יום שבת, 04.05.2024 שעה 03:04

כמה שווה אוסף המכוניות המטורף של מייוות'ר?

עם שיא ניצחונות מדהים בזירה והון של יותר ממיליארד דולר, המתאגרף הציג את אחד מאוספי המכוניות שלו: כולן אגב בשחור. צפו בנאום הבוטה שלו לשונאיו

|
מייוות'ר מציג את אוסף הרכבים המטורף שלו (אינסטגרם)
מייוות'ר מציג את אוסף הרכבים המטורף שלו (אינסטגרם)

גם אם אתם לא מבינים יותר מדי באגרוף, ודאי שמעתם את שמו של פלויד מייוות’ר, אחד מהמתאגרפים הגדולים ביותר בכל הזמנים.

לפני מספר שנים שמו עלה לכותרות גם אצל חובבי הספורט הישראלים, בשל הקרב המפורסם ב-2017 מול קונור מקרגור – אלוף העולם של ה-UFC במשקל קל. הקרב הגיע לכותרות הראשיות (גם במהדורות החדשות “הרגילות”) עוד טרם קיומו, עקב האישיות הצבעונית של שני המתחרים בזירה והטראש טוק, וזכויות השידור גם עלו בהתאם, שכן דובר בזמנו על מאות מיליוני דולרים.

מייוות’ר ניצח באותו קרב ומיד הודיע על פרישה בגיל 40 עם רקורד מקצועני של 50 ניצחונות ואפס הפסדים, כאשר ב-27 מהקרבות הוא ניצח בנוקאאוט. שיא הניצחונות שלו אגב, שבר את שיאו של רוקי מרציאנו האגדי משנות ה-50.

מייוות'ר חובט במקגרגור באותו קרב מפורסם (רויטרס)מייוות'ר חובט במקגרגור באותו קרב מפורסם (רויטרס)

עם כל הכבוד לשיאים של מייוות’ר בזירה, גם בפן הפיננסי הוא יודע בהחלט כיצד להגיע עד הקצה. במשך מספר שנים פורסם בפורבס כי הוא הספורטאי בעל השכר הגבוה ביותר בעולם, ועם הון של יותר מ-1.1 מיליארד דולר הוא אחד מהספורטאים המרוויחים ביותר בהיסטוריה (הונו של מייקל ג’ורדן לצורך ההשוואה עומד על 1.7 מיליארד דולר).

עם זאת, כמו שמייוות’ר יודע להרוויח הוא גם בהחלט יודע איך לבזבז. ההערכות מדברות על כך שהמתאגרף המעוטר, עם רקורד של עשר אליפויות ואליפות עולם בחמישה ארגוני אגרוף מקצוענים שונים, גם מבזבז כמעט 60 מיליון דולר בכל שנה...

על מה הולך הכסף אתם שואלים? בין השאר על בתים במיאמי, לאס וגאס ובלוס אנג’לס  כאשר בכל אחד מהם יש לו גארז’ עם אוסף מכוניות מרשים. את אחד מהם הוא חשף לאחרונה באינסטגרם שלו, וזה גם הגיע עם נאום ל”שונאים” שלו…

אוסף רכבים המוערך בכ-7 מיליון דולר

תוך כדי שהוא מציג את אוסף הרכבים השחורים שלו (נזכיר שיש עוד בבתים אחרים) המתאגרף בן ה-43 התחיל לפתוח בנאום שרחוק מאוד מלהיות ממלכתי: “המוטיבציה, המוטיבציה, המוטיבציה, אני המנחה שלכם לעונה זו יא שונאים בני ז#%#%. אתם מוזמנים להצטרף אליי לסיור יא שונאים בני ז#%#%. בואו נתחיל”.

הסיור מתחיל בהצגת חלק מהרכבים והנאום ממשיך: “הרולס רויס, הרולס רויס והבנטלי. רבים מהבני ז#%#% אינם שונאים, רבים מהם מראים אהבה, אבל אפילו אם אתם שונאים לא אכפת לי. בואו נכייף”. יש לנו את הבנטלי, את הרוליס רויס, את הלמבו ואת הפרארי. אני כאן רק כדי לתת לכם מוטיבציה, בואו נכייף”.

אוסף הרכבים המטורף של פלויד מייוות'ר

עוד לפני שנמשיך לשאר הנאום של מייוות’ר נציין עבור אוהבי הרכבים שביניכם את רשימת הרכבים המוצגים: Rolls-Royce Cullinan, Rolls-Royce Phantom, Bentley Flying Spur, Rolls-Royce Drophead, Rolls-Royce Wraith, Rolls-Royce Dawn, Bentley Continental GT Mulliner, Lamborghini Aventador, Ferrari 458 GTB, Ferrari California, Ferrari FF and Ferrari 599 GTB Fiorano.

לאחר מכן מייוות’ר הציג את האדם האחראי לטיפול השוטף ברכבים: “ברגע שאנו מגיעים לכאן וג’יי עושה את העבודה שלו, אל תתעסקו איתו, עזבו אותו במנוחה, אל תשנאו אותו כי הוא לא שונא אתכם”.

הנאום לא נעצר כאן: “אתם יודעים מה, יום שישי היום, אז אתם תגידו לי איזה רכב שחור אני צריך לבחור הלילה כדי שיהיה לנו כיף בבלאק פריידי – ביום פלויד פריידי. אולי זה יהיה יום פרארי, יש לנו כאן ארבע מועמדות לבחירה, או שנבחר בכלל למבו או בנטלי”. ולסיום כמובן שהיה צריך לחזור גם קצת לילדות: “טויס אר אס, אני ילד גדול עכשיו”. 

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה!

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */