יום חמישי, 28.03.2024 שעה 17:38
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

כוכב: אני בשל ובוגר יותר היום, עשיתי שינוי

קשר בני יהודה ("כל דקה היא עולם ומלואו") תורגל לקראת אשדוד ב-20:15, אך אבוקסיס יחליט לפי כשירות סורו ופנישי. גורדנה: "יהיה משחק פיקנטי"

|
דור כוכב עם הכדור (שחר גרוס)
דור כוכב עם הכדור (שחר גרוס)

בני יהודה תנסה לשים סוף לרצף השלילי שלה, בן חמשת המשחקים ללא ניצחון, כאשר תארח הערב (ראשון, 20:15) באצטדיון בלומפילד את מ.ס אשדוד. לקראת המשחק, ובשל היכולת הלא טובה עד כה, יוסי אבוקסיס מתלבט שוב לגבי המערך וההרכב שיפתח מול הקבוצה מעיר הנמל.

אבוקסיס צפוי לערוך שינוי בחלק ההתקפי, כאשר הוא שוב תרגל את עמית זנטי במקום דור ג'אן במשבצת שהפכה ל"נדנדה" של ממש ובקבוצה מקווים לקבל יותר תפוקה מההתקפה בצורה הזאת, כאשר מתיאה ליואיץ' ומוחמד גדיר ימשיכו ב-11. בבני יהודה מצפים לקבל יותר תרומה גם משחקנים כמו המגנים אבישי כהן ומתן בלטקסה. 

יוסי אבוקסיס (חגי מיכאלי)יוסי אבוקסיס (חגי מיכאלי)

המאמן עוד תרגל את איסמעילה סורו בהרכב לקראת אשדוד, אך כלל לא בטוח שהוא יכול לפתוח והחלטה לגביו עדיין לא התקבלה. כנ"ל לגבי דור אלו, שחזר להתאמן אך עדיין לא בטוח אם ישוב לסגל. בנוסף לכך המאמן מתלבט האם להרכיב רביעיית הגנה או חמישייה, כשגם הכאבים הקלים מהם סובל אלבן פנישי עשויים להשפיע על החלטתו.

עד כה תורגלו שני המערכים, כשבחוליית הקישור תורגלו לסירוגין דור כוכב, שי מזור וסגס תאמבי, בנוסף לסורו כמובן. מלבד סגס, מי שתורגל לרוב הוא כוכב, שצפוי בהחלט לקבל את ההזדמנות ב-11 לראשונה העונה בבני יהודה. לקראת המשחק מול אשדוד, הוא גם דיבר על רצונו לתקוע יתד בליגת אחרי שירד לליגה הלאומית בשלוש העונות האחרונות.

דור כוכב תופס את הראש (שחר גרוס)דור כוכב תופס את הראש (שחר גרוס)

"אנחנו כספורטאים מקצוענים ממשיכים להתאמן באותו קו. השבוע ראינו את המשחק מול הפועל חדרה, ישבנו אחרי האימון, התכנסנו, אכלנו צהריים, ראינו את כל המשחק ביחד. יוסי עצר, תיקן נקודות שאנחנו צריכים לתת את הדעת עליהן. אני בטוח שכבר במחזור הקרוב אנחנו ניראה הרבה יותר טוב. אנחנו מודעים לציפיות מאתנו ועד עכשיו עוד לא הראינו את הפוטנציאל שיש לנו. חושבים על זה הרבה ונעשה הכל לתת קצת נחת לקהל, לצוות ולהנהלה, וגם לעצמנו", אמר כוכב.

"יש פה שחקנים טובים מאוד שלא סתם הגיעו לכאן, חלקם כאן שנה שנייה וחלקם הגיעו השנה. אלה שחקנים טובים שהצוות המקצועי בחר ומטבע הדברים כשהתוצאות פחות טובות מתחילים דיבורים ורחשים מסביב. אנחנו נשארים ממוקדים במה אנחנו צריכים לעשות, פחות במה אומרים מסביב. יש לנו משחק חשוב ביום ראשון מול אשדוד, זה מה שמעסיק אותנו. מה שיהיה הלאה, כבר לא תלוי בנו".

דור אלו חוגג עם דור כוכב (שחר גרוס)דור אלו חוגג עם דור כוכב (שחר גרוס)

חשיבות המשחק לפני היציאה לפגרה: "אנחנו יודעים שיש פגרה ורוצים לצאת בטעם טוב. גם בפגרה נמשיך לעבוד ולהתכונן להמשך העונה. זה משחק חשוב לנו, רוצים לנצח כי הרבה זמן לא ניצחנו".

העונה שלו אישית בבני יהודה עד כה: "הגעתי מהליגה הלאומית, זה לבל אחר מכל הבחינות. הדרישות של הצוות, העבודה הפיזית ועוד. התחלתי את העונה קצת פצוע, הייתה לי פציעה במפשעה ואני שמח שהיא מאחוריי. אני עובד קשה, משקיע, כל דקה שאני מקבל היא עולם ומלואו. אני רוצה לתת הכל כדי להוכיח למאמן שמגיע לי לקבל עוד ואני אמשיך להתאמן ולעבוד קשה, ואני מקווה שאקבל יותר בהמשך".

איסמעילה סורו, איציק עזוז, דור כוכב (סרגיי אורלוב)איסמעילה סורו, איציק עזוז, דור כוכב (סרגיי אורלוב)

ההזדמנות לתקוע יתד בליגת העל אחרי ששיחק כבר בהפועל פתח תקווה ובהפועל עכו ומאז שיחק בלאומית: "עברו כמה שנים, אני קצת יותר בוגר וקצת יותר בשל בראש, קצת יותר מבין את המשחק ואת עולם הכדורגל, איך הוא מתנהל. אני חושב שצריך להשקיע גם מעבר לשעות האימון, באופן אישי, ואני עושה את השינוי הזה. באימונים כמובן צריך לדחוף את עצמי כמה שיותר לקצה ובעזרת השם גם אתן עונה טובה".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו (שי מזור), תאמבי סגס, דור כוכב (אלבן פנישי), מתיאה ליואיץ', עמית זנטי ומוחמד גדיר.

גורדנה: “זה תמיד מרגש לשחק מול בני יהודה, יהיה פיקנטי”

מ.ס אשדוד תנסה לחזור אל מסלול הניצחונות כשתשחק לראשונה באצטדיון בלומפילד המחודש. ניר ברדע וגיל כהן אינם כשירים, בעוד שיעקב בריהון צפוי לחזור אל הסגל לאחר שהתאושש מהשבר בכף ידו. 

החבורה מעיר הנמל חוותה אכזבה במחזור האחרון כשלא השכילה לנצח את משחק הבית מול סקציה נס ציונה עם שער שוויון של הכתומים בדקות הסיום, וכעת יצטרכו להביא את הנקודות ממשחק חוץ לא פשוט כלל מבחינתם. במהלך השבוע התעכבו בצוות המקצועי על טעויות נקודתיות שביצעה הקבוצה בשני צידי המגרש בתוך תקווה להשתפר ולהוכיח כי הציפיות מפתיחת העונה לא היו לשווא. 

רוני אוואט (שחר גרוס)רוני אוואט (שחר גרוס)

״זו הפעם הראשונה שלי מול בני יהודה מאז שחזרתי מחו״ל״, אמר הקפטן, רועי גורדנה, שהיה אחד השחקנים המזוהים ביותר עם היריבה משכונת התקווה והוסיף: ״זה תמיד מרגש לשחק נגדם, מחכה לנו משחק פיקנטי. יש לנו כבוד והערכה לבני יהודה וליוסי אבוקסיס ולהכנות שלהם. כמו שאמרתי כבר כמה פעמים בליגה הזו, אף משחק לא בטוח, לכן מי שתגיע יותר מוכנה, יותר טובה מנטלית ודרוכה תוכל לנצח״. 

גורדנה הוסיף: ״לדעתי המשחק תלוי בנו, באיך נגיע למשחק, איך נכין את עצמנו, איך נתמודד עם דברים שיקרו במשחק ואיך נגיב אליהם. יש לנו הרגשה שאפשר לעשות את זה, שיחקנו גם נגד מכבי תל אביב עם אותה תחושה ויצאנו לנתניה עם אותה הרגשה אז באמת אני אומר שאפשר לנצח כל משחק בליגה הזאת. יש דברים שמשתנים תוך כדי משחק וצריך להגיב אליהם אז נקווה שנבוא טוב למשחק הזה״.

רועי גורדנה. מתרגש לשחק נגד בני יהודה (שחר גרוס)רועי גורדנה. מתרגש לשחק נגד בני יהודה (שחר גרוס)

בשל הפציעות בחלק האחורי, אוואט צפוי לתת את ההזדמנות לראשונה לדודי תירם שטרם שיחק במדי הקבוצה מאז הגעתו הקיץ, כשאת מקומו של כהן יתפוס קמאהני מונטרי. שגיב יחזקאל שסבל ממתיחה קלה בשריר האחורי במהלך השבוע צפוי להיות כשיר למשחק כשישנה עוד התלבטות האם להמשיך עימו ב-11 או שמא לתת את הקרדיט לחמודי כנעאן שהציג יכולת טובה במשחק האחרון.

הרכב משוער: רועי משפתי, בנצי מושל, טימותי אוואני, דודי תירם, קמאהני מונטרי, לאונרד אווסו, פיראס אבו עקל (רועי גורדנה), שלומי אזולאי, חמודי כנעאן, סמואל אלאבי ויאקוב סילבסטר.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */