יום שישי, 29.03.2024 שעה 10:05
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

קלינגר: אנחנו בבריחה קדימה, לא נצא בהצהרות

מאמן הפועל ת"א אחרי ה-1:2 על בני יהודה: "צניעות לא תכונה חזקה שלי, אבל חשוב שנהיה צנועים", אוהדי הכתומים חיכו לאברמוב שיצא בחסות המשטרה

|
ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)
ניר קלינגר (רדאד ג'בארה)

הפועל תל אביב על הגל וזה משהו שלא קרה לה כבר הרבה שנים. האדומים הצליחו לגבור הערב (ראשון) על בני יהודה 1:2 במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל בדרך לניצחון שלישי ברציפות שהקפיץ אותה לחלק העליון של הטבלה. מנגד, בכורה מאכזבת על הקווים לאלישע לוי שלא הצליח להחזיר את הכתומים למסלול.

קלינגר: רואים ניצנים, עדיין לא מספיק

המאמן המנצח ניר קלינגר אמר בסיום: “זה ניצחון מאוד משמעותי וקשה, בני יהודה נתנה פייט לא רע בכלל. היינו ראויים לניצחון, לא הורדנו רגל מהגז, עשינו חילופים התקפיים כדי להכריע. כל קבוצה שמנצחת משחק או שניים מדברת על פלייאוף עליון ואז מפסידה ומסתכלת לפלייאוף התחתון. אנחנו בבריחה קדימה, צניעות זה לא התכונה הכי חזקה שלי, אבל חשוב שנהיה צנועים. בלי הצהרות וכותרות נמשיך לעבוד קשה”.

רז שלמה ושחקני הפועל ת"א חוגגים (רדאד ג'בארה)רז שלמה ושחקני הפועל ת"א חוגגים (רדאד ג'בארה)

על מפגש הגביע: “סכנין זו הגרלה קשה וזה בדיוק המשחקים שאתה הכי מפחד ליפול בהם וזה בהחלט אתגר בשבילנו. בסופו של דבר קבוצה אחת זוכה בגביע, עכשיו נכניס את הליגה למגירה, נתכונן לגביע במטרה לעלות שלב. אין הגרלות קלות בגביע. ראינו מה קרה למכבי תל אביב. אני לא מאמין ברוטציה, נעשה שינוי או שניים אבל לא מעבר”.

השינויים בסגל והמטרות קדימה: “זו דרך, זה לא רק להציב מטרות תוך כדי תנועה. דברים יבואו מאליהם, התוצאות יכולות להרחיק אותנו מהתחתית. נבדוק מה צירוף השחקנים שייתן לנו את מה שאנחנו צריכים. הייתה דעיכה במשחק שלנו כשלא הבקענו את השני, מייקל אולהה שיחק 5 דקות יותר ממה שהיה צריך ורודריגס היה לא רע והראה כמה דברים טובים”.

רז שלמה חוגג (רדאד ג'בארה)רז שלמה חוגג (רדאד ג'בארה)

על עומר דמארי: “אני חושב שעומר בתקופה האחרונה סובל מחוסר מזל, גם לפני שבועיים וגם השבוע הוא התאמן טוב אך לא הרגיש טוב בימים האחרונים. מאוד רציתי לשתף אותו היום וכבר תכננתי להכניס אותו במצב של שוויון אך ברגע שעלינו ל-1:2 העדפתי להכניס קשר אחורי. עומר עוד יתרום לקבוצה, אלו הן הבחירות שלי. לא תמיד אתם יודעים מה המצב הרפואי והמנטלי של השחקנים. ביני לבינו יש הבנה מוחלטת שאני רוצה שהוא יחזור”. על מאור בוזגלו: “הוא מתאמן כבר אימונים מלאים ואני מקווה שכבר בגביע הוא יחזור, נגד רעננה בוודאות הוא כבר ישוב”.

עומרי אלטמן שכבש את שער הניצחון: “כיף להבקיע ולנצח ולהיות עם שלושה ניצחונות ברציפות. אין ספק שהגביע הוא המטרה בשבילנו וכבר נתחיל להתכונן לבני סכנין. החגיגה? משהו שהמצאתי עם אח שלי. הליגה הזו צמודה מקצה לקצה חוץ משלוש הראשונות. נעשה צעד-צעד, יש משחק קשה ביום ראשון. כן אין ספק שמשהו יותר רגוע ויציב, לא רק לשחקנים אלא לכל המערכת. צריכים להמשיך ככה ולא להרפות”.

מנגד לא רגוע. עשרות אוהדי בני יהודה חיכו לאחר המשחק לברק אברמוב מחוץ לאצטדיון כשהם מקללים ושואלים איפה הכסף. אברמוב יצא מיציאה צדדית כאשר גם כוחות המשטרה מנסים להתערב ולפנות את האוהדים עד כה ללא הצלחה רבה.

אלישע לוי (רדאד ג'בארה)אלישע לוי (רדאד ג'בארה)

“אף אחד לא ציפה לפתיחה כזו, כי היה משחק שווה”, סיפר אלישע לוי מנגד. “היינו שווים נקודה, בדקות הטובות שלנו ספגנו את השער. אחר כך לא היינו במשחק, הקצב היה טוב, אבל היה חסר לנו מחץ. מבחינת מחויבות, זה היה שם. הטבלה מאוד צפופה, ברור שהשאיפה היא להגיע לפלייאוף וגם השאיפה של עוד כמה קבוצות. מסתכלים למשחק הבא מול עפולה בגביע המדינה ולהביא את אותה הגישה”.

עוד הוסיף: “היינו חסרים איכות הפעם, לא חסרה לי התמיכה, הייתי בהרבה מקומות ואני נהנה פה. אני אעשה מה שאוכל כדי שהמצב שלנו ישתפר. נעשה הכל יחד כדי לנצח, אין שום דבר קל. עזיבה של איסמעילה סורו? לפני שהגעתי ידעתי שיש מצב שהוא לא יהיה. בכל אופן הוא שחקן מצוין ושיחק בהמון מחויבות, שאלו את ברק אברמוב ובין לבין אני כבר שלושה ימים בקבוצה ואנחנו בודקים זרים חדשים כדי לחזק את הקבוצה”.

“איך מוציאים את הקבוצה מהמצב? כבר היום ראינו קבוצה שנאבקת, שפת הגוף הייתה טובה אך זה לא הספיק. חסרה לנו איכות. לפני חודש הפועל ת״א היו במצב דומה לנו. צוברים ביטחון, מביאים עוד שחקנים, וכך גם נראים יותר טוב. הכדורגל הוא דינמי, נעשה הכל כדי לבוא לצד השני, אין פשוט בכדורגל, שום דבר לא בא בקלות ואנחנו נצטרך לעשות הכל כדי שזה יהיה יותר טוב”.

משחק הגביע ברביעי: ״שמינית גמר ואסור שיהיו הפתעות, ראיתי את עפולה והם לא שווים את המקום האחרון. זה משחק שאנחנו צריכים לעבור אותו ואני מקווה שנעשה את זה״.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */