יום שישי, 19.04.2024 שעה 13:38

הווינר משיק אפליקציה חדשה לקראת יורו 2020

לקראת הטורניר הגדול, בווינר משיקים אפליקציה מתקדמת בה יהיו מגוון פיצ'רים חדשניים, המלצות של כתבים, מידע סטטיסטי רב, שיתוף טופס עם חברים ועוד

|
האפליקציה החדשה של הווינר (מערכת ONE)
האפליקציה החדשה של הווינר (מערכת ONE)

הנה זה מגיע: שבוע לפני שריקת הפתיחה למשחקי יורו 2020 אשר נדחו בשנה בשל משבר הקורונה, הווינר משיק אפליקציה חדשה ומשודרגת הכוללת מגוון פיצ'רים חדשניים. חיבור ביומטרי באמצעות זיהוי פנים וטביעת אצבע, הרבה יותר מידע סטטיסטי, המלצות של פרשנים וכתבי ספורט, אפשרויות לשיתוף טופס עם חברים וברשתות, ועוד.

כחלק מההערכות של הווינר לאירועי השיא של הקיץ בספורט העולמי - יורו 2020, קופה אמריקה והמשחקים האולימפיים בטוקיו, אשר נדחו מהשנה שעברה, הושקה גם האפליקציה החדשה תחת הכותרת - "האפליקציה החדשה של ווינר - יש לך את כל הכלים להרוויח". 

יעל אלמור, מ''מ מנכ"לית הטוטו (ראובן קפוצינסקי)יעל אלמור, מ''מ מנכ"לית הטוטו (ראובן קפוצינסקי)

מלבד ממשק חדש, קל ונוח יותר לשימוש, מכילה האפליקציה החדשה גם מגוון פיצ'רים חדשים לשיפור חווית המשתמש. כך לדוגמה, ניתן מעתה להתחבר לאפליקציה באופן ביומטרי באמצעות זיהוי פנים ו/או טביעת אצבע. האפליקציה החדשה מאפשרת גם לשתף את טופס ההימורים עם חברים וברשתות. בנוסף, מכילה האפליקציה לטובת הלקוחות יותר מידע סטטיסטי, תוכן מגוון כגון: טיפים והמלצות של פרשנים וכתבי ספורט מובילים בישראל, סינון אופציות בליין, אפשרויות חיפוש מתקדמות ועוד. 

הקמע של יורו 2020. חוזרים לשגרה (רויטרס)הקמע של יורו 2020. חוזרים לשגרה (רויטרס)

האפליקציה החדשה הנה תולדה של תהליך עבודה פנימי של אגף האון ליין, מנהלת המוצר, שמרית קילצ'בסקי, ואגף מערכות המידע בראשות אלי בן סימון במועצה להסדר ההימורים בספורט, שכלל בין השאר מיפוי העדפות של הקהל הישראלי, זיהוי של טרנדים חמים כיום בעולם בתחום אפליקציות הספורט בעולם, ופיתוח יישום חדשני ומתקדם לטובת שיפור חוויית המשתמש של הלקוחות כדי להעמיד לרשותם הרבה יותר מידע ותוכן זמינים.  

מלבד הפיצ'רים החדשים, ימשיכו לעמוד לרשות הלקוחות של האפליקציה: מאות אופציות הימור בכל יום על אירועי הספורט בארץ ובעולם, מבצעים והטבות פרסונליות, עדכונים מידיים, מידע על כללי המשחק, תקנות, משחקים באחריות ועוד.

האפליקציה זמינה כיום להורדה או לשדרוג ללקוחות אייפון בחנות ה-App store ולמשתמשי אנדרואיד משרתי הטוטו המאובטחים. האפליקציה של ווינר נחשבת לאחת הפופולריות בישראל בקרב חובבי הספורט וכוללת מאות אלפי לקוחות רשומים. כיום מרכזת האפליקציה כ-83% מסך מחזור ההכנסות של פעילות הדיגיטל של המועצה להסדר ההימורים אשר עמד בשנה שעבר על כחצי מיליארד ש”ח. 

יורו 2020 (רויטרס)יורו 2020 (רויטרס)

יעל אלמור לאון, מ"מ מנכ"ל המועצה להסדר ההימורים, אשר עמדה בראש מיזם האפליקציה החדשה אמרה: "אני גאה לומר שהאפליקציה החדשה של ווינר ניצבת כיום בשורה אחת עם מיטב אפליקציות הימורי הספורט בעולם. לאור השימוש הגובר כיום בנייד מצריכת חדשות, קניות ועד לניווט ותשלום חנייה, אין זה מפתיע שגם צריכת תכני הספורט עברו כמעט באופן בלעדי לסלולר. זו הסיבה שבחרנו באפליקציה החדשה כפרויקט דגל שהיה חשוב לנו להשיק לפני אירועי השיא של הקיץ. מלבד הרבה יותר כיף, חוויית משתמש משופרת, אמצעי אבטחה ביומטריים, גולת הכותרת של האפליקציה בעיני היא הרבה יותר מידע נגיש וזמין לטובת הלקוחות שלנו”.

אלמור הוסיפה: “המידע הקיים מאפשר להם לבצע ניתוח ברמה הגבוהה ביותר בדרך לקבלת ההחלטות. תחום הימורי הספורט בארץ ובעולם עובר בשנים האחרונות שינוי גדול הודות למהפכת הסלולר. במובנים רבים, הסטטיסטיקות והמידע העצום שזמין ונגיש כיום לכל אחד בכף היד הופך את הימורי הספורט לתחום שאינו שונה במהותו להשקעה בבורסה. בשני התחומים, יותר ויותר שחקנים מקבלים את ההחלטות באופן יותר מושכל על בסיס ניתוח של מידע וסטטיסטיקה. לכן, גם החלטנו שהכותרת של האפליקציה החדשה תהיה- 'עם האפליקציה החדשה – יש לך את כל הכלים להרוויח”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */