יום ראשון, 05.05.2024 שעה 04:26

סופו של עידן: הפועל צפרירים חולון הוקפאה סופית

אחרי שנים ארוכות בליגה ג' ואיחוד לא מוצלח עם מספר קבוצות בעיר, הקבוצה המיתולוגית לא תפתח את העונה החדשה. מחלקת הילדים תועבר לניהול ירמיהו

|
הפועל צפרירים חולון (נעם מורנו)
הפועל צפרירים חולון (נעם מורנו)

הפועל צפרירים חולון היא אבן דרך נוסטלגית בכדורגל הישראלי. אמצע שנות התשעים היו השנים היפות של הקבוצה ושחקני רכש כמו יוסי אבוקסיס ושחקנים תוצרת בית כמו טל חן, אבי פס והאחים דוד וזיו כבדה הובילו את הקבוצה מספר פעמים לליגה הבכירה בישראל והפכו אותה לקבוצה לגטימית במרכז הטבלה תחת הנהגתו של המאמן גיא לוי

בשנות ה-2000 חזרה שוב הקבוצה לגיחה קצרה בליגת העל בעונה בה כיכבו דני ניראון והרכש הניגרי סמסון סיאסיה, אך ב-20 השנים האחרונות הקבוצה לא הצליחה להתרומם, לא הצליחה לחזור לליגה העליונה ובעיקר נשאר ממה רק השם, "צפרירים" זו שתמיד נזכור. בחולון שיחקו בעשור האחרון ארבע קבוצות בעיר – לזרוס ועוצמה ששיחקו אף הם בליגות ב' ו-ג' ולאחרונה הקבוצה הבכירה היא ירמיהו (לשעבר יניב) המשחקת בליגה א'. ניסיון איחוד של העירייה הוצע מספר פעמים אבל פעם אחר פעם נפל על מחלוקות בנושא הילדים והנוער. 

משה סיני וצפרירים חולון בימים טובים יותר (צילום: שי לבקוביץ')משה סיני וצפרירים חולון בימים טובים יותר (צילום: שי לבקוביץ')

בזמן שלזרוס התפרקה סופית, הלכה ודעכה לה גם מחלקת הילדים והנוער המקומית של צפרירים, כאשר זו של ירמיהו היא המבוקשת ביותר על ידי הילדים בשנים האחרונות. ל-ONE נודע, שבנוסף להקפאת הפעילות של קבוצת הבוגרים, גם ניהול מחלקת הילדים והנוער עבר לירמיהו ואחרי שנים שחולון מתנהלת סביב לא מעט קבוצות נותרו שתיים בלבד, עוצמה וירמיהו. "בגלל משבר נגיף הקורונה, והחשש לסגירת בתי ספר בחולון החלטנו להקפיא פעילות". טוען מנהל הקבוצה, גיגי חלובה ואחיו של הבעלים שטרן חלובה. "בנושא הילדים והנוער, החלטנו לעשות שיתוף פעולה עם ירמיהו חולון".  

בעיריית חולון מתנערים מהאחריות הכלכלית. "העירייה תומכת שנים בפעילות עמותות הספורט השונות, אולם, למרבה הצער, היא נאלצה להפחית השנה בגובה התמיכות השנתיות באופן רוחבי לכל הקבוצות, וזאת בשל המשבר הכלכלי שנגרם בעקבות וירוס הקורונה.  יש לציין כי מחלקת הנוער של צפרירים חולון לא שילמה עד עתה כלל דמי שימוש עבור שימוש במתקנים העירוניים".

מני כהן ,מנהל מחלקת הנוער של מ.כ ירמיהו קהילתי חולון: “צפרירים הייתה היריבה הספורטיבית שלנו. לקחנו על עצמנו לשמור את המסגרת הספורטיבית והחינוכית לילדי העיר. לגבי עיריית חולון, אנחנו משלמים דמי שימוש כחוק".

אסור לפספס
נגןכמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
כמו ילד: רונאלדו מקפיץ את הבקבוק ומתלהב
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */