יום ראשון, 19.05.2024 שעה 00:14
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3745-2933מ.ס אשדוד3
3649-2833הפועל חדרה4
3539-4432בית"ר ירושלים5
3547-3332מכבי נתניה6
3351-3533הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 1 - 3
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

עזרא חתם רשמית, מכבי נתניה תכריע לגבי בלם

בצל עזיבת סגל: הקשר הצטרף לאחר ה-0:0 באשדוד, מרקוביץ' לא יגיע, סירקוביץ' מועמד. אכזבה מההחמצות: "אם נמשיך ככה לא מגיע לנו פלייאוף עליון"

|
חן עזרא במדי מכבי נתניה (יניב גונן)
חן עזרא במדי מכבי נתניה (יניב גונן)

סוף שבוע עמוס במיוחד עבר על מכבי נתניה. זה החל עם החדשות הטובות על חזרתו של חן עזרא, נמשך עם הדרמה סביב אייל סגל  והסתיים ב-0:0 מאכזב מול מ.ס אשדוד אתמול (שבת). כל זה רגע לפני שבוע קריטי עם שני משחקים נוספים ובתווך סגירת חלון ההעברות, כשנתניה עוד מנסה לחזק את חוליית ההגנה אחרי שחרורו של רומן גולובארט.

ואם כל זה לא מספיק, הדרמה הגיעה לשיאה בהודעה רשמית של הבעלים, שהודיע כי הוא מעביר את זכויות הניהול למנכ"ל ניב גולדשטיין, התפטר מן הדירקטוריון ומתפקידו כיו"ר הדירקטוריון, הודיע כי "החל מעונת 20/21 ועד שימצא מי שייכנס בנעליי, תקציב המועדון יהיה מבוסס על הכנסותיו העצמאיות (סביב 18-20 מיליון שקלים" והמריא לחו"ל לחופשה פרטית על מנת לנקות הראש כמה ימים.

בן שמעון: מרוצה מהדרך, פחות מהתוצאה

רק ביום שישי האחרון, רגשות השמחה וההתלהבות נוכח חזרתו של עזרא הביתה התחלפו תוך כמה שעות בדאגה ובדריכות סביב נושא סגל. כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, הבעלים שקל בתקופה האחרונה את צעדיו בנתניה ולקח צעד אחורה בניהול המועדון בשל אכזבתו מהתנהלות הכדורגל הישראלי בהתאחדות לכדורגל, בשל אותה תקרית במשחק הנוער שהובילה להרחקתו ולא רק. 

אתמול, הוא הגיע אתמול לאשדוד כרגיל ולמרות שנראה היה, שאחרי סוף השבוע בו בילה בעיקר עם משפחתו והתחבט לגבי ההחלטה הסופית וסרב להגיב, הוא עשה זאת הבוקר רגע לפני שלקח לעצמו פסק זמן. מעבר לפגיעה שספג מבית הדין המשמעתי של ההתאחדות, ישנה גם אכזבה מאותם אנשי עסקים וגופים שהבטיחו לעזור לו כלכלית בתקצוב המועדון ולא עושים זאת. בעוד גולדשטיין גם כך מנהל את מכבי נתניה ביום-יום, הוא ימשיך לפעול על מנת לחזק את הקבוצה עד יום חמישי, ולאחר שהעשן יתפוגג התמונה בעיר היהלומים תתבהר.

אייל סגל (נעם מורנו)אייל סגל (נעם מורנו)

החיזוק המרכזי הוא כמובן עזרא, שחוזר הביתה, עבר בדיקות רפואיות וחתם על החוזה באמצעות סוכנו ניר אמיר: “שמח לחזור למקום שבו התחלתי את הקריירה. מחכה לעלות על המגרש ולעזור למועדון ולאוהדים להגשים את כל המטרות״.

התיקו באצטדיון הי"א, ובעיקר ההחמצות הרבות מול השער של רועי משפתי, רק חידדו את הצורך בשחקן הכרעה כמוהו, על כך דיברו בקבוצה לאחר המשחק, והוא יחזק את היהלומים עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. "במשחקים כאלה עם שטחים, חן יעזור לנו מאוד ואפשר להגיד שאנחנו מחכים לו כבר למשחק הבא אם אפשר, שייכנס לעניינים כמה שיותר מהר, הוא החיזוק שחיכינו לו", אמרו במועדון.

יונס מלדה מאוכזב (שחר גרוס)יונס מלדה מאוכזב (שחר גרוס)

לגבי המשחק באשדוד, בנתניה מאוכזבים מאוד נוכח התיקו והעובדה ששוב הקבוצה לא הצליחה להבקיע למרות לא מעט מצבים קורצים אליהם הגיעה, במיוחד במחצית הראשונה. "כמה מצבים צריך בשביל שנבקיע?", תהו בעצבים לאחר המשחק שחקנים בקבוצה. "כמה החמצות במשחק אחד, אי אפשר להרשות את זה לעצמנו יותר. אם נמשיך ככה אז לא מגיע לנו שום פלייאוף עליון.

"אנחנו חייבים לדעת לגמור משחקים כאלה. צריך לתת שער אחד ולפתוח את המשחק, יכולנו לתת יותר וגם לגמור אותו עוד המחצית הראשונה, לתת להם לרדוף אחרינו כל המחצית השנייה. במקום זה חיכינו לשמוע מה יצא במשחקים של חדרה והפועל תל אביב – הפועל חיפה, עכשיו הסתבכנו".

אביב אברהם מול יעקב בריהון (שחר גרוס)אביב אברהם מול יעקב בריהון (שחר גרוס)

למרות התוצאה המאכזבת, במכבי נתניה החמיאו לאלמוג כהן ("מרגיש כאילו אף אחד לא יכול לעבור אותו"), זלאטן שחוביץ' ("נתן לנו שקט בצד בשמאל, עוד לא מבינים עד כמה הוא גניבה") ו-ויקי כחלון ("המעבר לשמאל והחזרה לימין עשתה לו טוב, הוא נראה טוב יותר מהתקופה לפני כן").

בתוך כך, אביב אברהם ייבדק בהמשך היום בנוגע למתיחה ממנה הוא סובל בשריר הירך האחורי כדי לשלול קרע. לקראת המשחק ביום רביעי מול הפועל באר שבע באצטדיון בנתניה, גבי קניקובסקי ישוב אחרי שהיה מוצהב באשדוד ויחזור להרכב, כשכארם ג'אבר יוכל לשוב לסגל אחרי שגם הוא היה מוצהב ושיחק במדי קבוצת הנוער בשבת.

עד יום חמישי, מועד סגירת חלון ההעברות, נתניה תנסה להתחזק בבלם במקומו של הספרדי, כאשר סבטוזאר מרקוביץ', בלם אולימפיאקוס ונבחרת סרביה הצעירה, כבר לא יגיע בעוד הוא הושאל ללאריסה היוונית לאכזבת אנשי נתניה שקיבלו על כך הודעה כבר ביום שישי בערב.

מי שעדיין נמצא על הפרק וברשימת המועמדים הסופית הוא מיצ'ל טיינטור, הבלם האמריקאי בן ה-25, חברו להגנה של דקל קינן בסקרמנטו ריפאבליק, כפי שפורסם ב-ONE. מועמד נוסף של מכבי נתניה לתפקיד הבלם הוא לזאר סירקוביץ’, סרבי בן 27 מקבוצת לוצרן השווייצרית המיוצג על ידי סוכנו של פאטוס בצ’יראי. סירקוביץ’, אקס ראד בלגרד, קומינג ופרטיזן בלגרד, מחזיק בחוזה בשווייץ עד לסיום העונה הבאה וכעת נתניה מנסה להגיע להסדר כדי להעביר אותו לשורותיה בקונסטלציה מסוימת.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */