מ-10,000 אירו. שרק ישמור על עצמו אחרי הפרישה…

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ומאז 2019 עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור האזור המוטורי? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את האזור המוטורי. נתראה בכתבה הבאה!

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */