יום שני, 29.04.2024 שעה 03:04
ליגת ווינר סל 23-24
88%1899-220224מכבי ת"א
74%1891-216923הפועל ת"א
74%1846-194623עירוני רמת גן
64%1731-182022הפועל ירושלים
57%1829-190423הפועל חולון
52%1932-190923עירוני קריית אתא
48%1922-189123בני הרצליה
43%2063-190423הפועל חיפה
39%1874-184223הפועל עפולה
38%2017-196224עירוני נס ציונה
27%1889-167922הפועל אילת
25%2138-196124הפועל גליל עליון
22%2044-188623הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 77 - 90
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • עירוני נס ציונה
  • 102 - 63
  • הפועל ת"א
  • עירוני קריית אתא
  • 73 - 90
  • הפועל עפולה
  • הפועל גליל עליון
  • 83 - 76
  • הפועל חיפה
  • הפועל ירושלים
  • שלישי, 30/04, 18:00
  • עירוני רמת גן
  • הפועל אילת
  • רביעי, 01/05, 18:45
  • הפועל חולון

רפפורט: רמי כהן דיקטטור לא פחות ממני

מי שהיה מבעלי הפועל ת"א פותח פה בראיון בלעדי ל-ONE: "מה ששכחתי בכדורסל יש אנשים שטרם למדו", על המועדון, העידן שלו, הכישלון והשנאה למכבי ת"א

|
ידידיה רפפורט (רדאד ג'בארה, גרפיקה: קרולינה אריכמן)
ידידיה רפפורט (רדאד ג'בארה, גרפיקה: קרולינה אריכמן)

הפועל תל אביב עברה רעידת אדמה בקיץ החולף, כאשר  הוועד המנהל בראשות היו"ר רמי כהן החליט להזיז הצידה את ידידיה רפפורט, שניהל את המועדון לאורך כל השנים האחרונות לצדו של כהן. רפפורט, כאחד מהבעלים של המועדון ומי ששם מכיסו בכל עונה כסף בקבוצה (ההערכה היא מיליוני שקלים ב-8 שנים בהן פעל בקבוצה) נחשב למאוד דומיננטי ולא עושה חשבון.

ברגע שבוועד המנהל החליטו להפוך אותו למי שתורם כסף למועדון ללא כל יכולת השפעה, הוא החליט לעזוב את הקבוצה שהוא מאוד אוהב. כעת, כשלושה חודשים לאחר הדחתו, רפפורט פותח פה ללא חשבון בראיון בלעדי ל-ONE.

לאורך כל הריאיון רפפורט, שכעוס על רמי כהן, מקפיד לא לנקוב בשמו הפרטי, קורא לו 'כהן' ומעביר עליו ביקורת קשה, מדבר על מה שקרה בתקופתו בקבוצה ועל עתיד המועדון, מספר על הפרויקט החדש בו הוא מעורב בברנו הצ'כית, הקשר לדייויד בלאט, וכמובן השנאה שעדיין נמשכת מצדו למכבי ת"א גם אחרי שעזב את האדומים.

ידידיה רפפורט (רדאד ג'בארה)ידידיה רפפורט (רדאד ג'בארה)

ידידיה, מה שלומך?
”מרגיש טוב בהתחשב בתקופה המטורפת שאנחנו חיים בה, מעבר לזה שאני משתדל לשמור על עצמי ועל הסובבים אותי, הכל טוב”.

איך זה להיות מחוץ להפועל ת”א?
”קשה מאוד, אבל חשבתי שזה יהיה יותר קשה ויותר מסובך. הנחרצות והידיעה שיש דברים שעליהם אני לא מוכן לוותר הפכו את הקשה מאוד לקשה פחות. אחרי שהדבר הזה יצא החוצה האנשים סביבי אמרו לי ’אוקיי, אז אמרת, עוד שבוע - עשרה ימים תהיה פה חזרה והכל בסדר’, אבל ברגע שאני אמרתי לכהן שאני הולך, זה היה ברור שאני הולך לא על מנת לחזור. למרות הקשיים, יש דברים שהם מעבר וצריך לעשות. יש דברים שעליהם אני לא מוכן לעבור, נחצה פה כבר קו אדום ולא הייתי מוכן לקבל את זה וטוב שכך”.

איזה קו אדום נחצה? בזמנו כשעזבת את הקבוצה ביוני אמרת שעשו לך מארב? רצו שתהפוך מהאיש הדומיננטי לנשיא כבוד? איך בעטו אותך החוצה?
”אני רוצה ללכת קצת אחורה. קודם כל הגענו ל-10 ביוני לא באופן פתאומי ובבום זבנג וגמרנו. הגענו ל-10 ביוני הרבה קודם לכן. אני לא מסתובב עם מחשבות לעזוב את הפועל מיום-יומיים לפני שהודעתי על כך. הסתובבתי עם בטן מלאה הרבה זמן, אני גם התראיינתי ואמרתי הרבה פעמים שאני לא מוכן לחזור לשחק בתקופת הקורונה, אמרתי את זה גם לכהן, הוא פוליטיקאי, תמיד היה ותמיד יהיה. סיפר לי כל מיני סיפורים יחד עם חבריו לנשק, הראל (גיא הראל, מנכ"ל הפועל ירושלים. ג.ל.) ויניב מזרחי (יו"ר נס ציונה, ג.ל.), התנגדתי באופן נחרץ. לא רציתי שהדבר הזה יקרה - וזה קרה.

רמי כהן. "הוא פוליטיקאי, תמיד היה ותמיד יהיה" (שחר גרוס)רמי כהן. "הוא פוליטיקאי, תמיד היה ותמיד יהיה" (שחר גרוס)

נוצר מצב שגרם לי להרבה מחשבות לאורך התקופה לפני שעזבתי, גם העובדה שכהן משרת שני גופים שניגוד האינטרסים שלהם זועק לשמיים. כהן חבר בדירקטוריון של מנהלת הליגה וגם באיגוד הכדורסל, אני יודע שיש עוד אנשים שעושים את זה אבל זה לא הופך את זה לנכון. לאורך כל הדרך דיברתי עם היו"ר שמואל פרנקל והוא היה בדעתי, אמר שינסו לחוקק חוקים שנציג במנהלת לא יוכל להיות נציג גם באיגוד הכדורסל. אנחנו ב-2020, דבר כזה לא יכול לקרות שאדם אחד נמצא בשני גופים שנלחמים אחד בשני, שבנאדם אחד מקבל שתי החלטות. אני אמרתי לכהן מהרגע הראשון - אני רוצה להיות דירקטור באחד המקומות, או במנהלת או באיגוד”.

הוא לא הסכים?
”אמר לי ‘אין בעיה, בוודאי שכן’. אמר לי ‘אני חושב שאני כיו”ר צריך להיות דירקטור במנהלת הליגה, מן הראוי שאהיה שם, קח אתה את איגוד הכדורסל’, אז אמר. עבר יום, יומיים, שנתיים, אז אמר. לא התכוון מעולם לתת פתח לזה”.

רמי כהן אמר לא מכבר בראיון שאתה דיקטטור וזה לא הולך ביחד.
”אני אפתיע או שלא. כהן דיקטטור לא פחות ממני, אבל כהן טיפוס אחר ממני והוא יודע לארוז כל דבר באריזת מתנה. הדיקטטורה שלו נראית לכאורה יותר טובה מהדיקטטורה שלי. אני טוען דבר אחד – הפועל ת”א זה מועדון עם הכלאת דברים מוזרה שאין בשום מקום אחר ולא יהיה. הפועל ת”א נשלטת ע”י עמותה, יש לה בעלות פרטית כלשהי. אנשים שנותנים את הכסף שבכל מקום צריכים להיות ה’דיקטטורים’, אצל כהן בהפועל ת”א אין להם השפעה. זה שאני ‘דיקטטור’, אני מודה, אבל רק בהפועל ת”א מי שמביא כסף צריך להיות מתחת למי שלא מביא כסף. אז כן, אני דיקטטור, הייתי דיקטטור וככה אני חושב שצריך לנהל קבוצת כדורסל.

ידידיה רפפורט (רדאד ג'בארה)ידידיה רפפורט (רדאד ג'בארה)

“עם כל הכבוד לצעירים, קח בחשבון שאותם שמעון מזרחי, יצחק פרי ואני, הם השלושה האחרונים שמתפקדים ונמצאים עדיין בכדורסל כבר 35 שנה, אני לפחות. פרי דיקטטור בראשל”צ, מזרחי היה הכל יכול במכבי עד שקרה מה שקרה בהנהלה וככה חשבתי שצריך לפעול. וזה שכהן מחזיק לידו אנשים עושי כל, זו לא דיקטטורה? זו דיקטטורה לכל דבר. יושבים, עושים ישיבות הנהלה, אנשים עם בתים, אנשים גם חושבים שהם משפיעים על משהו והם תחת מנהל שאין לו כוח להזיז עט ממקום למקום, אבל זו הדיקטטורה של כהן. היא ארוזה באריזת מתנה. זה יפה וזה עובר בציבור, הכל טוב”.

מניין הכוח שרמי כהן שאב אם הוא לא מכניס כסף לקבוצה?
”יש שני סוגי אנשים בעולם – יש אנשים שמתחברים לאנשים ויש אנשים שפחות מתחברים לאנשים. אני נולדתי כאחד שלא מתחבר לאנשים, מאוד מבוגר, פחות נעים, פחות משתף פעולה, פחות ‘דאחקות’, אני בא לעבוד ולעשות את העבודה שלי. יש אנשים כמו כהן, ואני מודה, זאת הייתה אחת הסיבות שעבדנו תקופה ארוכה מאוד בצורה מלאה, הוא ההיפוך הטוטאלי שלי. הוא הרבה יותר מסביר פנים, חייכן, מגלה אמפתיה לאנשים, ככה תמיד היו אומרים השוטר הרע והשוטר הטוב. בסופו של דבר הדיקטטורה בהפועל ת”א קיימת היום כמו שהייתה קיימת בתקופה שלי וחשוב להדגיש – אין מועדון שמי שמביא כסף והרבה מאוד כסף פחות דיקטטור מהפועל ת”א”.

כמה הפועל ת”א עלתה לך בכל שנה ב-8 שנים שהיית שם? ראיתי בדוחות הכספיים שלכם שיש שם תרומות של כמה מיליונים כל שנה, אז אפשר להעריך שהקבוצה עלתה לך סביב המיליון שקלים, משהו כזה.
”אתה צודק. מיליונים רבים”.

רפפורט וכהן בימים אחרים "רק בהפועל מי שמביא כסף צריך להיות מתחת למי שלא מביא" (איציק בלניצקי)רפפורט וכהן בימים אחרים "רק בהפועל מי שמביא כסף צריך להיות מתחת למי שלא מביא" (איציק בלניצקי)

כאחד ששם כל שנה הרבה כסף, רמי החליט שהדרך שלך לא נכונה למועדון ואתה צריך לזוז הצידה, למה זה קרה?
”אני רוצה ללכת רגע אחורה. אני טענתי שמביאי הכסף צריכים להיות הדיקטטורים ואלה שצריכים לנהל. היום מנהלת את הפועל ת”א עמותת אוהדים בת 1,100 איש. שים לב -בשבע-שמונה שנים ירדנו לפחות בחצי, מתוכם לחצי אין אפשרות להצביע. אני חושב שבליגה ב’ כשהיינו היו יותר אנשים שניהלו את המועדון, והם האנשים שקובעים מי ינהל את הפועל ת”א”.

טענת בעבר שהפועל ת”א לא יכולה להמשיך להישען על ניהול האוהדים, והנה זה נמשך.
”אחת הסיבות שעזבתי בין היתר הייתה שהפועל ת”א הגיעה לתקרת הזכוכית שלה, אני אמרתי את זה כבר לפני 4 שנים ואומר את זה עוד שנה. זה לא משנה אם הפועל ת”א תיקח מחר אליפות או גביע, אין לזה שום חשיבות. שנה אחת אתה יכול להיות קרוב לאליפות ושנה לאחר מכן אתה כלום ושום דבר. אם הפועל ת”א רוצה לעלות לשלב הבא, היא צריכה לשנות את כל המדיניות שלה. הדברים נשקלים במשך שנים איך לעשות את זה נכון יותר, אבל זה הכל בולשיט. יושב כהן למעלה וחושב דבר אחד - איך הוא יישאר תמיד במרכז. בספורט אנשים הם בדרך כלל חזקים וכוחניים, לא מתאים לו איש חזק כמוני. תלך לציטוטים של כהן בעבר ותראה כמה פעמים הוא אמר ‘הפועל ת”א לא הייתה מתקיימת ללא רפפורט’, אמר את זה יותר מפעם אחת.

“כשאני הגעתי להפועל ת”א הייתה סברה שבלי כהן אי אפשר יהיה לנהל את הפועל ת”א. היה ברור לחלוטין שאני יכול להיכנס לנעליים ולהמשיך את דרכו, עם כל הכבוד לכהן, מה שאני שכחתי בכדורסל יש אנשים שעוד לא למדו. שאף אחד לא יספר לי סיפורים שזה שאני לא בהפועל ת”א נובע מזה שאני דיקטטור, שאי אפשר לנהל את זה בצורה של דיקטטורה, כמו שאמרתי, המועדון מנוהל כרגע בדיקטטורה מושלמת, וכל הסיפורים האלה שלקחו מנהל מקצועי שייקבע את הדרך ואת הסגל וכל העניין המקצועי יחד, זה לא מעוור את עיניי. נשארנו דיקטטורה, הפעם בניהולו של כהן”.

ידידיה רפפורט (רדאד ג'בארה)ידידיה רפפורט (רדאד ג'בארה)

ואז כהן אמר לך שאין בעיה, תישאר בקבוצה אבל בתפקיד כבוד כזה או אחר. אתה החלטת לעזוב.
”משהו כזה נאמר לי כבר מאמצע-סוף אפריל, אחרי כל המאבקים של החזרת הליגה. אני אמרתי שאחרי שהליגה חזרה זה הזמן ללכת וזה לא קרה ביום אחד וזה דבר שהתגלגל במשך חודש וחצי - חודשיים. אמרו לי ‘אתה נכשלת, אנחנו רוצים להזרים דם חדש בעורקים, לא הבאת אותנו לשום מקום, אתה מוזמן להמשיך להביא כסף ולהסתכל מלמעלה מה אני עושה בכסף שאתה מביא’. אמרתי לעצמי שלא יהיה, לא היה, ואין סיכוי שאני אומר לזה כן”.

אתה פגוע מרמי כהן?
”להגיד ‘פגוע’ משתמע כהתקרבנות וחולשה. אני לא פגוע, אני לא רוצה להתקרבן, אין ספק שאני הייתי נוהג אחרת ואין ספק שהוא עשה פה מעשה שלא ייעשה, לא נכון. אבל דלת שנסגרת פותחת דלת אחרת. הרגשתי בעיקר סכין בלב, כי אני אוהד הפועל ת”א, מנהל קבוצה, יו”ר, בעלים, ‘און אנד אוף’ 35 שנה. עם כל הכבוד, לא ציפיתי שכך יסתיימו הדברים. אני הייתי בטוח, וגם אנשים מבחוץ שאני אמות בדרייב אין. אני חושב שזה מעשה שלא ייעשה, אבל זה המצב”.

איך אתה רואה את הפועל ת”א אחרי עידן ידידיה רפפורט?
”אני לא אדבר מקצועית, זה לא מעניין ואני לא מעורב. הרבה אנשים שהיום כבר לא נמצאים בהפועל ת”א אומרים לי שבשבילם זה שוק. מה שחשוב זה איך הפועל תתנהל מקצועית, אני לא מכיר את הבנייה, לא ראיתי אותם משחקים השנה. אין לי מושג מה יהיה, אין לי מושג איך הקבוצה תיראה מבחינה כלכלית בשנים הבאות. כדי שהקבוצה תהיה פקטור בשנים הבאות צריך להיות סוג אחר לחלוטין של מבנה מועדון. המבנה הזה נותן כלים לאדם מסוים להישאר בתפקיד שאין סיבה שהוא יישאר בו. כהן ביקש שאהיה למעלה ואקבע מדיניות, אני אומר שזה היה צריך להיות הפוך. כהן כאחד שלא מביא כסף צריך אולי לשבת למעלה ולתת איזשהו הסבר, ואני למטה צריך לטפל. אבל הדברים האלה הולכים בניגוד להיגיון בהפועל ת”א. אגב, מישהו שם לב מה תוצאות הבחירות שהיו השנה? יש שם חמישה אנשים, ארבעה פרט לכהן, שלושה מהארבעה הם קיצוניים, לטובה או לרעה, שדוגלים בקיומה של עמותה ולא משנה מה יהיה ואיך יהיה, לא משנה אם נהיה בליגת העל או בליגה לאומית, העיקר שהפועל ת”א תהיה קבוצת אוהדים נקודה סוף. שלושה מתוך ארבעה, שזה הרבה”.

אוהדי הפועל ת"א (חגי מיכאלי)אוהדי הפועל ת"א (חגי מיכאלי)

מה מצבה הכספי של הפועל ת”א כיום? אני מבין שיש גירעון.
”אני יכול לומר לך ככה - התקציב שלנו היה תקציב ראוי מאוד בשנים האחרונות, השנה אני לא יודע אבל אני מתאר לעצמי שהוא ירד, גם בגלל דרישות משרד האוצר לרשת הביטחון. הפועל ת”א אכן נושאת גירעון, אבל עד לעשרה ביוני השנה הפועל ת”א לא השאירה לעולם חללים בשטח. שילמנו הכל, בסופו של דבר אף אחד לא יכול לבוא בטענות שהוא נשאר ללא כסף. ברור שזה קשה, אין לנו עירייה שתומכת במיליונים”.

כמה הגירעון במיליונים?
”אני חושב שזה לא יהיה ראוי לדבר על זה. זה לא ייראה טוב שאני אדבר על מצב של מועדון שאני הייתי אחד המובילים שלו עד לפני שלושה וחצי חודשים”.

רמי כהן למעשה אמר שנכשלת, אתה מסכים איתו?
”אם אתה לוקח תוצאות של 8 שנים, בוא נהיה הוגנים עם עצמנו - זו לא הייתה אגדה. אני חושב שהפועל ת”א צריכה להיות לפחות כל שנה שנייה או שלישית בפיינל פור. אני חושב שמקצועית נכשלנו. נכון, היד שלי קלה על ההדק, אני מסכים שחילופי המאמנים והזרים היו רבים. מעולם לא עשיתי את הספירה הזאת, אבל יכול להיות שאנחנו בין המובילים בליגה במספר הזרים שעברו אצלנו, אני מסכים שיש לי יד קלה על ההדק. אני מהר מאוד מתאכזב, שזו תכונה לא טובה. אני מסכים שאחד הדברים שהפכו את העבודה שלי ושל כהן לטובה זה שהוא הרבה יותר רגוע ויותר נותן צ’אנס ונעים הליכות ופחות יורה. אני שולף ויורה, הוא פחות יורה ופחות שולף. אני עדיין חושב שגם אם לא הצלחתי יותר מדי ב-8 השנים האלה, אני חושב שזו הדרך וכך זה היה צריך להיות וכך זה היה צריך להישאר”.

ידידיה רפפורט (רדאד ג'בארה)ידידיה רפפורט (רדאד ג'בארה)

התחלת מהר דרך חדשה, אתה הרי לא יכול בלי כדורסל, נכנסת שותף בקבוצת ברנו הצ’כית דווקא בתקופת הקורונה יחד עם כינרת בלאט בשותפות ‘שחקן אמיתי’. ספר על זה קצת.
”אני נפגשתי עם אנשי ‘שחקן אמיתי’, דיברנו על כל מיני דברים שאינם קשורים דווקא בברנו ואז עלה על השולחן נושא הקבוצה. לי לא היה ספק שזה דבר שמעניין אותי, קבוצה גדולה שירדה מנכסיה, נתנה איזשהו הבזק להפועל ת”א של ה-12 שנים האחרונות, קבוצה שלקחה אם אני זוכר נכון 24 אליפויות, הייתה פעמיים בגמר גביע אירופה, קבוצה שפחות או יותר בתקופה של החיים שלי היית גורמת ל’וואו’ גדול כשהייתה מגיעה לשחק נגד מכבי ת”א. זה מתאים בדיוק למה שאני מחפש, מה שלא ידעתי זה שהקורונה לא עומדת להסתלק, הייתי בטוח שהדברים האלה ישתנו מהר ונכנסתי שותף, אני מנהל הכל דרך שיחות זום וטלפון, זה קשה קצת לנהל מועדון ממדינה אחרת אבל זה המצב וככה הוא יישאר עד שנחזור לשגרה”.

דייויד בלאט מעורב בדבר הזה?
”הוא לא מעורב בקבלת ההחלטות, מי שכן מעורב זה עידן אבשלום ואני מהצד שלנו. בכל מקרה, דייויד היה אחת הסיבות העיקריות לכך שאנחנו עובדים עם ברנו. הקשר לא נעשה על ידו, אבל עצם השם, ההילה מסביבו, השפיעה מאוד על העובדה שטרופלר עובד עם ברנו”.

דייויד בלאט. "אחת הסיבות העיקריות שאנו עובדים עם ברנו" (מיכה בננו)דייויד בלאט. "אחת הסיבות העיקריות שאנו עובדים עם ברנו" (מיכה בננו)

איך זה בא לידי ביטוי?
“הוא לא קישר, אבל עצם השם וההילה מסביבו עזרו. טרופלר הפכו היום לאחד הגופים החזקים ביותר בכדורסל הישראלי, אני חושב שהם מייצגים עשרות רבות ואולי אפילו למעלה מ-100 שחקנים, זאת קבוצה שמחזיקה 4 מועדונים, זה לא דבר של מה בכך. אנחנו היינו בדרך לרכישת מועדון נוסף בחו”ל אבל בגלל הקורונה אמרנו שצריך לעצור לרגע”.

איזה מועדונים אתם מחזיקים?
”אנחנו מחזיקים את שוהם וחדרה בליגה ארצית, בחדרה אגב יש אולם שנבנה ע”י החברה שבנתה את הדרייב אין. גם אליצור נתניה וברנו, הקבוצה הצ’כית בבעלותנו. חשוב לי לציין שלמועדונים הללו, שוהם וחדרה, אין לי קשר והם מנוהלים ב-100% על ידי שחקן אמיתי ועידן אבשלום”.

מה זה נותן לכם? יש לכם 50 אחוזים שם לא?
”אני אדבר בשמי. אם אתה מתגרש ואז אתה מוצא אהבה חדשה הגירושים עוברים קל יותר. זו הייתה אחת הסיבות שאמרתי שאנסה משהו חדש בחיים הספורטיביים שלי. ומה זה נותן לי עוד? אפשרות לנהל משהו חדש עם אירופאים לידי, אני לא יודע מה יהיה מחר, אבל אני יודע שפוליטיקאים כמו שהכרתי בהפועל ת”א אין שם, אין שם אנשים שמוכנים לעשות הכל העיקר שלא יהיה לידם איזשהו אדם שהוא חזק ומשפיע. זה ניסיון טוב. מה זה ייתן? אני לא יודע, אני יודע שאני רוצה להגיע להישגים, אני רוצה לקחת את המועדון הזה שבאמת היה בתחתית של הכדורסל הצ’כי לאיפה שהוא היה לפני 50 שנה”.

ידידיה רפפורט עוד יחזור להפועל ת”א?
”חיכיתי לשאלה הזאת ואם לא היית שואל אותה הייתי שואל אותה במקומך. אני כל הזמן חושב על הדבר הבא, תמיד חושב צעד קדימה. אני מאוד הייתי רוצה לחזור להפועל ת”א, אני חושב שהפועל ת”א זקוקה לאדם כמוני, אני יכול לעזור הרבה, אבל אני וכהן לא יכולים לנהל יחד, אין סיכוי שננהל יחד. כשהוא יעזוב את הפועל ת”א אני אשמח לחזור, אבל היות והוא לא יעזוב לעולם כי אין סיבה מבחינתו לעזוב לעולם - השאלה הזאת מיותרת”.

למה אתה קורא לו לאורך כל הראיון “כהן” ולא “רמי”, זה בגלל הכעס?
”גם לזה חיכיתי. כהן אמר באחד הראיונות האחרונים שלו שאין בינינו שום ברוגז, אנחנו מדברים, כאילו אם היו סרטים היינו יוצאים לסרט ביחד. כשעבדנו ביחד, אף פעם לא הייתי חבר שלו. עבדנו ביחד ועבדנו טוב ביחד, הוא היה רמי. היום אין לי שום סיבה לדבר איתו או לשמוע אותו, אנחנו אכן דיברנו לפני שבועיים - שלושה, אבל רק כשיש משהו שעדיין דורש הבהרות כלשהן מהתקופה שלי או איזושהי עזרה, הוא מתקשר לשאול דברים נקודתיים על ענייני הפועל. מ-10 ביוני, ‘רמי’ הוא מבחינתי ‘כהן’”.

ומה עם מכבי ת”א? תתגעגע אליהם?
”אין משהו שקושר אותי לכדורסל יותר ממכבי ת”א והמלחמה בה. אין שום דבר שיותר מכניס אדרנלין באיש הנהלה בהפועל ת”א מאשר המלחמה במכבי, היא צריכה להימשך יום-יום, שעה-שעה בכל רגע נתון ובכל צורה אפשרית”.

שחקני מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)שחקני מכבי תל אביב (איציק בלניצקי)

זו כבר לא מלחמה, זו שנאה.
”זה נכון, אתה צודק”.

כשאתה רואה אותם בונים קבוצה שנראית לא רע לקראת העונה הקרובה.
”זה מוביל אותי למה שאמרתי על הפועל ת”א - שצריכה לשנות כל דבר בצורת הארגון של המועדון. לצאת מהשייכות לקבוצת אוהדים ולהיות קבוצה של אדם עם הרבה כסף. ושלא יגידו לי ‘תביא אותו’, אז נכון אני לא יודע להביא אותו, אבל אפשר היה להפוך את המועדון הזה להרבה יותר מקצועי מאשר היום. קבוצת אוהדים אאוט, בעלות פרטית אין. זה הדבר היחיד שיכול להביא אותנו יותר קרובים למכבי, למרות שזה קשה מאוד עד בלתי אפשרי אבל מפה צריכה להתחיל הדרך”.

רמי כהן בחר שלא להגיב לדברים

אסור לפספס
נגןשיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
שיא חדש ומטורף בקפיצת סקי לרוחק
נגןאוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
אוהדי פורסמות' שרים לכדור שיחזור ליציע
נגןבולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
בולט: "הייתי שמח להתחרות באמבפה בריצה"
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */