יום רביעי, 17.12.2025 שעה 23:41
ליגה אנגלית 25-26
3610-3016ארסנל1
3416-3816מנצ'סטר סיטי2
3317-2516אסטון וילה3
2815-2716צ'לסי4
2615-2016קריסטל פאלאס5
2626-3016מנצ'סטר יונייטד6
2624-2616ליברפול7
2617-1916סנדרלנד8
2419-1816אברטון9
2323-2516ברייטון10
2221-2516טוטנהאם11
2220-2116ניוקאסל12
2128-2516בורנמות'13
2026-2316פולהאם14
2025-2216ברנטפורד15
1825-1716נוטינגהאם פורסט16
1630-2016לידס17
1332-1916ווסטהאם18
1033-1816ברנלי19
235-916וולבס20

מחקר: הקהל שצורך הכי הרבה מידע על העברות

באירופה בדקו במנועי החיפוש: לא פחות מ-14 מ-20 קבוצות ברשימה הן מהפרמייר ליג, בארסה גם כן במיקום גבוה, ריאל ויובנטוס פחות ובאיירן אדישה לגמרי

|
הולאנד, מסי, אמבפה, רונאלדו ולבנדובסקי (רויטרס)
הולאנד, מסי, אמבפה, רונאלדו ולבנדובסקי (רויטרס)

המידע על העברות בעולם הכדורגל הוא אחד התכנים הנצרכים ביותר על ידי האוהדים. תהליך החתמת שחקן בכיר מלווה בדרך כלל בספקולציות רבות המפורסמות באתרים ובעיתונים השונים ויוצרות עניין רב בקרב חובבי הענף.

האתר Compare.bet, התעניין באופי הצריכה של שוק ההעברות והשתמש בכלי הניתוח מקוון על מנת לגלות אילו אוהדי כדורגל הכי מתעניינים בנושא הרכש של המועדון שלהם. על פי הממצאים, אוהדי מנצ’סטר יונייטד הם הכי פעילים בחיפוש מידע ברשתות בנוגע לשוק ההעברות, עם כמיליון ו-775 אלף חיפושים בממוצע לחודש.

אוהדי מנצאוהדי מנצ'סטר יונייטד (רויטרס)

במקום השני נמצאים אוהדי ארסנל עם כמיליון ו-631 אלף חיפושים. למעשה, אוהדי קבוצות הפרמיירליג מובילים בכל הנוגע לעניין סביב המלפפונים החמים של הקיץ, כאשר ליברפול, צ’לסי וטוטנהאם סוגרות את החמישייה הפותחת של הרשימה וסך הכול 14 מ-20 הראשונות ברשימה הן אנגליות.

במקום השישי ניצבים אוהדי ברצלונה עם ממוצע של 137 אלף חיפושים אודות מידע על החתמות. ומה בנוגע לאוהדי ריאל מדריד? הם סוגרים את העשירייה הראשונה עם 71 אלף חיפושים בלבד בממוצע לחודש.

אוהדי ברצלונה (רויטרס)אוהדי ברצלונה (רויטרס)

התנהגותם של האוהדים האיטלקים מעט מפתיעה, ולמרות ששוק ההעבות נחשב לז’אנר בעיתונות המקומית, שתי קבוצות בלבד (יובנטוס ומילאן) נמצאות ב-20 הראשונות של הרשימה. אוהדי באיירן מינכן ממעטים לצלול לחיפושים באתרים, ככל הנראה הודות לגישה השמרנית של המועדון בכל הנוגע להחתמת שחקנים ומידת ההצלחה הרבה של הקבוצה.

למרות שלא מדובר במחקר המנסה לתת פרשנות מדעית להרגלי צריכת המידע, לא קשה להסיק שהאינטרס של האוהדים גדל באותם מועדונים גדולים המחפשים לצאת לדרך חדשה, וליגות עם פוטנציאל כלכלי כמו האנגלית. לעומת זאת, קבוצות מצליחות או לחילופין מליגות פחות בכירות, מייצרות פחות עניין בקרב העוקבים.

הרשימה המלאה של 20 הראשונות:

מנצ’סטר יונייטד – 1,775,150 חיפושים בנוגע להעברות בממוצע מדי חודש

ארסנל – 1,631,800

ליברפול – 800,500

צ’לסי – 624,000

טוטנהאם – 236,300

ברצלונה – 137,100

מנצ’סטר סיטי – 110,000

אברטון – 102,950

פ.ס.ז’ – 82,650

ריאל מדריד – 71,600

ווסטהאם – 61,850

יובנטוס – 46,300

לידס – 46,300

אסטון וילה – 39,300

דורטמונד – 38,900

ניוקאסל – 37,600

לסטר – 22,960

פולהאם – 21,240

סאות’המפטון – 17,000

מילאן – 14,400

לאפורטה נחת בישראל לקראת תערוכת ברצלונה



טוען תגובות...
אסור לפספס
נגןלאמין משחק באולינג, הצליח לעשות סטרייק?
לאמין משחק באולינג, הצליח לעשות סטרייק?
נגןכך נראית אליפות עולם בטטריס עם רחפנים
כך נראית אליפות עולם בטטריס עם רחפנים
נגןמפחיד מדי: מגרש כדורגל בגובה 1700 מטר
מפחיד מדי: מגרש כדורגל בגובה 1700 מטר
נגןלא לכל אחד: המעריצה שהחליפה חולצה עם מסי
לא לכל אחד: המעריצה שהחליפה חולצה עם מסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */