יום שישי, 17.05.2024 שעה 10:00
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

חוזרים: השחקנים שאתם חייבים בליגת החלומות

המחזור השני בליגת העל יחל השבת ולפניכם השחקנים שצברו הכי הרבה נקודות בכל קבוצה בליגת החלומות של ONE. קחו אותם בחשבון ותשדרגו את הנבחרת שלכם

|
ליגת החלומות (גרפיקת תמונה: Funatix Club)
ליגת החלומות (גרפיקת תמונה: Funatix Club)

המחזור השני בליגת החלומות של ONE מתקרב וזה בדיוק הזמן שלכם לחזור לשגרה – אז מי השחקנים שאתם חייבים לקחת אותם בחשבון על פי לוח המשחקים ויוכלו לשדרג את הנבחרת שלכם? צירפנו עבורכם את שחקני הליגה שיוכלו לעזור לכם לצבור את מירב הנקודות.

הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ישראל>>

המשחקים יסדרו לנו דרבי צפוני מעניין בין עירוני קריית שמונה שתארח את הפועל חיפה, מכבי נתניה שפתחה ברגל שמאל את העונה ותנסה לנצח את בני סכנין שהפסידה לבני יהודה במחזור הראשון, העולה החדשה והמרתקת מכבי פתח תקווה תארח את הפועל כפר סבא, בני יהודה תארח את האלופה מכבי תל אביב שתנסה להשיג ניצחון ראשון העונה, הפועל ת"א תארח את מ.ס אשדוד, בית"ר ירושלים תפגוש את הפועל חדרה ובמשחק המרכזי של המחזור מכבי חיפה של ברק בכר תארח את האקסית שלו הפועל באר שבע. מתחילים.

המדריך לליגת החלומות הרשמית של ישראל

עירוני ק”ש – הפועל חיפה (שבת, 18:00)

יוג'ין אנסה, שווי שוק בליגת החלומות - 8.5 מיליון: אחת מההעברות הגדולות של הקיץ הייתה של החלוץ מהיורדת הטרייה הפועל רעננה לעירוני ק"ש. הגנאי צבר במחזור הראשון של העונה 78 נקודות בליגת החלומות הרשמית של ONE, הכי הרבה מבין חבריו לקבוצה עם 10 נק' על הופעה מלאה, 50 נק' על שער, 10 נק' על שער נקי, 9 נק' על 3 דריבלים מוצלחים ו-9 נק' על 3 תיקולים מוצלחים.

אנסה מסוכן מאוד בחלק הקדמי ועושה חיים קשים להגנות היריבות. מלבד השער שכבש היה מעורב גם בשער השני של ק"ש ועזר לה רבות במחזור הראשון. אם ק"ש תצליח לנצח את הפועל חיפה בשבת סביר להניח שיוג'ין אנסה יהיה חלק משמעותי בניצחון. 

לוסיו ויוגלוסיו ויוג'ין אנסה חוגגים (חגי מיכאלי)

וויליאם אגדה, שווי שוק בליגת החלומות - 9.5 מיליון: אחד המחטפים שהתבצעו בחלון ההעברות הייתה הגעת וויליאם אגדה, החלוץ הניגרי והלוהט מהליגה הלאומית להפועל חיפה לאחר שכבר סגר את תנאיו מול מכבי חיפה. השחקן בספק למשחק ויש לעקוב אחר ההתפתחויות בגזרה שלו.

אגדה סיים את המחזור הראשון עם 27 נק' בליגת החלומות, אחרי הפסד קבוצתו לבית"ר ירושלים תוך שהוא רושם 10 נק' על הופעה מלאה, 8 נק' על צמד בעיטות לשער, 6 נק' על צמד דריבלים מוצלחים ו-3 נק' על תיקול אחד מוצלח. אגדה השתלב טוב בהתקפת הפועל חיפה וכבר הספיק לכבוש בגביע הטוטו. 

וויליאם אגאדה חוגג (רדאד גוויליאם אגאדה חוגג (רדאד ג'בארה)

תומר אלטמן, שווי שוק בליגת החלומות - 6 מיליון: הקשר פותח עונה נוספת במדי הפועל חיפה לאחר שחתם על חוזה בקיץ. את מחזור הפתיחה בהפסד מול בית"ר ירושלים הוא סיים עם 38 נק' כאשר הוא צובר 10 נק' על הופעה מלאה, 20 נק' על שער נקי, 5 נק' על דריבל מוצלח ו-3 נק' על תיקול מוצלח. אלטמן יכול להוות אחלה חיזוק לרוטציה שלכם בנבחרת. 

תומר אלטמן (עמרי שטיין)תומר אלטמן (עמרי שטיין)

מכבי נתניה - בני סכנין (שבת, 18:00)

גבי קניקובסקי, שווי שוק בליגת החלומות - 9.5 מיליון ש"ח: הקשר המוכשר של היהלומים סיים את המחזור הראשון עם לא פחות מ-116 נק' בליגת החלומות של ONE עם 10 נק' על הופעה מלאה, 60 נק' על שער, 30 נק' על בישול, 4 נק' על צמד בעיטות לשער, 6 נק' על צמד דריבלים מוצלחים, 6 נק' על צמד תיקולים מוצלחים ומינוס 10 נק' על כרטיס צהוב. קניקובסקי הוא הברומטר של מכבי נתניה בהתקפה וינסה לשחזר את היכולת מהמחזור הראשון כבר מול בני סכנין.

גבי קניקובסקי (שחר גרוס)גבי קניקובסקי (שחר גרוס)

מוטי מלכה, שווי שוק בליגת החלומות - 7 מיליון: מלך השערים של הליגה הלאומית בעונה החולפת רוצה להוכיח שהוא יכול להיות סקורר גם בליגת הבורסה לניירות ערך. מלכה סיים את המחזור הראשון עם 12 נק' בליגת החלומות, לאחר התבוסה שהנחילה בני יהודה לבני סכנין וינסה להבקיע את שערו הראשון העונה בשבת מול מכבי נתניה.

מלכה חלוץ שמריח שערים ולאור העובדה שטרם ידוע אם אוסאמה חלאילה, כוכב בני סכנין, ישחק לאור המעבר המסתמן למכבי חיפה והמחלוקות מול ההנהלה, מלכה הופך לשחקן החשוב ביותר של סכנין בחלק הקדמי. 

מוטי מלכה (עמרי שטיין)מוטי מלכה (עמרי שטיין)

מכבי פ"ת - הפועל כפ"ס (שבת, 19:00)

ליאל עבדה, שווי שוק בליגת החלומות - 9 מיליון: החלוץ הצעיר והמבטיח של מכבי פ"ת סיים את המחזור הראשון עם 53 נק' בליגת החלומות עם 50 נק' על שער ניצחון יקר מול האלופה מכבי תל אביב, 10 נק' על הופעה מלאה, 3 נק' על דריבל מוצלח ומינוס 10 נק' על כרטיס צהוב. עבדה נראה חד במחזור הפתיחה לאחר שהבקיע בקור רוח מול השוער הפופולרי במשחק - דניאל טננבאום. מדובר בחלוץ צעיר וכישרוני שיכול לספק נקודות בכל משחק.

ליאל עבדה (איציק בלניצקי)ליאל עבדה (איציק בלניצקי)

קיזיטו, שווקי שוק בליגת החלומות - 7 מיליון: החלוץ האוגנדי של הפועל כפ"ס הרשים במחזור הפתיחה בניצחון מול הפועל תל אביב וסיים עם לא פחות מ-100 נקודות, דרך 10 נק' על הופעה מלאה, 50 נק' על שער, 8 נק' על מסירת מפתח ו-12 נק' על 4 דריבלים מוצלחים.נראה שצוות הסקאוטינג של הירוקים קלע בינגו עם קיזיטו והגנת מכבי פ"ת תצטרך לעבוד קשה כדי לעצור אותו.

לוואגה קיזיטו חוגג (רדאד גלוואגה קיזיטו חוגג (רדאד ג'בארה)

בני יהודה - מכבי ת"א (שבת, 20:30)

מתיאה ליואיץ’, שווי שוק בליגת החלומות - 8 מיליון: בשקט בשקט בני יהודה החתימה בשנה שעברה את אחד הזרים הדומיננטיים בליגת העל. הסרבי סיים את המחזור הראשון עם 111 נק' בליגת החלומות – 10 נק' על הופעה מלאה, 60 נק' על צמד בישולים, 20 נק' על שער נקי, 15 נק' על 3 מסירות מפתח, 3 נק' על דריבל אחד מוצלח ו-3 נק' על תיקול אחד מוצלח. האלופה תצטרך לעצור את הקשר המתוחכם של הכתומים שנמצא בכושר נהדר. 

מתיאה ליואיץמתיאה ליואיץ' (רדאד ג'בארה)

דן ביטון, שווי שוק בליגת החלומות - 10.5 מיליון: הקשר שהגיע למכבי תל אביב בהשאלה מלודוגורץ פתח את העונה בצורה טובה עם הופעות מרשימות במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. במחזור הפתיחה בליגה הוא פחות הרשים, כמו כל שחקני האלופה, וסיים עם 23 נק' – 10 נק' על הופעה מלאה, 2 נק' על בעיטה לשער, 6 נק' על צמד דריבלים מוצלחים ו-5 נק' על מסירת מפתח. עד כה בעונת 2020/21 משחק ההתקפה של מכבי ת”א עובר דרכו ואם הוא יציג את היכולת מאירופה במשחק מול הכתומים, יסייע לה לנצח.

דן ביטון (רדאד גדן ביטון (רדאד ג'בארה)

הפועל ת"א - מ.ס אשדוד (ראשון, 20:30)

עומרי אלטמן, שווי שוק בליגת החלומות - 11 מיליון: נותר השחקן הכי טוב בסגל של הפועל תל אביב. החלוץ סיים את מחזור הפתיחה עם 69 נק' בליגת החלומות הרשמית של ONE, למרות ההפסד להפועל כפ"ס כאשר הוא צבר 10 נק' על הופעה מלאה, 50 נק' על שער, 6 נק' על צמד דריבלים מוצלחים ו-3 נק' על תיקול מוצלח אחד. במצב הנוכחי, אלטמן הוא נקודת האור היחידה בהתקפת האדומים והיחיד שבאמת מסוכן. 

עומרי אלטמן (רדאד געומרי אלטמן (רדאד ג'בארה)

דין דוד, שווי שוק בליגת החלומות - 9.5 מיליון: לאחר העונה המוצלחת בזו הקודמת, החלוץ המוכשר של מ.ס אשדוד פתח עוד עונה בליגת הבורסה לניירות ערך במחזור פתיחה לא מוצלח מבחינתו. דוד סיים עם 13 נק' בליגת החלומות עם 10 נק' על הופעה מלאה ו-3 נק' על דריבל אחד מוצלח. היכולת הפושרת מהמחזור הראשון לא מאפיינת אותו והוא ינסה לחזור לעצמו ולכבוש כבר במשחק מול הפועל ת”א.

דין דוד (שחר גרוס)דין דוד (שחר גרוס)

בית"ר ירושלם - הפועל חדרה (שני, 20:30)

שי קונסטנטין, שווי שוק בליגת החלומות - 8.6 מיליון: המגן הימני של בית"ר הוא השחקן המצטיין של מחזור הפתיחה בליגת הבורסה לניירות ערך לאחר שסיים עם 120 נק' בליגת החלומות הרשמית עם 10 נק' על הופעה מלאה, 70 נק' על שער מעמדת המגן ו-40 נק' על שער נקי. קונסטנטין הוא מגן שתמיד תומך בהתקפה וביום שני הוא ינסה לשחזר את היכולת מהמחזור הראשון. 

שי קונסטנטין (חגי מיכאלי)שי קונסטנטין (חגי מיכאלי)

אודה מרשל, שווקי שוק בליגת החלומות - 8.5 מיליון: החלוץ של הפועל חדרה פתח את העונה עם 67 נק' בליגת החלומות בהפסד למכבי חיפה בו הותיר חותם טוב מאוד. מרשל צבר 10 נק' על הופעה מלאה, 50 נק' על שער, 8 נק' על צמד בעיטות לשער ו-9 נק' על 3 דריבלים מוצלחים. עושה רושם שחדרה התחזקה בחלוץ טוב. 

מכבי חיפה - הפועל ב"ש (ראשון, 21:00)

ניקיטה רוקאביצה, שווי שוק בליגת החלומות - 14.5 מיליון: מלך שערי ליגת העל אשתקד פתח גם את העונה הנוכחית מעולה עם 109 נק' בליגת החלומות הרשמית. צבר 6 נק' על הופעה חלקית, 100 נק' על צמד שערים, 3 נק' על דריבל מוצלח וכל זה רק ב-26 דקות עקב פציעה במהלך המשחק.  החלוץ כבר חזר לעצמו וכבש בליגה האירופית והתקפת מכבי חיפה תהיה תלויה בו גם במחזור הקרוב. 

ניקיטה רוקאביצה חוגג (עמרי שטיין)ניקיטה רוקאביצה חוגג (עמרי שטיין)

ז’וסוואה, שווי שוק בליגת החלומות - 12 מיליון: הקשר של האדומים מהדרום נמצא בימים האחרונים בכותרות עקב בעיות משמעת אך זה לא סותר את העובדה שהוא אחד השחקנים הטובים בליגה. ז’וסוואה סיים את המחזור הראשון עם 69 נק' בליגת החלומות הרשמית עם 10 נק' על הופעה מלאה, 60 נק' על שער, 9 נק' על 3 דריבלים מוצלחים ומינוס 10 נק' על כרטיס צהוב. אם ב”ש תנצח את מכבי חיפה במשחק המרכזי ביום ראשון זה ככל הנראה יהיה בזכות הקשר הפורטוגלי שלה. 

זז'וסוואה עם הכדור (אורן בן חקון)

מהרו לעשות התאמות למחזור הקרוב על פי לוח המשחקים ולבנות את נבחרת החלומות המושלמת. נתראה במחזור השני של ליגת החלומות הרשמית של ONE. בהצלחה!

הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ישראל»

בהצלחה לכל השחקנים החדשים בליגת החלומות של ONE

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */