יום חמישי, 18.04.2024 שעה 23:42
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

שכטר חגג: רצתי לאיביץ' כאילו רצתי לאמא שלי

חלוץ מכבי ת"א חגג את הזכייה באליפות: "המנטור שלנו". המאמן: "מאחל למיץ' עוד הרבה תארים בעתיד". רז שלמה בעט כדור לעבר הספסל של הצהובים בסיום

|
איתי שכטר קופץ על ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)
איתי שכטר קופץ על ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)

מכבי תל אביב זכתה הערב (שבת) באליפות שנייה ברציפות בצדק רב אחרי 0:3 גדול על הפועל תל אביב בדרבי. בסיום המשחק, שחקני הצהובים הניפו את המאמן ולדימיר איביץ’ והוא פתח עליהם שמפנייה. הסרבי החמיא בגדול לבחורים שלו אחרי המשחק ובירך את הבעלים מיץ’ גולדהאר, כאשר מנגד רז שלמה בעט כדור לעבר הספסל של הצהובים עם הירידה לחדרי ההלבשה.

ולדימיר איביץ’ המאושר אמר בסיום: “היינו הקבוצה הכי טובה של העונה, עשינו משהו מדהים ב-33 המשחקים עד עכשיו, זה משהו שקשה לעשות, גם בעונה שעברה היינו פנטסטיים, מה כבר אני יכול להגיד? המחמאות הכי גדולות לשחקנים, עשינו עבודה נהדרת, הם עבדו במשך כל יום כדי להשיג את זה, גם השחקנים שלא איתנו ברגעים האלה והיו איתנו בהתחלה כמו אלירן עטר וארון שוינפלד”. 

שחקני מכבי ת"א חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א חוגגים (רדאד ג'בארה)

“אני רוצה לברך את הבעלים שלנו מיץ’ גולדהאר שלא איתנו כרגע, אני בטוח שהוא צפה בכל המשחקים שלנו ובמיוחד היום, הוא מדהים וזה מגיע לו, אני מאחל לו עוד הרבה תארים בעתיד. המחמאות הכי גדולות צריכות ללכת לשחקנים, שעבדו מאוד קשה. אני מאוד שמח בזכותם, זה מדהים. אנחנו צריכים לשחק כל משחק כאילו האחרון, זה לא קל לשחק ברמה הזאת שנתיים, כשכל הליגה רוצה לנצח אותך, ובכל מפגש הם מצאו דרך לעשות את האוהדים ואותי גאים”.

מה נותר לו להשיג בישראל: “הייתי כאן שנתיים, היה טוב עם השחקנים והבעלים, אפשר להיות מרוצים. אני רוצה להגיד לאוהדים שמגיע להם לחגוג כי הם אלופים בפעם השנייה ברצף, ואני מאחל להם להיות שמחים וליהנות מהרגע, בלעדיהם זה היה קשה, ואני מקווה שהתקופה הזאת עם הקורונה תיגמר ושהם יחזרו להיות קרובים אלינו”. 

איתי שכטר קופץ על ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)איתי שכטר קופץ על ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)

השחקנים שלא היו עם מכבי ת”א: “אני גאה במה שהם עשו על המגרש והאליפות גם שלהם, הם שחקנים מקצועיים ואנחנו איתם, זה רגע שאנחנו לא שמחים ממנו, שהם לא איתנו”.

איתן טיבי שכבש את השער השני אמר אחרי המשחק: “אנחנו יודעים שמיץ’ צפה מקנדה, הוא היה חסר כאן אבל הוא איתנו בלב. מאוד התרגשתי לחזור אחרי 4 חודשים וכמובן אחרי השער, שהיה רגע מיוחד ומרגש עבורי. לצערי אבא שלי לא נמצא אבל הוא רואה הכול, ככה אני מאמין, והשער הזה הוקדש לו. העוצמה שלנו התבטאה בזה שלא משנה מול מי אנחנו – אנחנו קבוצה מגובשת ומאוחדת עם מטרה לנצח”.

איתן טיבי כובש במספרת (חגי מיכאלי)איתן טיבי כובש במספרת (חגי מיכאלי)

הדור הצעיר שגם מוצא את עצמו על הספסל: “זה מקצוע לא קל ויש עליות ומורדות, צריך לקחת הכול בפרופורציות אבל תמיד צריך להיות עם אמונה גדולה בדרך וללכת איתה עד הסוף. זה בסוף מה שעושה את השינוי אצל השחקנים. השחקנים יודעים שהמקום של אף אחד לא בטוח, מאמין בעבודה קשה וכשהזמן שלי צריך להיות אהיה שם”.

איתי שכטר הוסיף: “האליפות שייכת לשני שחקנים מאוד חשובים שלא נמצאים, שולח להם נשיקות, אני מאוד אוהב אותם ומקווה שיחזרו מהר. לא פשוט לקפוץ על איביץ’ ולחבק אותו, ראיתי שהוא פורש את הידיים ורצתי אליו כאילו רצתי לאמא שלי. מתי הבנו שזה שלנו? היה מאץ’ אפ קשה ומכבי חיפה עשתה עונה ענקית, המשחקים בינינו הם אלו שהכריעו, אני רוצה לשלוח ברכות לבעלים שלנו שצפה במשחק, רוצה למסור להם תודה על התמיכה והאהבה, שמחים מאוד”. 

איתי שכטר חוגג (חגי מיכאלי)איתי שכטר חוגג (חגי מיכאלי)

“יש פה חומר שחקנים עם אופי של גברים שלא עוזבים את המשחק מהדקה הראשונה, במשחק העונה קיבלנו גולים במצבים נייחים ולא עזבנו את המשחק עד הדקה האחרונה וניצחנו בדקה ה-94, זה מראה את האופי של השחקנים. מקבלים את כל התנאים והדברים כדי להצליח, גם בקורונה לא עזבו אותנו לרגע עם האימונים בזום, עשו איתנו עבודה גדולה מאחורי הקלעים”.

“בעוצמות אנחנו מעל הליגה, באיכויות צריכים להשתפר, יש פה קבוצה חזרה מאוד, אנחנו שולטים ומכתיבים את הקצב, חזרנו יותר טוב מכולם מהקורונה. ספגנו שמונה שערים, צריך לתת קרדיט לקישור ולהגנה. זאת אליפות מוחצת, איביץ’ הוא המנטור שאחראי על המקהלה, אין ספק שאליפות שנייה ברצף בכזאת עוצמה מוכיחה זאת. יש לו דרך שהוא לא זז ממנה מטר, שחקנים יכולים להתלונן על דקות משחק אבל הם יודעים שזה מקצועי, הוא בא ורוצה לנצח, לא תמיד בדרך הכי מדהימה, אבל הוא רוצה שלוש נקודות וקל להתחבר לאופי כזה של בן אדם”. 

איתי שכטר קופץ על ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)איתי שכטר קופץ על ולדימיר איביץ' (חגי מיכאלי)

“עוד כמה שנים נראה את השליטה? בואו נחגוג עכשיו, צריכים לדעת לסדר דברים בקיץ, שנה הבאה תהיה עוד יותר קשה, נצטרך הכנה טובה, להיות צנועים כל הזמן, צריכים לבוא ליריבה צנועים. אני סופר מאושר ושמח ומקווה שנמשיך ככה. תמיד האליפות השנייה יותר מתוקה”.

דניאל טננבאום אמר אחרי המשחק: “כיף מאוד, אני עובד הרבה באימונים, אני ממש שמח. אם מגיע לי שחקן העונה? זה דברים לאוהדים ולעיתונאים, אני רק יודע שזכינו באליפות וזה מה שחשוב. מהמשחק הראשון שלי, ידעתי שכשאקבל הזדמנות אצטרך להיות מוכן. עכשיו נראה לי שמכירים אותי ויודעים מי אני, יודעים מה אני יכול לעשות בשער, רוצה להמשיך ככה. אני מקווה ורוצה להישאר פה. מקווה לספוג פחות שערים בעונה הבאה”. 

שחקני מכבי ת"א חוגגים אליפות (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א חוגגים אליפות (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */