אסי ממן
|

וינגייט (מכון וינגייט)
מכון וינגייט יצא בימים אלה במכרז פומבי לשיתוף פעולה עם חברות מסחריות מענף המזון והמסעדנות, המשווקות לצרכנים מוצרי מזון בעלי ערך בריאותי גבוה, לצורך קידום המודעות בקרב קהל הצרכנים לאורח חיים בריא וספורטיבי. במסגרת שיתוף הפעולה, המכון יספק ייעוץ תזונתי ומקצועי בנוגע לתפריט ייעודי או בנוגע למוצרי המזון השונים של אותן החברות - ויעניק רשות להשתמש בלוגו המכון כתו תקן תזונתי לאותם התפריטים והמוצרים.
על פי המכרז, תחומי שיתוף הפעולה יהיו נרחבים וכוללים בין היתר מסעדות ובתי קפה, מזנונים, שירותי קייטרינג, רשתות שיווק מזון, מוצרי חלב, תחליפי חלב, מוצרי צריכה לאימון גופני, חטיפי אנרגיה, גרנולה, מוזלי, פריכיות, ממרחים ולחם. החברות שיתעניינו בשיתוף הפעולה, יוכלו לקבל את הייעוץ המקצועי של מכון וינגייט בנוגע למוצר קיים או מוצר חדש, והן יהיו חייבות לעמוד בתנאים מסוימים של מחזור כספי, היקף או תחזית מכירות, כמות הסניפים וכדומה.
בניין הספורט ההישגי של נבחרות הג’ודו (מכון וינגייט)במסגרת שיתוף הפעולה המוצע במכרז שפרסם, המכון יספק ייעוץ תזונתי ומקצועי מטעם צוות מדור התזונה של המרכז לרפואת ספורט ומחקר - ובמקביל, התאגיד יאפשר לחברות להשתמש בסמליל של מכון וינגייט, כמו גם האפשרות למיתוג וחשיפה ברחבי שטח המכון על ידי הקמת דוכנים והשתתפות באירועי הספורט המתקיימים במכון, כולל בכנסים ואירועים שונים בכפוף לאישורים רלוונטיים.
לפיכך, הלוגו של מכון וינגייט - שמוגדר כמכון הלאומי למצוינות בספורט ומשמש כבית לאומי לאיגודי הספורט, הרי שהוא מכיל בתוכו את מרכזי האימונים של ענפי הספורט האולימפיים - בדרך לשמש בקרוב גם כתו תקן על האריזות של מוצרי מזון בריאים, כמו לדוגמה חטיף אנרגיה שעשוי לצאת לשוק בחסות המכון.
מנכ”ל מכון וינגייט, שי אברהמי, מסר: “בתור המכון הלאומי למצוינות בספורט, יש לנו חשיבות אדירה לעיצוב וקידום תרבות הספורט ועידוד שמירה על אורח חיים בריא, הכולל בתוכו את נושא התזונה. לפיכך, אנו מעוניינים לתרום מהידע והערכים שלנו וליצור שיתופי פעולה עם חברות ומותגים מסחריים מתחום המזון, הרואים עין בעין את חשיבות ערכה של התזונה הבריאה”.