יום רביעי, 24.04.2024 שעה 03:28
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6922-6230מכבי ת"א1
6222-6230מכבי חיפה2
5525-4930הפועל ב"ש3
5040-4230הפועל חיפה4
4329-3230מכבי בני ריינה5
3637-2830בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3734-3229הפועל ירושלים1
3341-2529הפועל חדרה2
3353-3529מכבי פ"ת3
3244-3029מכבי נתניה4
3135-3929בית"ר ירושלים5
2744-3229הפועל ת"א6
2744-2329מ.ס אשדוד7
2143-2229הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 27/04, 17:00
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שני, 29/04, 20:00
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שני, 29/04, 20:30
  • מכבי חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 04/05, 17:00
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • שבת, 04/05, 20:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שני, 06/05, 20:30
  • מכבי פ"ת
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 06/05, 20:30
  • מ.ס אשדוד

העסקים האישיים של בעלי ליגת העל נפגעו קשה

אחרי משבר הקורונה, הכדורגל לא יחזור למה שהיה בעבר - עסקי בעלי הקבוצות נפגעו בצורה קשה. החל מגולדהאר, שחר ועד לברקת. אין מישהו שייצא ללא נזק

|
בעלי הקבוצות בליגת העל (גרפיקה: קרולינה אריכמן)
בעלי הקבוצות בליגת העל (גרפיקה: קרולינה אריכמן)

בעלי קבוצות ליגת העל חטפו פגיעה אישית במישור העסקים האישיים שלהם – אין בעלים בכדורגל הישראלי שלא סופג פגיעה עסקית בגלל משבר נגיף הקורונה, כל אחד בתחום שלו. כעת, בעלי הקבוצות אמורים להתאים את העסקים שלהם ליום שאחרי המשבר הכי קשה שפגע בכלכלת העולם.

מה שבטוח, הכדורגל הישראלי, ביום שאחרי, כבר לא יהיה אותו דבר – הבעלים יקצצו בצורה דרסטית את ההשקעה שלהם והשחקנים יצטרכו להתרגל למציאות חדשה עם תקציבים יותר רזים בהרבה כפי שהיו פעם. חוץ מזה, בטוח שבמקומות שעיריות עוד נותנת כסף לקבוצות הספורט, התקציבים ירדו משמעותית. כמו כן, לקראת העונה הבאה בטוח שגם שהטוטו יוריד סכומים וככה ספונסרים, וגם זכויות השידור צפויות להיפגע. בשורה התחתונה – הכדורגל הישראלי כמו העולמי לקראת מציאות חדשה.   

כשאקס ב"ש הפך את מסי למלך שערי בארסה

גולדהאר – הנפילות בבורסה והאופטימיות

נתחיל עם מיץ' גולדהאר הבעלים של מכבי ת"א. המניה של החברה השייכת לגודלהאר, “SmartCentres Reit” התרסקה בבורסה של טורונטו קרוב לכ-50%. כך ששווי החברה ירד בסך של כמיליארד דולר, אך מנגד גולדהאר סיפר בקנדה בראיון כי החברה שלו מסתמכת על שוכרים יציבים, אמידים שלא הולכים להיעלם מהמפה ולהפך, רלוונטיים עוד יותר גם במצב הנוכחי של התפשטות מגפת הקורונה. 

ירידת המניות של החברה שלו לא מרגשת את הבעלים של מכבי שאמר בקנדה: "אנשים מתייחסים לזה כאילו איבדנו 50% מהשטח וזהו, הוא מת. זו הסתכלות לא נכונה. זה מצג שווא, מתייחסים לה שכל הבניינים שלנו יעזבו את העולם, לא יהיו יותר חלק ממנו, כאילו הכול נמחק עכשיו. זו לא המציאות, למעשה מתוך כל השוכרים, רק 5% מהעסקים הקטנים ביקשו מאתנו לדחות את תשלום השכירות".

מיץ' גולדהאר (חגי מיכאלי)מיץ' גולדהאר (חגי מיכאלי)

גולדהאר כל כך מאמין בחברה שלו, שהוא קונה בימים אילו בלי הפסקה מניות בחברה שלו. בקנדה אף אמרו על כך כי: “זהו אחד הרגעים שאנשים יסתכלו לאחר מכן לאחור ויתחרטו שהם לא ניצלו את המצב, ולא ניצלו את ההנחה המשמעותית מאוד ביחס לערך האמיתי של המניה ברגעים האלה".

בנוסף לכך, גולדהאר העמיד לאלופה כספונסרית את חברת “PENGUINPICKUP” בבעלותו המשלמת לצהובים כ-14.5 מיליון ש”ח לעונה. החברה שמספקת פתרון מאובטח לאיסוף מוצרים אשר נקנו בצורה מקוונת גם ספגה כעת פגיעה בעקבות המשבר מה שמעמיד בספק את האופציה שהיא תוכל להמשיך לשלם סכומים כאלה בעתיד.

שחקני מכבי ת"א חוגגים בסיום עם אצילי (נעם מורנו)שחקני מכבי ת"א חוגגים בסיום עם אצילי (נעם מורנו)

שחר - לא מוכר ומשכיר מכוניות 

העסקים שמחזיק ושותף בהם יעקב שחר הבעלים של מכבי חיפה נפגעו קשה בגלל התפשטות הנגיף. חברת 'מאיר' למכוניות ומשאיות שהיא יבואנית בלעדית של “וולבו”, ו“הונדה”. כמובן שלאור המצב אנשים לא קונים כעת לא מכוניות ולא משאיות חדשות. כמו כן, הקבוצה מחזיקה בחברת הרץ להשכרת רכב. הרץ פועלת גם בארץ וגם בחו"ל, אך כרגע אף אחד לא נוסע לחו"ל אז אין השכרות השכרות חדשות.

אייל סגל, אלונה ברקת, משה חוגג ויעקב שחר (גרפיקה: קרולינה אריכמן) (מערכת ONE)אייל סגל, אלונה ברקת, משה חוגג ויעקב שחר (גרפיקה: קרולינה אריכמן) (מערכת ONE)

לכן, מאות מאנשי החברה הוצאו לחל"ת. כמו כן, החברה מחזיקה בחברת קווים לתחבורה ציבורית, כשגם שם רוב העבודה של החברה הופסקה והאוטובוסים עומדים ללא עבודה. הקבוצה מחזיקה בחברת “מרכבים, תעשיות מתכת” - ייצור מרכבי אוטובוסים שפעילותה הופסקה. בנוסף, מחזיקה הקבוצה ב”אוטוסנטר”, רכבים מיד שנייה שגם לה אין בימים אלה עבודה.

לקבוצה עוד מספר חברות שונות בעולם ובישראל והמשבר החדש צפוי לפגוע באופן קשה בהכנסות בחודשים הקרובים ולבטח גם לאחר סיום המשבר. לכן, הדבר צפוי לגרום לשחר להוריד משמעותית את ההשקעה שלו במכבי חיפה. חלק מהכספים הוא מביא בדמות ספונסרים מהחברות, עניין שיצטרך לרדת בצורה משמעותית. שחר היה מעמיד לקבוצה כספונסרית את סוכנות המכוניות בסך של כ-13 מיליון ש”ח לעונה, אך זה לא יוכל להמשך בסכומים כאלו מהעונה הבאה. 

שחקני מכבי חיפה (נעם מורנו)שחקני מכבי חיפה (נעם מורנו)

הפגיעה הגדולה של אלי ברקת

אלי ברקת, הבעל של אלונה, שתוף בחברת “מיטב דש השקעות” הנסחרת בבורסה בת"א. החברה פרסמה השבוע את הדו"ח השנתי שלה לבורסת ת"א בו כתבה בין השאר כי: "מתחילת שנת 2020 ועד ליום 15.3.2020 ירדו נכסי קרנות הנאמנות המנוהלות על ידי הקבוצה בסך של כ-11.8 מיליארד ש”ח, נכסי התיקים המנוהלים ירדו בסך של 1.8 מיליארד ש”ח ונכסי קופות הגמל והפנסיה המנוהלות על ידי הקבוצה ירדו בסך של כ-5.5 מיליארד ש”ח. הירידה בהיקף הנכסים המנוהלים כוללת הן ירידות ערך והן פדיונות של לקוחות ומובילה באופן ישיר לירידה בהכנסות הקבוצה".

אלונה ברקת (נעם מורנו)אלונה ברקת (נעם מורנו)

עוד ציינו בחברה כי: "להערכת החברה התארכות המשבר תפגע באופן מהותי בפעילותה העסקית של החברה, לרבות בהכנסות וברווחיות". אלי ברקת הוא יו"ר דירקטוריון החברה, בהיקף של 40% משרה לפחות, שנהנה עד כה מתגמול חודשי כולל בסך של 64 אלף ש”ח, בתוספת מע"מ. סה"כ ברקת קיבל מהחברה בשנת 2019 סך של 800 אלף ש”ח. 

עד היום הבעלים נהנים גם מחלוקת דיבידנדים, מהם עושים את עיקר הכסף. בקופה של מיטב ד"ש נכון ל-31.12.19 היו כ-228 מיליון ש”ח לחלוקה, אך לאור המצב דירקטוריון החברה החליט שלאור הירידות והתנודתיות בשווקים הפיננסיים בישראל ובעולם וההשפעה האפשרית של מצב זה על הכנסות ורווחי החברה, ככל שמצב זה ימשך מעבר למספר חודשים, יש להקפיא את החלוקה עד להתבהרות המצב. 

שחקני ב"ש (חגי מיכאלי)שחקני ב"ש (חגי מיכאלי)

לברקת יש עוד השקעה בלא מעט סטארטאפים, ששם צריך סבלנות כי בדרך כלל רוב ההשקעות נופלות לטמיון ואם יש מזל אחת מצליחה. עוד מספרים, יש לברקת גם השקעה בתחום המלונות בברצלונה יחד עם ג'קי בן זקן, האיש החזק של מ.ס. אשדוד, ויחד עם ז’ואן לאפורטה נשיא ברצלונה לשעבר. משפחת ברקת אמורה לשים העונה מהכיס סך של כ-35 מיליון ש”ח על הפועל ב"ש, סכומים כאלו לא יהיו יותר בעונות הבאות לאור מה שקרה עם המציאות החדשה. 

הפגיעה בביטקוין של חוגג

כל העסקים של משה חוגג, הבעלים של בית"ר ירושלים, שנמצא חולה בנגיף הקורונה, נפגעו קשה מאז פרוץ משבר כולל מטבע הביטקוין שחוגג מחזיק ונפל בכ-50%. רק בתחילת החודש המטבע הגיע לסך של כ-10,000 דולר, וכיום הוא ירד לסך של כ-5,400 דולר. הוא קיבל את המכה הגדולה מאז התחילו לסחור בו לפני כ-11 שנה וכעת הצפי הוא שהוא ימשיך לרדת בתקופה הקרובה ועוד יספוג ירידה גדולה. 

משה חוגג (אינסטגרם)משה חוגג (אינסטגרם)

חוגג הפחית את השכר של העובדים בקבוצה שלו ולא רק של שחקני ואנשי בית"ר ירושלים, כשכמובן הוא ספג מכה כלכלית קשה שיהיה לה עוד השלכות רבות. הנחת היחידה שיש לחוגג בימים אילו מהעסקים שלו היא מחברת “מון אקטיב” שיש לו בה 6% באמצעות קרן סינגולרטים.

“מון אקטיב” עוסקת בהפעלת משחקי גיימינג וכעת בגלל שכולם נמצאים בביתם לאור המצב יש ביקוש אדיר למשחקים, במיוחד של משחק “קומיסר” שהוא כעת מדורג שני בהורדות המשחקים. חוגג אמר השבוע בנושא: "כל העסקים שלי ספגו מכה בגלל המשבר מלבד ‘מון אקטיב’". כמו כן, חוגג עוד סיפר השבוע שיש ספונסרים של הקבוצה שביקשו כבר להפסיק לשלם כי הם נכנסו לבעיות כלכליות בגלל המצב.

שחקני בית"ר (חגי מיכאלי)שחקני בית"ר (חגי מיכאלי)

הפגיעה העסקית של בעלי הפועל ת"א ואיבוד הספונסר

עוד לפני משבר הקורונה האחים איציק ושרון ניסנוב חזרו להתמקד בעסקי היהלומים לאחר שהניסיון שלהם להיכנס לשוק הקמעונאות בישראל הסתיים בכישלון עם הפסד כספי. בעלי הפועל יצאו מרשת “סמארט פארם” אותה הקימו עם הפסד של כ-20 מיליון ש”ח לפי ההערכות בשוק ההון. הרשת הוקמה בעקבות מכירת “ניו-פארם” ל”שופרסל” במטרה ליצור רשת פארם נוספת, אך הניסנובים שהייתה להם כוונה טובה, נכנסו לעסק בו הם לא הבינו. בבקשת פירוק בבית המשפט שהגישה הרשת, נטען כי "הוצאותיה השוטפות של החברה עולות על הכנסותיה, וכי היא יוצרת הפסדים הולכים וגדלים". אחרי שנה וחצי למעשה עידן הרשת הגיע לסיומה. 

האחים ניסנוב (חגי מיכאלי)האחים ניסנוב (חגי מיכאלי)

לאחר מכן בסוף דצמבר 2019, האחים ניסנוב מכרו את חלקם ברשת (50%) העיצוב היפנית – סינית, “מיניסו ישראל”. האחים מכרו את חלקם ל”פועלים שוקי הון”, זרוע ההשקעה של בנק הפועלים ולקרן “פנינסולה” העוסקת במתן אשראי חוץ-בנקאי לעסקים לפי שווי של כ-50 מיליון ש”ח. כמו כן, עסקי היהלומים גם ספגו מכה קשה, בגלל מה שקורה כעת בעולם.

השותף השלישי זאב גרינברג לו בעיקר נכסים, כשהוא גם בונה פרויקטים ומוכר בעיקר נדל"ן, כאשר אף אחד לא קונה בימים אלו נדל”ן. השותף הרביעי, מאיר תושב, היושב בארה"ב ועוסק בגידול עופות – ספג פגיעה בגלל כל מה שקורה בארה"ב ועוצמת הפגיעה תתברר בהמשך. עוד אחד שהיה תורם ועוזר להפועל ת"א בעיקר לפני העידן של האחים ניסנוב, מני ויצמן, נפגע קשה. עסקי המלונות שהוא מחזיק בארץ ובעולם ספגו מכה גדולה מאוד.

מאור בוזגלו ושחקני הפועל ת"א (שחר גרוס)מאור בוזגלו ושחקני הפועל ת"א (שחר גרוס)

בנוסף, הפועל ת"א מאבדת את הספונסר שלה, חברת התעופה “ארקיע”, שפיטרה מאות עובדים וכל החברה נמצאת בהפסקת פעילות כולל המלונות בבעלות האחים נקש בעלי הקבוצה.  

יואב כץ והפגיעה בנכסים שלו 

ליואב כץ, בעלי הפועל חיפה, יש הרבה מאוד עסקי נדל"ן בוושינגטון - הנכסים שלו מרוכזים בעיקר במרכז הבירה האמריקאית במקומות מרכזיים. כץ סיפר השבוע ל-ONE, כי הוא ספג מכה כלכלית קשה וכי יש לו הרבה מאוד שוכרים מתחום המזון שלא יכולים יותר לשלם לו בגלל המצב.

בנוסף, הבעלים של האדומים מהכרמל סיפר עוד שהוא לא עבד כל כך קשה הרבה מאוד זמן – הוא הולך מבוקר עד ערב למשרד שלו כדי לראות מה אפשר לעשות. כץ כבר הזהיר השבוע, שאם השחקנים בארץ לא יבינו שיש מציאות חדשה מבחינה כלכלית הוא לא יישאר יותר כבעלים בכדורגל הישראלי.

יואב כץ (עמית מצפה)יואב כץ (עמית מצפה)

הערכה היא – לכץ יש עדיין נכסים בהרבה מאוד כסף, אך כמו כל מי שנפגע קשה הוא יהיה מעכשיו עם אצבע על הדופק ויותר לא ישחרר מיליוני דולרים כמו שהוא שחרר לטובת קבוצתו בשנים האחרונות. 

אייל סגל וחברת התיירות 

עוד לפני הנפילה הגדולה אייל סגל, הבעלים של מכבי נתניה, הודיע על סיום דרכו בקבוצה בסיום העונה. סגל לו יש בין השאר 60.42% מחברת התיירות, “קשרי תעופה”, ספג מכה קשה כאשר עסקי החברה נעצרו לגמרי עם כל מה שקורה בענף התיירות והנסיעות שנמצאות כעת בעמדת המתנה.

אייל סגל (רדאד ג'בארה)אייל סגל (רדאד ג'בארה)

סגל יצטרך בשנה הקרובה להזרים לחברה כסף מהבית ולכן אין סיכוי שהוא עוד יתמוך כלכלית במכבי נתניה. 

הפגיעה בשרצקי

על חולצות שחקני עירוני קריית שמונה מתנוסס המותג "איתוראן" בו מחזיק הבעלים איזי שרצקי. החברה משלמת על כך כ-10 מיליון ש”ח לעונת משחקים, כשהסכומים האלו קרוב לוודאי לא יישארו וירדו בצורה ניכרת.

איתוראן עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק, שירותי איתור ומיגון כלי רכב בישראל ובשורה של מקומות בעולם כמו ברזיל, ארגנטינה, וארה"ב. כמו כן, החברה הנסחרת בבורסה האמריקאית (אומנם סיימה אתמול את המסחר בעלייה של כ-13%), אך מתחילת השנה היא רשמה ירידה של כ-48%, ובשנה האחרונה היא רשמה ירידה של כ-62%.

איזי שרצקי (נעם מורנו)איזי שרצקי (נעם מורנו)

שער הסגירה של המניה אמש היה 12.93 דולר כאשר הוא אף הגיע השנה ל-37.32 דולר למניה. אין ספק שירידה בפעילות החברה תגרום לכך שתהיה ירידה גם בהשקעה של שרצקי שגם כך הוא הודיע כבר לפני מספר חודשים שהוא מוריד את המעורבות שלו בקבוצה הצפונית.

שחקני עירוני ק"ש (אורן בן חקון)שחקני עירוני ק"ש (אורן בן חקון)

ברק אבמרוב ועסקי המסעדנות שנפגעו 

עסקי המסעדנות של ברק אברמוב, בעלי בני יהודה, נפגעו קשה ביותר - אברמוב מחזיק בין השאר ברשתות המסעדות ג'פניקה, קינג ג'ורג', ציפורה אקספרס, יוגו ופינקי. לקבוצת המסעדנות יש מעל 90 סניפים ברחבי הארץ, שכמו כל עסקי המסעדנות ספגו מכה כלכלית קשה ביותר.

ברק אברמוב (רדאד ג'בארה)ברק אברמוב (רדאד ג'בארה)

ייאמר לזכותו של אברמוב – הוא עד היום ידע לעשות כל הזמן אקזיטים במכירת שחקני בני יהודה ככה שזה אפשר לו להמשיך להחזיק בקבוצה בצורה שהוא לא צריך כמעט להביא כסף מהבית. כמו כן, הייתה גם עונה שהקבוצה תחת אברמוב אפילו סיימה עם רווח כספי בגלל ההתנהלות של הבעלים. מה שבטוח לקראת העונה הבאה, אם אברמוב יישאר בעלים, הוא לא יביא כסף מהבית, ויתאים את תקציב הקבוצה למה שקורה. 

הפגיעה של אשר אלון 

אשר אלון, הבעלים של הפועל רעננה, עוסק בעיקר בבנייה בפרויקטים של תמ"א. כיום מצבו האישי לא רע, כאשר עד ערב המשבר מכר כ-75% מסך הדירות החדשות שהוא החזיק. כעת יש קיפאון גדול בשוק, וקרוב לוודאי שאלון לא יתחיל בקרוב בפרויקטים חדשים עד שידעו לאן הולכת הכלכלה העולמית.

אשר אלון (חגי מיכאלי)אשר אלון (חגי מיכאלי)

אלון באמצעות חברת "מי" בבעלותו היה כל עונה מזרים כסף לקבוצה שלו כדי להשלים את החסר בקבוצה מהשרון. כמו כן, בעלי הקבוצה מהשרון נשמע השבוע די רגוע בעניין, אך לא סתם הוא ביקש תחילה ששחקני רעננה יקצצו כ-50% מסך החוזים שלהם עד לסיום העונה.

ג'קי בן זקן ומ.ס. אשדוד

לאיש החזק באשדוד, ג'קי בן זקן, יש עסקי נדל"ן, עסקי תקשורת וכו'. העסקים צפויים כמו כולם לקבל פגיעה, כשבן זקן עוקב מקרוב אחרי המתרחש, וזה כמובן תלוי לאורך כמה זמן יהיה המשבר הגדול הזה וגם כמובן כמה זה ייפגע בכלל העסקים בישראל ובעולם.

ג'קי בן זקן (שחר גרוס)ג'קי בן זקן (שחר גרוס)

בן זקן לא פעם עוזר לקבוצה כספונסר וכו’ מהעסקים שלו והוא גם יודע לתת לקבוצה את העזרה הכספית כאשר היא צריכה. כעת, אם זו תהיה פגיעה לאורך זמן אז תהיה לה השלכות גם על בן זקן שעצר כמו כולם בינתיים את התכניות לעונה הבאה. כזכור, חלק מהכנסותיה של אשדוד בשנים האחרונות התבססו על מכירת שחקנים לקבוצות אחרות, בארץ ובעיקר להפועל ב"ש וגם לחו"ל. בן זקן כבר לא יקבל את הסכומים שקיבל עד היום, אבל ברור שגם ההוצאות ירדו.

הפועל כפ"ס ושום 

יצחק שום, הבעלים של הפועל כפר סבא, מחזיק סוכנות רכב ועוד עסקים שיפגעו כעת בגלל המצב במשק. אך גם ככה התקציב של הפועל כפ"ס הוא נמוך, כשהבעלים מתנהל באחריות לפי גובה ההכנסות שהיא יודעת להכניס לקבוצה. הפגיעה הצפויה לקבוצה עתידה להיות יותר קלה.

שחקני כפ"ס (חגי מיכאלי)שחקני כפ"ס (חגי מיכאלי)

הפועל חדרה ונס ציונה 

לשתי הקבוצות אין בעלים, ומתנהלות ע"י עמותות. בהפועל חדרה, ראינו שהקבוצה שעלתה בעונה שעברה לליגת העל ומאז היא הפתעה גדולה, מתנהלת תחת אחריות גדולה ביותר, תוך ראיה נכונה, סגל חכם ולא יקר. בנוסף, הקבוצה גם ידעה למכור שחקנים שהכניסו לה כסף, אולם כנראה שכזה דבר לא נראה בקרוב, אז גם בקבוצה יצטרכו להתאים את עצמה למצב. הצפי? קרוב לוודאי עיריית חדרה לא תוכל לתמוך בקבוצה כמו שתמכה עד היום.

שחקני הפועל חדרה חוגגים עם אליאל פרץ (שחר גרוס)שחקני הפועל חדרה חוגגים עם אליאל פרץ (שחר גרוס)

מהעבר השני, נס ציונה אולי עם התקציב הנמוך בליגת העל מתנהלת ע"י עמותה בלי בעלים אמיתי. הקבוצה הכתומה גם יודעת לשמור על שפיות כלכלית, ולכן היא לא צירפה יותר מדי שחקנים אלא שחררה בעיקר.

אסור לפספס
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */