יום שישי, 19.04.2024 שעה 19:34

הטניס והאתלטיקה נכנסו לתוכנית הבתים הלאומיים

האיגודים, יחד עם זה של טיפוס הקירות, הצטרפו לתוכנית של מכון וינגייט. השר טרופר: "מעבירים תקציבי עתק", מנכ"ל המכון: " מהלך אסטרטגי ארוך טווח"

|
וינגייט (מכון וינגייט)
וינגייט (מכון וינגייט)

צעד משמעותי בקידום תוכנית הבתים הלאומיים. מכון וינגייט קיים הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים, בהשתתפות שר התרבות והספורט חילי טרופר, ובה הכריזו הצדדים על הצטרפותם של איגוד הטניס, האתלטיקה וטיפוס הקירות למכון.

לאחר טקס החתימה על הצטרפותם, למעשה מעתה מכון וינגייט מארח את הספורטאים של האיגודים המובילים בספורט הישראלי, כמו נבחרות הג’ודו, השחייה, ההתעמלות והאתלטיקה בין היתר. במשרד הספורט מקווים כי איגודים נוספים יצטרפו לתוכנית שתאפשר להם לקבל שירותים רבים בשטח המכון.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, אמר: “אנחנו יוצקים תוכן למכון. מיטב ההישגים של הספורט הישראלי נולדו כאן, בין היתר גם במשחקים האולימפיים האחרונים, כאשר בווינגייט מטפחים את הכישרונות הצעירים כל הדרך להצלחה בעולם. ראשי האיגודים, אני משוכנע שאתם עושים צעד נכון עם הקמת הבתים הלאומיים לענפים שלכם. זה המקום שיוביל את המצוינות. אנו מעבירים לכאן תקציבי עתק ותהיה כאן תנופת פיתוח אדירה. האחריות שלנו היא לעשות הכל כדי שנצליח ביחד. וינגייט הופך לבית של הספורט הישראלי”.

חילי טרופר (איציק בלניצקי)חילי טרופר (איציק בלניצקי)

מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי, ציין: “הקמת הבתים הלאומיים הוא מהלך אסטרטגי ארוך טווח, שיהפוך את מכון וינגייט לבית של הספורט הישראלי. האיגודים יעברו למרכז אימונים איכותי, הראוי לנבחרות הלאומיות ההישגיות בישראל. המתקנים המשודרגים יסללו עבורם את הדרך המקצועית להישגים ספורטיביים בינלאומיים, כפי שראינו עם נבחרות ההתעמלות שעברו לווינגייט כשנה וחצי לפני טוקיו 2020. מדובר באי ירוק שמכיל מרכזי אימון עם מגורים, תזונה ורפואת ספורט - הכל במקום אחד”.

יו”ר איגוד האתלטיקה, עמי ברן, אמר לאחר החתימה: “וינגייט היה בית הלאומי של כולנו, היינו פה עוד לפני הרבה שנים וההסכם הזה הוא משהו שצריך היה לקרות כבר לפני זמן רב. המנכ”ל שלי, גל לוי, השיג הישגים גדולים עבור האתלטים הישראלים בהסכם הזה ואני שמח על כך”.

עמי ברן, יו"ר איגוד האתלטיקה (נעם מורנו)עמי ברן, יו"ר איגוד האתלטיקה (נעם מורנו)

אשר קסו, יו”ר איגוד הכדורעף, ציין: “אני בטוח בבחירה שלנו ואני רוצה להודות למשרד הספורט על היצירה הזאת. אני בטוח שזו תהיה יצירת מופת”.

מנכ”לית איגוד ההתעמלות, שרית שנער, אמרה: “אני נרגשת לייצג את המתעמלים והמתעמלות, המאמנים והמאמנות, ומשפחת ההתעמלות כולה. זהו יום חג לענף שלנו. לפני פחות משלושה חודשים הוכחנו שיש לנו את הספורטאים הטובים ביותר שהביאו את ההישגים הגדולים ביותר. כאשר המשאבים מגיעים, גם ההישגים מגיעים. אני שמחה שמצאנו בית להתעמלות ואני מאמינה שבהשקעה נבונה נייצר מסורת של הישגים. תודה שעזרתם לנו לכתוב את ההיסטוריה של הספורט”.

יו”ר איגוד הטניס, אבי פרץ, הוסיף: “רוח התקופה מביאה איתה שינוי, במשרד הספורט ובמכון וינגייט. יש תמיכה שמתבטאת בהקמת הבית הלאומי הזה. אנו בטוחים כי התמיכה הזו לא תעצור. הקמת הבית הלאומי זה אמצעי, לא מטרה, כי נשתמש בו כדי להשיג את המטרות שלנו. נחבר את המועדונים, השחקנים והמרכזים כדי לייצר ימים יפים. שמחנו והיינו גאים בכל פעם שספורטאי ישראלי עלה להתחרות במשחקים האולימפיים והתרגשנו מהתקווה, ואני מודה שהייתה גם קצת קנאה. אנו מתכננים שינויים ברובד המקצועי ונעשה הכל כדי להגיע למשחקים האולימפיים ולהישגים נוספים אחרים. אין לי ספק שהזרעים שזורעים פה יישאו פרי. יש לנו סבלנות ואמונה שהטניסאים שלנו יחזרו לקדמת הבמה”.

תאונה במירוץ האופניים רגע לפני קו הסיום
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */