יום חמישי, 02.05.2024 שעה 01:01

השתלות שיער: עכשיו גם בבי"ח יהודי בטורקיה

לא רק בקליניקות: כעת מוצע לישראלים שירות ייחודי הכולל טיסות בטורקיש איירליינס, השתלה בבי"ח יהודי ותמיכה בשפה העברית. בשיתוף דיזנהאוז מדיקל

|
בסוף זה ייראה כך? למצולם אין קשר לכתבה (Arrul)
בסוף זה ייראה כך? למצולם אין קשר לכתבה (Arrul)

בימים אלו נראה שכבר אי אפשר להעביר שבוע בישראל בלי לשמוע את המונח “השתלת שיער בטורקיה”, בין אם בין חברים או בין אם בתוכניות הטלוויזיה העוסקות בבריאות או בלייף סטייל.

למרות שלא מדובר בתהליך בריאותי כמו טיפולי שיניים או תיקון ראייה, אלא בתהליך אסתטי בלבד, אלפי ישראלים ימצאו את עצמכם בשנה הבאה בדרך לטורקיה (בין השאר בשיטה של “חבר מביא חבר”) – והפעם כאמור לא בשביל מלונות הכול כלול. 

חשוב לציין כי יחסית לתהליך בתחום האסתטיקה לא מדובר בהליך יקר במיוחד – עלות כוללת של 10 אלף עד 15 אלף ש”ח, וכמובן שעבור אלו שכסף הוא אינו בעיה עבורם מדובר רק בהחלטה של ניראות וביטחון עצמי ולא בהחלטה כלכלית. בנוסף, ההליך אינו מוגבל בגיל (גם עבור גברים בגיל השלישי).

לגבי אופן ההליך נראה שקיימות היום שלוש דרכים עיקריות: מעצבי שיער פרטיים או עסקנים אשר מלווים ישראלים לביצוע התהליך בקליניקות פרטיות בטורקיה, סוכנויות שונות המלוות גם הן בקליניקות פרטיות בטורקיה וכעת גם חברת דיזנהאוז מדיקל אשר מציעה תהליך בלעדי בבית חולים יהודי באינסטנבול. נפגשנו לשיחה עם מנכ”ל  דיזנהאוז מדיקל, אלי דונמז, כדי להבין טוב יותר במה שונה מוצר החברה ממה שהוצע עד כה בשוק השתלות השיער.

מעוניינים לקבל פרטים על השתלת שיער בבית חולים בטורקיה? לחצו כאן

לקוחות דיזנהאוז מוגנים גם בטיסות

“חברת טורקיש איירליינס מביאה לקוחות מכל העולם לטורקיה תחת הסכם תיירות מרפא. לראשונה בישראל חברת דיזנהאוז חתמה עם טורקיש איירליינס על הסכם תיירות מרפא מישראל לטורקיה ואנחנו מוציאים את לקוחותינו במסגרת הסדר זה. מכאן שאין יותר צורך לצאת לחו”ל כ’תייר רגיל’ כדי לעבור שם טיפולים – כך הלקוחות שלנו מוגנים יותר”. 

הליך בבית חולים ולא בקליניקה פרטית

“בניגוד להליכים אחרים שמבוצעים בקליניקות פרטיות אצל טכנאים, ולא אצל אנשי צוות רפואי, ההליך אצלנו מבוצע בבית חולים יהודי אשר עובד למעלה מ-120 שנה – אולי הוותיק ביותר באיסטנבול. בתוך בית החולים יש מרכז השתלות אשר בראשו עומדת ד”ר חנדאן אשר מבצעת את כל תהליך הליבה של ההשתלה: הליך ההרדמה המקומית, החדרת הנוזלים לקרקפת, תהליך הוצאת הזקיקים ובניית קו ההשתלה.

סגל רפואי בלבד. אילוסטרציה (צילום: sasint)סגל רפואי בלבד. אילוסטרציה (צילום: sasint)

גם הצוות המסייע מורכב מאחים ואחיות וכאמור כל הליך מבוצע ע”י צוות רפואי ולא ע”י טכנאים. בנקודה זו חשוב לציין כי אם קורה משהו חלילה, המנותח נמצא בבית חולים שיכול לתת לו מענה ולא בקליניקה ייעודית להשתלות שיער בלבד. בנוסף, בית החולים והרופאים מבוטחים באחת מחברות הביטוח הגדולות בעולם – חברת Loyd's London”.

שירות VIP ורובו בעברית

“השירות כולל איסוף מדלת המטוס, ביקורת דרכונים VIP והגעה בשאטל תוך 35 דקות לבית החולים, כאשר משם הכול מתנהל בשפה העברית. מנהלת ההשתלות מגי מבצעת עם המנותח את הקליטה, מפגישה אותו עם הרופאה המנתחת, מסבירה לו על ההליך ומלווה אותו בבדיקות הדם והכניסה לחדר הניתוח”.  

הליך ההשתלה בפועל

“הליך ההשתלה נחלק לשניים: בחלק הראשון האורך בין 2.5 ל-3.5 שעות מתבצעת הוצאת הזקיקים בשיטת FUE. לאחר מכן יש הפסקת צהריים עם ארוחה כשרה. בחלק השני, באורך של אותו זמן יתקיים הליך בשיטת FUE או לחילופין בשיטה ללא גילוח הראש DHI, בו קיימת הגבלה של עד 3500 זקיקים להשתלה. בסוף התהליך יש ליווי למלון בוטיק 5 כוכבים כ-200 מטרים מבית החולים. בבוקר שלמחרת יבוצע איסוף מהמלון לאחר ארוחת הבוקר לטובת ביקורת של הרופאה, הכוללת הוצאת החבישה מהאזור התורם – אזור העורף ממנו נלקחים הזקיקים שמושתלים אח"כ באיזורים הנדרשים. המשך היום השני הוא יום חופשי הכולל אפשרות להשתמש בשאטלים ללא תשלום מהמלון לטובת טיולים באיסטנבול היפה’.

אתם מוזמנים ליהנות מהנוף של איסטנבול (רויטרס)אתם מוזמנים ליהנות מהנוף של איסטנבול (רויטרס)

“בבוקר היום השלישי יתקיים ביקור פגישה אחרון עם הרופאה בבית החולים לטובת חפיפה, קבלת תרופות וטיפול PRP פלאזמה. בנוסף יתקיים תדרוך המסביר על אופן ההתנהלות בחיי היום יום לאחר ההשתלה. עוד טרם החזרה הביתה, בעזרת השאטל לשדה התעופה, נפתחת תמיכה בוואטסאפ מול הרופאה המטפלת בשפה העברית”.

היום שאחרי

“אחרי ההשתלה, האזור התורם ממנו נלקח השיער מתאושש תוך שבוע, ולאחר שבועיים כבר אין להליך כל זכר. האזור המושתל מתאושש לאחר שבועיים, הגדילים נושרים לאחר שלושה שבועות ולאחר כחודשיים וחצי מתחיל תהליך של גדילה מחדש. כבר לאחר ארבעה עד חמישה חודשים אפשר לראות צמיחת שיער ולאחר קצת יותר משנה השיער כבר נראה תקין. חשוב לזכור שמדובר בהערכות זמן בלבד שכן מצבו האישי של כל מנותח שונה ומשפיע על תקופת התהליך”.

על ייחודיות המוצר

“אנחנו דואגים ללקוח מקצה עד קצה ומוציאים חשבונית אחת לכל ההליך. ההסכם שלנו עם טורקיש איירליינס הנו בלעדי ואנחנו היחידים שמבצעים את ההליך עם צוות רפואי ובבית חולים. מפני שמדובר בבית חולים יהודי וכשר אגב, אני מקבל פניות מכל העולם, כולל מיהודיי ארה”ב ששמעו על המוצר”.

מעוניינים לקבל פרטים על השתלת שיער בבית חולים בטורקיה? לחצו כאן

הכתוב הנו מאמר מערכת ONE בשיתוף ממומן של דיזנהאוז מדיקל

אסור לפספס
נגןמהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
מהומה בארה"ב: קרב אגרופים במשחק בייסבול
נגןזלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
זלאטן בראיון: "אתה עף איתי או שאתה נופל"
נגןזה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
זה כוכב הטיקטוק שמעשן סיגרים על זלאטן
נגןתראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
תראו מי הגיע לתמוך בהיט בפלייאוף ה-NBA?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */