יום שבת, 20.04.2024 שעה 04:03
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

אלמוג בהתקפת מכבי ת"א, בלקמן מחוץ לסגל

המתאזרח היה בתמונת ה-11 אך התלונן על מתיחה והשאיר את המקום בהרכב מול נתניה ב-17:15 לחלוץ הצעיר. קהת חוזר להרכב של דראפיץ', אברהם במקום כהן

|
אילון אלמוג (רדאד ג'בארה)
אילון אלמוג (רדאד ג'בארה)

“אני מכיר את סלובודאן דראפיץ’, הוא חי כדי לנצח את מכבי תל אביב. השחקנים של מכבי נתניה, גם הם חיים כדי לנצח את מכבי תל אביב. זה המשחק הכי קשה שהיה לנו בתקופה האחרונה דווקא בגלל המצב של מכבי נתניה. זה משחק הרבה יותר קשה מהדרבי”, כך אמר מאמן אלופת המדינה, ולדימיר איביץ’, החושש משאננות של חניכיו לקראת ההתמודדות היום (שבת) ב-17:15 באצטדיון בנתניה. 

המאמן הסרבי ידוע עוד מהעונה שעברה כמי שחושש דווקא מהמשחקים האלה, נגד הקבוצות הקטנות, ואת המסר הזה הוא ניסה להעביר לשחקנים שלו ביומיים האחרונים, שכן גם הוא יודע שעל הקבוצה להגיע אל המחזור הראשון של הפלייאוף ביתרון של שש נקודות לכל הפחות, ולא בטעות להוביל למצב שהפער הזה קטן. מכבי נתניה בסופו של יום היא הקבוצה היחידה שהצהובים לא הצליחו לנצח העונה בליגת העל כשאנחנו בפתחו של המחזור האחרון בעונה הסדירה. 

ניק בלקמן (רדאד ג'בארה)ניק בלקמן (רדאד ג'בארה)

אחרי המחמאות הגדולות שהרעיף במסיבת העיתונאים על ניק בלקמן, החלוץ דווקא נותר מחוץ לסגל בעקבות מתיחה קטנה בשריר עליה התלונן, כאשר מי שיפתח לצידם של עומר אצילי ויונתן כהן הוא אילון אלמוג. יש לציין כי אלמוג פתח בסיבוב הקודם נגד מכבי נתניה והיה השחקן הטוב על המגרש, כאשר באותו “משחק VAR” מפורסם, שעריו של אלמוג נפסלו שלא בצדק ומנעו מהצהובים להשיג ניצחון. 

הרכב מכבי ת”א: דניאל טננבאום, אנדרה ז’ראלדש, איתן טיבי, ז’איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, אייל גולסה, אבי ריקן, עומר אצילי, יונתן כהן ואיילון אלמוג.

"לא קל לאמן בתקופה כזאת, יכול להיות מסוכן"

מכבי נתניה אמנם תשחק בפלייאוף התחתון והיא חווה תקופה קשה מאוד, אך לקראת המשחק בו היא תארח את האלופה ותנסה לפחות לסיים את העונה הסדירה בליגת העל בטעם טוב, דימן מאמנה, סלובודאן דראפיץ',  במסיבת עיתונאים.

"מכבי ת"א היא קבוצה שלא הפסידה ולפעמים זה יכול ללכת לכיוון של פחד", אמר המאמן. "אתה צריך להרים את עצמך אחרי שאתה לא בפלייאוף וזה לא קל להרים קבוצה למשחק שכזה. להגיד להם כמה זה חשוב ופתאום שחקנים שומעים על קיצוצים ומי ממשיך. אנשים מדברים ביניהם. אתה צריך לראות מי איתך ומי לא. זה לא קל לאמן קבוצה בתקופה כזאת. צריך שתהיה לך קבוצה חזקה מנטלית ואנחנו צריכים לראות איך להביא את השחקנים איתנו וזה יכול להיות מסוכן. 

סלובודאן דראפיץ' (נעם מורנו)סלובודאן דראפיץ' (נעם מורנו)

"אני חושב שהמשחק האחרון נגדם בבלומפילד כלל דקות טובות שלנו: לחצנו וכן הגענו למצבים. אנחנו רוצים לראות איך אנחנו יכולים לעצור אותם וידענו לעשות את זה בסיבוב הראשון. זה משחק אחרון בליגה הסדירה מול הקהל שלנו. בכדורגל זוכרים ניצחונות וניצחון פה יכול לתת לנו אוויר להמשך הדרך ולהתנהלות שאנחנו צריכים לעבור".

החסרונות המסתמנים: "טים הויבך לא יהיה מוכן למשחק. את חן עזרא נראה. יכול להיות שהוא יפתח מהספסל".

טים הויבך (רדאד ג'בארה)טים הויבך (רדאד ג'בארה)

חסרונם של חלוצי מכבי ת"א, צ'יקו אופואדו ואיתי שכטר: "אין להם שני חלוצים שמשחקים כל העונה, אבל יש להם שחקנים אחרים. למכבי יש סגל טוב ואני לא צריך לדבר על האיכות שלהם. הם קבוצה מסוכנת וזה לא משנה מי ישחק שם".

עונש ההרחקה של אלמוג כהן: "מי שחי עם אלמוג ביום יום רואה כמה הוא אוהב את המועדון ורוצה לתת הכל למענו. אני זוכר את עצמי כשהייתי צעיר והייתי נותן הכל ולפעמים מקבל אדומים או נפצע. הייתי מקבל גב מהמועדון שלי ואנחנו גם צריכים להיות זהירים. אלמוג הוא הקפטן שלנו והגיע למועדון הזה מרצונו. הוא יכול היה לבחור מועדונים אחרים. אמא שלו נפטרה והוא עובר תקופה קשה עם המשפחה שלו. אני רוצה להאמין שכל הדברים האלה לפעמים קורים מרצון להצליח”.

אלמוג כהן לאחר ההרחקה (ניסן עייש)אלמוג כהן לאחר ההרחקה (ניסן עייש)

עוד הוסיף המאמן: "יש בכדורגל תקופות. שיחקנו העונה פעמיים עם תשעה שחקנים ובכלל אנחנו יכולים לספר סיפור על העונה הזאת. לפעמים יש תקופות קשות שאתה לא יכול להילחם בהן. יש איזשהן אנרגיות שאתה אומר לעצמך רק לעבור את התקופות האלה. אני עומד מאחורי אלמוג. הוא לא רצה שהכדור יכנס. יש אדומים שלו שמוצדקים ויש שגבוליים. אנחנו צריכים להיות איתו. שאנחנו מסתכלים על הפן המקצועי הוא בין הטובים בארץ. אין ספק שהוא מחסיר הרבה משחקים אבל אני רוצה להאמין שזו תקופה והוא יחזור לשחק. נחבק אותו ונחכה שהוא יחזור".

דראפיץ’ וברדה ביצעו מספר שינויים משמעותיים בהרכב כשיונס מלדה יפתח במקום גיא מלמד בחוד, אביב אברהם ימלא את מקומו של הקפטן המורחק, אלמוג כהן, ורועי קהת שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים בשל מות אחותו, ישוב ל-11 על חשבונו של חן עזרא.

שחקני מכבי נתניה (נעם מורנו)שחקני מכבי נתניה (נעם מורנו)

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, כארם ג'אבר, דולב אזולאי, לזאר צ'ירקוביץ', זלאטן שחוביץ', ניקו אולסק, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, רועי קהת, יונס מלדה ופאטוס בצ'יראי.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */