אחד הציטוטים המפורסמים ביותר של זלאטן איברהימוביץ’ בשנת 2020 היה שאם הוא היה מגיע למילאן בתחילת העונה הקודמת היא היתה זוכה באליפות. היות ומדובר במלך הציטוטים המצחיקים בעולם הכדורגל לא ידענו האם לקחת זאת ברצינות, אך הפעם מסתבר שזלאטן היה רציני, אפילו רציני מאוד.
העונה הוא אמנם שיחק רק ב-6 מתוך 14 משחקים בליגה עקב פציעה (אמור לחזור באמצע ינואר), אך באותם 6 משחקים הוא הספיק להבקיע 10 שערים ולהוסיף אפילו בישול אחד. ההספק האדיר של הענק השבדי תרם רבות לפתיחה המצויינת של הרוסונרי אשר מוליכים את הטבלה האיטלקית, במקביל לעובדה שהם הקבוצה היחידה בחמש הליגות הגדולות שטרם הפסידה.
לפני מספר חודשים הסתבר שההגעה של זלאטן למילאן לא היתה השינוי היחיד בחייו של השבדי בשנת הקורונה. כאשר חגג באוקטובר האחרון את יום הולדתו ה-39, הוא העלה תמונה באינסטגרם ל-46 מיליון העוקבים שלו בה הוא מברך את עצמו “מזל טוב זלאטן” עם תמונה של Porsche 911 Targa 4S Heritage עוצרת נשימה בצבע אדום.
מדוע מדובר בשינוי? החלוץ המתנשא לגובה של 1.95 מ’ שכח לכאורה את מותג הרכב השבדי VOLVO אותו הוא מקדם בשנים האחרונות. מעבר לעובדה שזלאטן השתתף בסרטוני פרסומת של המותג, מנכ”ל החברה אמר אודותיו לפני מספר שנים: "וולוו היא חלק מעולם גלובלי, אבל דווקא משבדיה אנו שואבים את הכוח וההשראה שלנו. זה משהו שמשותף לנו ולזלאטן”. מרגש.
בנקודה זו נציין שאתם לא צריכים לדאוג יותר מדי לרומן של זלאטן עם מותג הרכבים השבדי, שכן רק לפני מספר שבועות החלוץ קיבל במתנה את דגם ה-XC60 החדש של החברה.
מי שעוד קיבל את הרכב הוא לא אחר מאשר מלך שבדיה קרל גוסטב ה-16, ובאחת מהכתבות שסיקרה את הענקת הרכבים נכתב שמלך שבדיה קיבל את הרכב וגם המלך הלא רשמי של שבדיה קיבל את הרכב – זלאטן איברהימוביץ’…
ונחזור לפורשה המדוברת. זלאטן התאהב ובחר בדגם בצבע הדובדבן המטאלי שהוצג עוד בחודש יוני האחרון, כשעמדו בפניו שתי אפשרויות לבחירה: תיבת הילוכים ידנית עם שבעה הילוכים או תיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה הילוכים.
מכל מקום, מדובר בגרסה מיוחדת עם גימור ואלמנטים אשר אינם קיימים בגרסת ה-Targa 4 ולכן המחיר הוא שונה לחלוטין. 210 אלף אירו עבור הרכב ברשותו של זלאטן לעומת 165 אלף לגרסה הרגילה, אבל מה הם כמה עשרות אלפי אירו בשביל כדורגלן עם הון של 195 מיליון אירו...
וקצת נתונים טכניים לסיום. המכונית של המותג הגרמני, שבעוד 10 שנים יחגוג מאה שנים להיווסדו, מתאפיינת במנוע טורבו 3.0 ליטרים עם 450 כ”ס – עם מהירות שיא של 304 קמ”ש ותאוצה מ-0 ל-100 ב-3.6 שניות.
הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.
רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה!