יום שישי, 29.03.2024 שעה 17:45
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

בדש: יש לי מקום בהפועל ת"א, הייתי רוצה לחזור

קשר נס ציונה ואקס האדומים סיכם את עונת הירידה בראיון מיוחד ל-ONE: "היינו ראויים להישאר וזה לא קרה". וגם: התקרית עם זדה, תורג'מן וחלום אירופה

|
גיא בדש (רדאד ג'בארה)
גיא בדש (רדאד ג'בארה)

שבוע חלף מאז ירדה סקציה נס ציונה לליגה הלאומית אחרי ההפסד הכואב לעירוני קרית שמונה במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון. עם שריקת הסיום אפשר היה לראות את שחקני הקבוצה מתקשים לעצור את הדמעות עוד על כר הדשא ואולי מי שנראה אמוציונלי במיוחד היה גיא בדש, שרשם משחק טוב מאוד מבחינתו אך גם הוא לא הצליח לסייע לחניכיו של ליאור זדה. כעת, הקשר שממעט לדבר, משתף בראיון מיוחד ל-ONE, על רגעי הכאב בירידה, העונה מלאת התהפוכות, חילופי המאמנים, תקופת הקורונה שדווקא חיזקה אותו, החוזה שנגמר עם הפועל תל אביב והשאיפות לעתיד.

בדש הגיע הקיץ למועדון בכתום בהשאלה מהפועל תל אביב אליה היה שייך בשנים האחרונות ואחרי שבעונה שעברה הושאל לבית"ר תל אביב/רמלה ובמדיה כבש שבעה שערים והוסיף 12 בישולים. הקשר בן ה-26 לא הצליח לשחזר את המספרים העונה אבל אין ספק שהיה לו חלק גדול מאוד בפלייאוף המצוין שסיפקה הקבוצה בתוצאותיה. עם סיום העונה, סיים הקשר גם את חוזהו עם הפועל תל אביב, הפך לשחקן חופשי וכעת יצטרך למצוא בית חדש  כשהמטרה לדבריו - להישאר בליגת העל. 

גיא בדש (שחר גרוס)גיא בדש (שחר גרוס)

גיא בדש, מה שלומך בימים אלו?
״אני בסדר גמור, מתאוששים. זהו, יהיה בסדר״.

נראה היה שהיה לך מאוד קשה בסיום משחק הירידה. 
״כן. זו הייתה מן התפרצות של רגשות, לדעתי זה היה קורה ככה או ככה גם אם היינו נשארים, זה היה של שמחה אבל לצערי זה קרה בצד ההפוך. לי באופן אישי זה נראה טבעי, כל אחד איך שהוא מגיב פשוט היה לי קשה לקבל את העובדה שזה קרה כי אני באמת חושב שלא הגיע לנו לרדת״.

הצטרפת בידיעה אבל שזו קבוצה שמועמדת לירידה, יכול להיות שעשית טעות בבחירה כי היו עוד אופציות שרצו אותך?
״אני לא מצטער על זה שהצטרפתי לנס ציונה, ממש לא. בחרתי בה כי היה חיבור עם המאמן, מפגישה שהייתה לי איתו זה היה נראה שזה הולך לכיוון חיובי עם שחקנים צעירים ומשהו שהיה אמור ללכת לכיוון אחר. לא יכולנו לדעת לאן זה ילך, דברים משתנים וקרו בדרך אבל אני לא מצטער על זה שהגעתי לשם״.  

גיא בדש (שחר גרוס)גיא בדש (שחר גרוס)

הגעת למשחק האחרון אולי בכושר הכי טוב שלך, אולי הקורונה עשתה לך בעצם טוב?
״בואי נגיד ככה, הייתי מת שהעונה תמשיך עוד חצי שנה לפחות. אני לגמרי חושב שהמשבר של הקורונה עשה לי טוב, התאמנתי בתקופה הזאת המון וניצלתי את הזמן הזה לחזור בכושר יותר טוב. התקופה הזאת בהתחלה הייתה באמת מוזרה כי כשאתה יוצא לפגרה כלשהי אז אתה יכול לעשות דברים כחופשה או מנוחה אבל פה היינו סגורים בבית ואני מניח שכולם דיי השתגעו. יצרתי לעצמי סוג של שגרה כי אם לא הייתי משתגע, היה לי אימון בוקר, מנוחה קלה בצהריים, קצת משפחה ואז עוד אימון בערב ובאמת שאם לא הייתי עושה את זה, אני לא יודע מה היה קורה איתי״.

למה לדעתך לא הסתדר בתחילת העונה עם עמיר?
״לא היה משהו אישי עם עמיר, התחלנו טוב ברמה המקצועית אבל ככל שהמצב של הקבוצה התערער, שזה קרה דיי על ההתחלה לצערי, אז הדברים השתנו מהתוכניות של תחילת העונה וגם המערך היה שונה ממה שהתחלנו. המערך שהשתנה לא עשה לי טוב ברמה האישית גם כי אין כל כך את התפקיד שלי במערך הזה אז נאלצתי לפתוח משחקים יותר כמחליף ולא בהרכב, אבל זה ממש לא היה משהו אישי ביני לבין עמיר, אני מעריך אותו מאוד״.

אולי הוא ייקח אותך אליו להפועל כפר סבא בעונה הבאה? גם תסגור מעגל עם קבוצה שגדלת בה וגם עם מאמן שהיית איתו.
״אני לא פוסל את זה בכלל, זה כמו לשאול על כל קבוצה אחרת. זה מקום שגדלתי בו ויש לי ערך סנטימנטלי למקום הזה ויש לי רגש אליו. אי אפשר לדעת, אני מאוד מעריך את עמיר״.  

עמיר תורג'מן. יחזרו לשתף פעולה? (חגי מיכאלי)עמיר תורג'מן. יחזרו לשתף פעולה? (חגי מיכאלי)

אם נתייחס לליאור, במשחק הראשון של הפלייאוף התחתון מול חדרה, לא נכנסת וזה הוציא ממך תגובה קשה כלפיו. מה קרה שם?
״במשחק הזה ספציפית זה היה רגע לא נעים, אני בדרך כלל ממש לא מגיב ככה אבל פשוט הרגשתי שאני בכושר טוב ויכול לעזור. גם בתקופת המיני הכנה הזאת אחרי הקורונה נראיתי טוב, היה נראה לי מוזר שאני לא משחק אבל שוב זו הייתה ההחלטה של ליאור ואני התנצלתי בפניו.  אמרתי לו שאם הגבתי בצורה קיצונית כלשהי אני ממש מצטער והוא נזף בי, הגיע לי וזה הכל. בסוף הוא נתן לי את ההזדמנות וכל הקרדיט מגיע לו. אני מאוד מעריך אותו, אני חושב שהוא אחד המאמנים הטובים בארץ ועוד יגיע רחוק״.

היה נראה שדווקא מהרגע הזה הפכת להיות שחקן מוביל וזה גם הסתכם בפלייאוף טוב מבחינתך.
״כן, עם ליאור מבחינה אישית הסתדרנו בצורה מאוד טובה, הוא תמיד אמר לי כמה הוא מעריך אותי וכמה הוא חושב שאני ברמה גבוהה. אחרי מה שהיה הוא נתן לי הצ׳אנס שלי וזה היה אמור להיגמר בצורה יותר טובה אבל קרה מה שקרה בסוף״.

המשחק האחרון היה אולי הטוב ביותר שלך העונה והיית מהבולטים על המגרש. גם אתה הרגשת ככה?
״הרגשתי במשחק הזה ספציפית מאוד טוב, זה גם חלק מזה שהגבתי ככה בסוף המשחק. הרגשתי שזה לא מגיע לנו למרות שהקבוצה שיחקה במשחק הזה פחות טוב, צבירת הנקודות שלנו בפלייאוף הייתה ממש טובה מעל הציפיות של הפלייאוף התחתון והרגשתי שהיינו ראויים וקרובים וזה פשוט לא קרה״.  

גיא בדש תופס את הראש. "היינו ראויים וזה לא קרה" (רדאד ג'בארה)גיא בדש תופס את הראש. "היינו ראויים וזה לא קרה" (רדאד ג'בארה)

יכול להיות שהאירועים שקדמו למשחק האחרון השפיעו על היכולת?
״אני לא חושב. לא אשקר ואגיד שזה נעלם אבל ברגע שהגענו למשחק אני לא מאמין שמישהו חשב על מה היה לפני, על שדחו אותנו במלונות, נכון זה היה לא נעים והסתובבנו לחפש מלון, טרטרנו את עצמנו והלכנו לישון מאוחר אבל זה לא משהו שאפשר לקחת אותו כתירוץ״.

הפועל תל אביב החליטו הקיץ לא לממש את האופציה איתך ולמעשה החוזה שלך שם נגמר, התאכזבת שלא קיבלת הזדמנות?
״כן התאכזבתי קצת אבל תקשיבי הפועל תל אביב זה מועדון מטורף, מועדון אחד מהגדולים בארץ וזו במה מדהימה, זה כבוד להיות שייך לשם והכל אבל כל אחד עושה את ההחלטה שלו ואם הם החליטו שאני לא מתאים או משהו בסגנון אז אין מה לעשות. שיחקתי אצל מוטי איוניר שבאמת נתן לי במה אבל לא חושב שקיבלתי הזדמנות מעבר, אני יכול להבין אותם שמחפשים כוכבים, למרות שאני חושב שיש לי מקום בהפועל ואני יכול להילחם אבל הם מביאים לשם שחקנים בעלי שמות גדולים. הייתי רוצה לחזור לשם בעתיד״.

אז לאן בעצם, פניך מועדות כרגע?
״אני לא יודע. אני שחקן חופשי, זו פעם ראשונה שאני במצב הזה אחרי שהייתי שייך לכפר סבא ואז להפועל תל אביב. אני מכוון להישאר בליגת העל, אני חושב שאני מתאים לקבוצה טובה בליגה הזאת, אני יכול להשתלב ועוד אוכיח את עצמי גם בליגה הזאת, אביא את המספרים שעשיתי בליגה הלאומית. אני בדרך הנכונה ומאמין שיהיו התפתחויות בשבוע שבועיים הקרובים״.  

גיא בדש במדי הפועל ת"א. "יש לי מקום שם" (אחמד מוררה)גיא בדש במדי הפועל ת"א. "יש לי מקום שם" (אחמד מוררה)

אם כבר דיברנו על ליגת העל, איך היה לשחק בלי קהל?
״אין ספק שזה תוספת ענקית שיש קהל במשחקים, הקהל היה חסר במגרשים. עם זאת, גם לא אשקר, יש במשחק בלי קהל משהו אותנטי כי שומעים את הכל, את השחקנים, את המאמנים וזה משהו שלא רגילים אליו והוא דיי נחמד. אבל אין ספק שזה היה חסר, גם הקהל שלא הגיע בהמוניו מנס ציונה היה עוזר לדחוף קדימה יותר״.

כחלק מהמטרות והשאיפות שלך, היית רוצה לקבל מתישהו הזדמנות בנבחרת? ״הנבחרת זה חלום של כל השחקן, אני לא מכיר מישהו שלא. אני לא רואה את זה כמשהו שאי אפשר להשיג אבל צעד צעד לא צריך לקפוץ רחוק מיד״.

אז איפה נראה אותך עוד חמש שנים מהיום?
״אני מאוד מקווה שאהיה באירופה״.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */