יום חמישי, 28.03.2024 שעה 11:31
ליגה לאומית 23-24
5417-4727עירוני ק"ש1
5432-5127בני יהודה2
5126-4427עירוני טבריה3
4934-5427מכבי יפו4
4330-4227הפועל נוף הגליל5
4042-4627הפועל ניר רמה"ש6
3837-2927מכבי הרצליה7
3733-3527הפועל א.א. פאחם8
3538-3827הפועל עכו9
3433-2727מ.ס כפר קאסם10
3347-3527סקציה נס ציונה11
2932-3227הפועל ר"ג12
2935-2327הפועל ראשל"צ13
2637-2427הפועל כפ"ס14
2147-2727הפועל עפולה15
1657-2327איחוד בני שפרעם16
לוח משחקים
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 29/03, 16:00
  • עירוני טבריה
  • עירוני ק"ש
  • שישי, 29/03, 16:00
  • הפועל א.א. פאחם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 29/03, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 29/03, 16:00
  • בני יהודה
  • הפועל עפולה
  • שישי, 29/03, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • מ.ס כפר קאסם
  • שני, 01/04, 19:00
  • מכבי הרצליה
  • איחוד בני שפרעם
  • שני, 01/04, 19:00
  • הפועל עכו
  • מכבי יפו
  • שני, 01/04, 19:00
  • הפועל ניר רמה"ש

נחמיאס: בני יהודה בתקופה לא טובה, באים לנצח

המחזור השני של הלאומית יתקיים כולו ב-20:30 ובלם ר"ג נחוש לנצח את האקסית, אבוקסיס: "רוצים לתקן". ראשל"צ מול כפר קאסם, כפ"ס נגד הפועל פ"ת

|
שחקני הפועל רמת גן (חגי מיכאלי)
שחקני הפועל רמת גן (חגי מיכאלי)

המחזור השני בליגה הלאומית יתקיים היום (חמישי, 20:30) כאשר כל המשחקים יתקיימו בשעה אחידה. במוקד, בני יהודה תנסה להשיג ניצחון ראשון מול הפועל רמת גן, הפועל כפר סבא תארח את הפועל פתח תקווה, הפועל ראשון לציון תפגוש את מ.ס כפר קאסם ומכבי בני ריינה תשחק נגד בית”ר ת”א/בת ים. בנוסף, א.ס אשדוד תארח את הפועל עכו, הפועל רמת השרון תצא למשחק חוץ מול הפועל עפולה, הפועל רעננה נגד מכבי אחי נצרת והפועל אום אל פאחם תתארח אצל סקציה נס ציונה.

בני יהודה – הפועל רמת גן (בלומפילד)

הקבוצה של יוסי אבוקסיס טרם התחברה כמו שצריך והשיגה עד כה ניצחון אחד בלבד העונה בגביע הטוטו מתוך חמישה משחקים, כולל ההפסד במחזור הראשון בליגה מול הפועל פ”ת. מנגד, האדומים מגיעים אחרי 1:1 במחזור הקודם נגד מכבי בני ריינה, כשהם רוצים להתחיל לנצח ולאסוף את הנקודות כדי להיות בסופו של דבר בפלייאוף העליון. במחזור הראשון של גביע הטוטו שתי הקבוצות נפגשו והאדומים יצאו עם ידם על העליונה עם ניצחון 1:2.

רז נחמיאס, בלם ר”ג, סיפר ל-ONE: “מצפה לנו משחק קשה, אני חושב שבני יהודה הקבוצה הכי איכותית בליגה וזה לא סוד שהם בתקופה לא טובה, אבל אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו לכל משחק – הכי טוב שאפשר ובאים כדי לנצח”. המפגש מול האקסית: ”מול כל יריבה הרצון תמיד להוכיח ולעשות את הכי טוב שלי על המגרש אבל כמובן שמול האקסית יש רצון גדול יותר”.

מנגד, מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס דיבר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מגיעים למשחק השני בליגה, אחרי שבמשחק הראשון הפסדנו. אמנם הייתה לנו מחצית שנייה טובה, אבל לא הצלחנו להבקיע מספיק שערים ביחס לכמות המצבים שהגענו אליהם. אנחנו רוצים לתקן את הפתיחה הלא טובה שלנו, אבל יחד עם זאת אנחנו בטוחים שממשחק למשחק הקבוצה תתחבר, תכבוש יותר שערים וגם הניצחונות יגיעו”.

יוסי אבוקסיס (נעם מורנו)יוסי אבוקסיס (נעם מורנו)

הפועל כפר סבא – הפועל פתח תקווה (לויטה)

הירוקים מכפ”ס פתחו את העונה ברגל ימין עם 0:1 קטן ומתוק על הפועל עכו, שהגיעה לגמר גביע הטוטו והגיעה למשחק במומנטום מצוין. החבורה של אורי גוטמן תיאבק ככל הנראה על עליית ליגה עד סוף הדרך ותרצה בוודאי להמשיך במסלול הניצחונות. מנגד, פ”ת חוללה סנסציה גדולה כאשר ניצחה את המועמדת מספר 1 לעלות ליגה, בני יהודה ונתנה לאוהדיה תקווה שהעונה הנוכחית תיראה אחרת מהעונה הקודמת.

שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים עם אופק אושר (שחר גרוס)שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים עם אופק אושר (שחר גרוס)

הפועל ראשון לציון – מ.ס כפר קאסם (הברפלד)

ראשל”צ מוליכה את הטבלה בזכות 1:3 משכנע במחזור הקודם מול בית”ר ת”א/בת ים, והקבוצה תרצה להמשיך ביכולת הטובה שהציגה לאורך כל המשחק. מן העבר השני, כפר קאסם ניצחה גם היא במחזור הקודם 0:2 את נס ציונה ולמחזור הבא לפחות קבוצה אחת תגיע כשהיא כבר לא עם 100 אחוזי הצלחה במשחקי הליגה.

שחקני הפועל ראשון לציון (נעם מורנו)שחקני הפועל ראשון לציון (נעם מורנו)

מכבי בני ריינה – בית”ר ת”א/בת ים (גרין)

בני ריינה עדיין מנסה להסתגל לליגה חדשה ובמחזור הקודם סיימה ב-1:1 מול הפועל ר”ג. הקבוצה ניצחה רק משחק אחד בגביע הטוטו ותנסה כמובן לצבור כמה שיותר נקודות כדי לתקוע יתד ולשרוד בלאומית. היריבה שלה במשחק, בית”ר ת”א ספגה 3:1 מפתיע מהפועל ראשל”צ במחזור הקודם ותנסה להתאושש בהקדם ולחזור ליכולת הטובה שהציגה במשחקי גביע הטוטו, שם הגיעה עד לגמר ויש לה הזדמנות עדיין לזכות בתואר.

אדהם האדיה, מאמן בני ריינה התייחס ליחסי הכוחות במשחק: “הכנו את הקבוצה השבוע כדי לבוא מוכנים ולעשות את העבודה, שזה להשאיר את 3 הנקודות בבית במשחק סופר חשוב בפתיחת העונה. אנחנו משחקים בבית נגד קבוצה טובה וחזקה, אבל השחקנים עשו עבודה טובה השבוע והתכוננו בהתאם. אני מאוד מרוצה מאיך שהם עובדים וצריך ליישם את זה במשחק”.

אייל חן, שחקן בית”ר ת”א, אמר: “אנחנו מתכוננים למשחק כמו שאנחנו מתכוננים לכל משחק, עם התאמות לקבוצה היריבה. זה משחק לא קל בחוץ, אצל קבוצה שעלת ליגה ושרוצה להוכיח את עצמה. בכל זאת אנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו ולעשות הכל כדי לקחת 3 נקודות הביתה”.

אדהם האדיה (עמרי שטיין)אדהם האדיה (עמרי שטיין)

א.ס אשדוד – הפועל עכו (אצטדיון הי”א)

העולה החדשה ניצחה במשחקי הדירוג 0:3 את רמה”ש ובמחזור הראשון שתי הקבוצות נפגשו שוב ונפרדו ב-1:1. מהצד השני, עכו הפסידה 1:0 להפועל כפ”ס בפתיחת הליגה אחרי שבגביע הטוטו הקבוצה די הרשימה והעפילה לגמר מול בית”ר ת”א. החבורה של מסאי דגו תרצה לחזור למסלול הניצחונות מול העולה החדשה.

מאמן א.ס אשדוד, רוני אוואט דיבר לפני המשחק: ”אנחנו מתכוננים כרגיל לכל משחק עם דגשים מסוימים על היריב אבל בעיקר על שיפור היכולת שלנו. לצערי עדיין רחוקים מסגל מלא וגם כעת יחסרו לא מעט שחקני מפתח, אבל נגיע באנרגיות חיוביות. זה משחק ליגה ביתי של המועדון לאחר 25 שנים ואנחנו רוצים לנצח כדי לצאת עם תחושה טובה. עכו קבוצה טובה ומאומנת ואני בטוח שיהיה משחק שקול”.

מסאי דגו (חגי מיכאלי)מסאי דגו (חגי מיכאלי)

הפועל עפולה – הפועל רמת השרון (עפולה)

קבוצת הבת של מכבי חיפה התחילה את העונה ברגל שמאל ונכנעה 2:1 למכבי אחי נצרת ותנסה להתאושש תחת הדרכתו של גיא ויזינגר, שבקבוצה לא פוסלים כי יישאר המאמן הראשי לאורך כל העונה. ברמה”ש מבינים כי הקבוצה חייבת להשתפר, הכחולים טרם ניצחו העונה וכבשו שלושה שערים בלבד בחמישה משחקים בכל המסגרות, אם כי בגביע הטוטו שותפו שחקני המשנה של הקבוצה ולא הסגל הראשי.

קווין רינשטיין, שחקן עפולה, דיבר לקראת המשחק: “אנחנו רוצים לתקן את הפתיחה הלא טובה שלנו, במשחק האחרון נראינו טוב יחסית לסגל החסר שהגענו איתו למפגש מול אחי נצרת, אך במבחן התוצאה נכשלנו והפסדנו את הנקודות. בבית שלנו אנחנו יכולים לנצח כל יריבה ונעשה הכל על מנת להשאיר את הנקודות אצלנו”.

עידן בראון, מאמן רמה”ש, אמר: “אנחנו מתכוננים למשחק חוץ קשה מאוד נגד קבוצה איכותית. משחק חוץ בעפולה זה אף פעם לא קל אבל גם לנו יש את הרצונות שלנו ונעשה הכול בשביל לחזור עם נקודות מהמשחק הזה”.

שחקני הפועל רמת השרון (שחר גרוס)שחקני הפועל רמת השרון (שחר גרוס)

הפועל רעננה – מכבי אחי נצרת (אצטדיון רמת גן)

עוד קבוצה שפתחה את העונה ברגל שמאל היא הפועל רעננה, שגם היא עוד לא הצליחה להשיג ניצחון העונה, אם כי היא מצאה את הרשת בכל אחד מחמשת המשחקים שלה. בקבוצה צריכים לעבוד על החלק ההגנתי שכאמור ספג בכל משחק העונה. מן העבר השני, הירוקים גברו במחזור הקודם 1:2 על הפועל עפולה משערים של אנאס דאבור ואחמד עאבד והם ירצו להוכיח שהקבוצה חזרה לעצמה אחרי פתיחה לא טובה בגביע הטוטו.

אחמד עאבד התייחס למשחק: “תמיד כיף לנצח אבל אם לא נבוא למשחק הזה עם אותה גישה ואותן אנרגיות כמו במשחק הקודם, אז הניצחון הזה לא שווה כלום כי רעננה קבוצה חזקה ואיכותית. צריך לעבור משחק משחק, הליגה הזאת משוגעת ומאוד קשה לכן צריך לעשות את הדברים נכון ובסבלנות כדי שהעונה הזאת תיראה אחרת מהקודמת”.

אחמד עאבד (נעם מורנו)אחמד עאבד (נעם מורנו)

סקציה נס ציונה – הפועל אום אל פאחם (נס ציונה)

הכתומים מנס ציונה ספגו 2:0 מכפר קאסם במחזור הראשון של הליגה והפעם הקבוצה של ניר ברקוביץ’ תנסה לכבוש וגם לנצח במשחק מול קבוצה שלא תעשה לה חיים קלים בכלל. אום אל פאחם מנגד, גברה על הפועל רעננה במחזור הפתיחה 1:2 אחרי מהפך גדול בזכות צמד שערים של אחד השחקנים הכי טובים בליגה, טימור אביטן, שהוביל אשתקד את הפועל איכסל לפלייאוף העליון.

טימור אביטן, חלוץ א.א. פאחם, סיפר: “אין יותר כיף מלפתוח את העונה עם ניצחון ולכבוש צמד, הלוואי שזה יהפוך להרגל אבל באמת שזה כבר עבר ויש לנו משחק חוץ נגד נס ציונה. מוטי והצוות הכינו אותנו למשחק ובע”ה מקווים לנצח ולקחת עוד 3 נקודות”.

טימור אביטן ועידן בן אבו (פרטי)טימור אביטן ועידן בן אבו (פרטי)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */