יום חמישי, 28.03.2024 שעה 13:53
ליגת העל 23-24
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5626מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
3133-2826הפועל ירושלים7
3048-3126מכבי פ"ת8
2841-2926מכבי נתניה9
2838-2126הפועל חדרה10
2637-2926הפועל ת"א11
2534-3426בית"ר ירושלים12
2242-2026מ.ס אשדוד13
1940-2026הפועל פ"ת14
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

השחקנים מאבדים סבלנות עם סדרות החינוך

איביץ' הזהיר כי מי שלא יתאמן טוב יישאר בחוץ וכהן ישב 2 משחקים ביציע. גורם: "לא דרך נכונה לנהל את הסגל". דיווח: אא"ק ואריס בעקבות יאניוטיס

|
אלירן עטר ויונתן כהן (רדאד ג'בארה)
אלירן עטר ויונתן כהן (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב איבדה אתמול (שבת) הזדמנות נוספת, מחזור שני ברציפות, לרשום ניצחון ביתי ולהגדיל את הפער בצמרת. אחרי ה-0:0 הסוער מול מכבי נתניה, הגיע 1:1 מביך מאוד ברמתו מול סקציה נס ציונה ובמקום לשבת עכשיו בפער של שבע נקודות בפסגת ליגת העל, ואולי אף לשייט לעבר אליפות נוספת, המרחק מהמקום השני נותר על שלוש נקודות. איבוד הנקודות של מכבי חיפה מול מ.ס. אשדוד ומול הפועל רעננה, סייע לכך כי הסטטוס קוו יישמר, אך מתחת לפני השטח, הצהובים חייבים לפתור את העניינים הפנימיים שלהם על מנת להגיע במצב טוב יותר למשחק העונה הענק שמחכה לנו בתחילת חודש ינואר בסמי עופר. 

אחרי הפרסום ב-ONE ביום שישי לפיו יונתן כהן נותר מחוץ לסגל בפעם השנייה ברציפות, כעת מתברר כי כבר לפני כשבועיים (באימונים לקראת הדרבי) התנהלה שיחה בין ולדימיר איביץ' לחלק מהשחקנים ולפי גורם הקרוב אליהם, הם התבשרו ע"י המאמן כי מי שלא יתאמן ברצינות ובצורה טובה יותר, ימצא את עצמו ביציע. על פי אותו גורם, יונתן כהן הוא אחד מאותם השחקנים, כאשר במועדון ממשיכים לטעון בכל תוקף: לתנועת השיסוף מהדרבי אין כל קשר ומדובר בהחלטה מקצועית בלבד של המאמן, שנובעת מאי שביעות רצון שלו מהאימונים שכהן מפגין. המאמן חש כי ההוצאה שלו מהסגל מול מכבי נתניה לא שינתה את גישתו של השחקן ולכן הוא נותר שוב בחוץ לפי אותו גורם. 

איביץ': לא היינו יצירתיים בהתקפה

אולם, נראה כי הפעם, "סדרת החינוך" התורנית שעובר השחקן, לא מתקבלת באופן שלם על ידי חלק מהשחקנים בקבוצה. גורם הקרוב אליהם הסביר: "דרך ניהול הסגל של איביץ' במקרה הזה היא לא נכונה, כי השחקנים, אפילו אלה שמשחקים באופן קבוע, לא אוהבים את מה שקורה. הוא המאמן ויכול להחליט מה שהוא רוצה, אבל ניהול הסגל בתקופה הזו הוא לא נכון. הוא שוגה בדרכו. שחקנים מאבדים סבלנות עם העניין הזה. איביץ' בנקודה רגישה מאוד של העונה, הוא צריך למצוא דרך אחרת להעביר את המסרים שלו כי הוא לא רוצה להגיע במצב לא בריא למשחק בסמי עופר". 

יונתן כהן (אורן בן חקון)יונתן כהן (אורן בן חקון)

כמובן שאין מדברים אלה בכדי לנקות את השחקנים מאשמה על מה שהתרחש מול נס ציונה. זו הייתה הופעה פשוט רעה של מכבי ת"א, כזאת שלא יכולה להיראות מצד אלופת המדינה נגד נועלת הטבלה הנחותה. אין היום שחקן אחד בנס ציונה שיכול למצוא את מקומו בסגל של מכבי ת"א, כך שממש לא ברור איך במשך דקות רבות הצהובים הובכו ולא הצליחו למצוא שום פתרון מול היריבה.

השער של אלעד שחף הגיע בשלב מוקדם, ואף על פי זאת, היה ניתן לחוש כבר בדקות הראשונות כי הוא באוויר. הרצף ההיסטורי של דניאל טננבאום נקטע ובכך חשף שוב את הבעיה הגדולה של מכבי העונה - משחק ההתקפה שלה. 21 שערים ב-14 מחזורים, זה פשוט לא מספר שראוי לסגל כמו של מכבי ת"א. אם מול יריבה כזו בביתה היא לא מסוגלת לכבוש יותר משער אחד, זוהי בעיה קשה מאוד עבור הצהובים שצפויים להיתקל במשחקים דומים כעת גם בגביע מול אום אל פאחם ולאחר מכן מול בני יהודה והפועל כפר סבא בבלומפילד. 

חוזז, ג'ראלדש ושוינפלד מאוכזבים (רדאד ג'בארה)חוזז, ג'ראלדש ושוינפלד מאוכזבים (רדאד ג'בארה)

הבעיה הגדולה מבחינת מכבי לקראת חודש ינואר היא שכרגע אין אישור לבצע חיזוק בחלון הקרוב. נכון לימים אלה, אין כוונה להיפרד מאורוש ניקוליץ', שאולי יזדקק לניתוח נוסף ובכל מקרה, כבר עברה שנה מאז החתימה שלו והנושא הופך לפארסה שלא הייתה כדוגמתה שנים רבות במועדון.

המצב הנוכחי הוא כי אין כרגע אישור מלמעלה לבצע חיזוק בסגל וגם נראה כי אף שחקן לא מתכוון לעזוב מיוזמתו. אלירן עטר, שהיה בהלם מכך שלא נכלל בסגל דווקא אחרי שבוע בו התאמן בצורה טובה לפי השחקנים, לא מתכוון לעזוב וימשיך עד לסיום העונה להיאבק על מקומו בסגל. כך שאם אף אחד לא הולך כי אין רצון של הצוות לשחרר, ואם אף שחקן שלא משחק לא מעוניין לצאת החוצה, אין כרגע שום דרך לבצע שינויים בסגל הקיים ואיתו יצטרך איביץ' למצוא את הפתרונות כדי שמשחקים כמו מול נס ציונה לא יחזרו על עצמם. 

בצוות המקצועי אין רצון להיפרד מאנדראס יאניוטיס, אולם ביוון מדווח היום כי אא”ק אתונה וגם אריס סלוניקי יצרו קשר עם סוכנו של השוער היווני ובדקו האם אפשר יהיה לצרפו בחלון ההעברות של ינואר. אם השוער יגיש בקשה לעזוב והצהובים יקבלו תגמול על כך, בתוספת היכולת להיפטר מהחוזה הארוך שלו, אולי יהיה שינוי בגזרת אפשרויות החיזוק של האלופה בינואר. אך עד שזה לא יקרה, מדובר במבוי סתום. 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */